[quote]我覺得依班友仔用億五去做場show真係過份喎,億五絕對唔係一個少數目,億五可以幫到社會好多人,要開好多次會先可以save到億五的:mad:n!\Cd+mK@F6R
民主自由真係要由一班野蠻人去爭取?!爭取民主自由真係要用又粗魯又唔健康嘅手法?!( ..."J"M7vP-@
lD8I
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435455&ptid=227947][color=#999999]奉命 發表於 2010-5-17 05:37 PM[/color][/url][/size][/quote]
J3X
o@1n+q
億五係可以幫到好多人,但邊個話慳到個憶五就會用返係社會公益度先? 咁不如唔好起高鐵啦,600幾憶幫到仲多人!O$B%PBKl8E
當用溫和手法無人理既時候就要用其他方法喇,佢地的確有時係過火,但背後既意義係咩,如果無生事端就無人會理議會入面發生咩事
'Y6DU5\%|
再講呢班人來來去去都係佔少數,試問係可見既將來你會見到呢班人會多得過民建聯+功能組別嘛?會有咁既一日先來擔心啦
社民連不停問候其他泛民政黨, 仲要人地支持者投你一票???
社民連路線看似激進犧牲大, 實際非常安全風險低!!!
特區政府同建制派衰極, 都係攪下小動作, 出下口術!!!1fs)I@t+f
辭去議席, 出去走個圈, 再以[烈士]身份回歸議會, 穩佔道德高地, 有贏無輸!!!
普選聯民主黨所走路線, 看似無吉士, 實質凶險非常, 隨時背負民主叛徒悪名, 個黨隨時玩完!!!
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-5-18 02:03 PM 編輯 [/i]}vi8o(kb
v4YX x)h
MN$|
[quote]我覺得依班友仔用億五去做場show真係過份喎,億五絕對唔係一個少數目,億五可以幫到社會好多人,要開好多次會先可以save到億五的:mad:I8N.F2Oe
民主自由真係要由一班野蠻人去爭取?!爭取民主自由真係要用又粗魯又唔健康嘅手法?!( ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435455&ptid=227947][color=#999999]奉命 發表於 2010-5-17 05:37 PM[/color][/url][/size][/quote]%m7|/},S c[r'd
Ej!M7[d"EHs v2Qx
香港有好多人都是鸚鵡學舌,人云亦云,上次城市論壇有位小姐發言,.I#z5A Y+]"u
她表示向政府各個部門查詢,問1億5是怎樣花,竟然無人答得出。8[p|*s.\:};l9gQx
所以政府唔吹夠花左15億真係好笨,反正政府去講,大眾就不去求證,然後照信。:D 0s)ER${%Q
H.c2xv8GX{
r3y*\&C/QT
不過有條數我就提供到,昨日葉劉愛將辭去區議員席位,因為特首辦請佢入去打工,
月薪7皮,一年就接近100萬,唔需要登廣告招聘,總之自己人話請就請。
仲有呢單,政治助理10幾萬一個月,無野好做,返一陣工就生仔放產假。
[url=http://www.life.mingpao.com/cfm/dailynews3b.cfm?File=20100422/nalgz/gzb1.txt]http://www.life.mingpao.com/cfm/dailynews3b.cfm?File=20100422/nalgz/gzb1.txt[/url]
Fw)~s?v3O
香港又唔會有人質疑浪費公帑,到底,政治助理又做過甚麼?
其實社民連等人好Q蠢,只要學政治助理咁,低調D,即使零貢獻,市民都會接受。f\P|R{!N
f
好多網友唔喜歡粗魯政棍搞事,要和諧,其實最適合移民去北韓,
那裡係樂土,零爭拗,政府無反對聲音阻礙工作,效率全球第一。:good:
[quote]火箭都上左月球啦,如果你要停留o係果個時代我都鄧你灰:yy22:
我就係讀得書多先知道咩野叫修養,,咩野叫和平,,咩野叫禮貌:yy24:
唔知道邊個冇讀書呢,如果你有讀書就真係讀屎片喇:yy09: ...*JwQg
?4LQ$o)i,c
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435728&ptid=227947][color=#999999]奉命 發表於 2010-5-18 02:36 AM[/color][/url][/size][/quote]'Z)uwS?%f5G;s
你都on膠, 火箭上咗月球, 咁你仲使唔使食飯? 乜你仲停留喺食飯時代?)N#QO#N'G!XK
修養, 和平同禮貌係對有相同標準嘅人做, 對於一些以殘民自樂, 官商勾結嘅特權階級, 係唔需要做!!!
樓上andyho講得好啱, 你d咁嘅人最適合移民去北韓, 果度日日跳阿里郎, 最和平......
[quote]其實新加坡既獨裁係咪同俄國既接近(即係獨裁而有大選)
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435572&ptid=227947][color=#999999]SCM 發表於 2010-5-17 09:38 PM[/color][/url][/size][/quote] DP/u\MGL
兩國執政黨都千方百計打壓其他政黨,都限制言論自由,務求係民主制度下永遠執政.:help:
但你又吹佢唔漲,因為兩國執政黨嘅支持度一直居高不下:hitwall:8K a#Rf"D'}*Q
ble2@o4z
另外,新加坡實行嘅係議會制,俄羅斯實行嘅係聯邦民主制.
簡單啲黎講,新加坡嘅制度同英國嘅相近.總統無實權,只係個名義上嘅國家元首.
而總理就等同英國嘅首相,係由議院(係英國就係下議院,但新加坡實行一院制,無分上下議院)嘅大多數黨黨魁擔任,
程序上需要由總統(英國就係英女皇)委任.-Yg]Hy7WK*y
4WsZ1WnE
俄羅斯總統直接由大選選出,即係好似美國咁.
俄國雖然有總理同總統,但總統有好大權力,總理同其他內閣成員都係由總統提名.&TRcn'i%D5e)Qw.@
C
程序上又係要下議院(俄羅斯叫杜馬)批准,不過又係100%通過.:hitwall:
[quote]從今次公投的投票率來看, 香港人就算表面如何的渴望普選, 骨子裡始終流著五千年中國人的奴民血液, 有人替你們爭取民主, 大家都不領情, 連花幾分鐘去投票也不願? 算了吧, 也許成龍說得對, 中國人是須要被管, 亦喜歡被 ...-Oze HM
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435699&ptid=227947][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-5-18 01:05 AM[/color][/url][/size][/quote]
其實各位嘅思維係咪同曾蔭權同埋建制派無異?:giveup:
曾蔭權同林公公兩個係度老屈其餘無投票嘅都係反對廢除功能組別同2012雙普選我都唔覺得出奇,點知你地又係一樣.:sleep:Lv4y:|5YU5^
無投票嘅就係無知,就係奴才?真係:giveup:
2t;x2e/P$Ln(|4O
我想大家明白,無投票嘅泛民支持者,主要都係唔認同公社兩黨爭住民主嘅手法,並非反對廢除功能組別同2012雙普選._Z
x^[MG`o
我之前都講左公社兩黨係動變相公投嘅過程中都犯左唔少錯誤,今次投票率低,正好係一個機會俾佢地反思一下.
[quote]iV1n'o)[;I6{ D'k7n9k
好聽就話有得揀, 如果你揀個果仲衰個現在呢個,E
N:R&mb(s
咁有咩用
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435778&ptid=227947][color=#999999]kuru 發表於 2010-5-18 09:43 AM[/color][/url][/size][/quote]I
ut:J~\
你噏乜Q?咩叫好聽就話有得揀?:help:
係民主制度下,如果你選左個壞嘅政府出黎,你可以選過個出黎.但而家呢?:o+S^ ug$L
我諗閣下應該去祖國,柬埔寨,北韓等體驗一下.:giveup:
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435777&ptid=227947]17#[/url] [i]12d3[/i] [/b]yK|
}{
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435781&ptid=227947]19#[/url] [i]12d3[/i] [/b]
;\8evX;Y3S%m
曲得好:D
[quote]社民連不停問候其他泛民政黨, 仲要人地支持者投你一票???
社民連路線看似激進犧牲大, 實際非常安全風險低!!!TY0Vb"L
特區政府同建制派衰極, 都係攪下小動作, 出下口術!!!8MP Q!c0yb"`j,e
辭去議席, 出去走個圈, 再以[烈士]身份回歸議會, 穩 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435840&ptid=227947][color=#999999]ming8964 發表於 2010-5-18 01:31 PM[/color][/url][/size][/quote]!S3MI!bJ5Xw.^
回應第一句:今次話明係變相公投,係投議題而唔係投某個黨/人.-P,g(f^5O8T-y
好似12d3巴打話齋,好明顯公社兩黨係宣傳"公投"呢個概念上面做得唔足夠.
就連佢地自己入面啲人,係公怖結果個日,都high上腦,話大舊高票當選,掂呀!:DWTfGHp(N
至於其他,我好認同:agree:
仲有啲野唔可以唔睇::naughty:
[youtube]4Ms48jOV7VQ[/youtube]\ S6iQm$L:Z
b'TeJJ\
w
NETKy$V S#Du
幫主:如補選投票率只有2至3成,……可能到時我會辭職,即使補選後能返回議會都不做,我也會為推行5區請辭失敗而引咎辭去立法會議員一職。衰到咁得2至3成投票率,因為我個人知名度贏番個位,要個位做乜,做人要有廉恥先得架。 x5Y!Qs E,}
,T$t|2P
oFQ
我一直係度講,做人要有誠言,做議員更加要有,不過有幾位版友對此就不以為然.:haha:oZ p3~2?\5|A
公怖結果個日我都奇,點解黃幫主一時話病要返屋企休息,一時又出返黎?:eek:g
S/c
nZ"^
點知原來就係怕人追問此事,當日好似都有記者再提返呢件事,不過以幫主智慧,梗係明白三十六計走為上計呢個道理啦:D...~&_e e6jo5Y K9i
不過,選舉過左只不過係兩日,我唔排除黃幫主會遵守承諾,又一次辭職.不過可能性有幾大?大家心照啦!C0Y!JSDN2q*r~
如果幫主做人真係咁有廉恥,我一定會道歉,兼對佢刮目相看.:DoW6?L!z+I#~ZCQ
l
?ZjH7_D.h5D.X
最後,我想問下樓主對幫主嘅言行不一有咩睇法?:naughty:
只要細心留意下,會發覺最近無論市民或者政府都好多歪論。*j-XnN$p
例如好多市民討厭議員用暴力,d^ ?H'v
但香港d課本又讚揚孫中山扭斷佛像隻手是破除迷信<刑事毀壞喎!
譴責掟蕉的市民唔見得會譴責燒死林彬的人,"E9Lz1Wz1F
|&SI1Z
換句話說掟蕉暴力過縱火殺人。:D .Gov"i}ad#c7|#k{
今次投票率低,政府簡單理解為大部分市民反對公投,
咁當年陳水扁上台,豈不是可簡單理解為支持台獨的人佔大多數?
大陸人搞譴責日本侵華示威,頂多見到一萬幾千人參與,"unA#{$UBV8P
用今日政府套理論,無出來示威的12億9000幾萬中國人都支持日本侵華?
在中國及香港不單人口多,歪理更多。:naughty:
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435915&ptid=227947]30#[/url] [i]andyho[/i] [/b]
[b]"政府簡單理解為大部分市民反對公投":`^#K,x(b8yW_yi
[/b]我係26樓就係講緊呢個歪論,但最好笑就係有唔少公社兩黨支持者,擁有同一樣嘅思維:hitwall:
[quote]
你噏乜Q?咩叫好聽就話有得揀?:help:9vO(j0PA9W
~
係民主制度下,如果你選左個壞嘅政府出黎,你可以選過個出黎.但而家呢?:o
我諗閣下應該去祖國,柬埔寨,北韓等體驗一下.:giveup: ...nV
^4|onm
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3435909&ptid=227947][color=#999999]Winters 發表於 2010-5-18 05:59 PM[/color][/url][/size][/quote]
睇下結果, 今次當選又係之前果幾條友, 一就浪費金錢, 二 咪又係選返呢幾個人,
係垃圾到選垃圾, 咁你仲邊有得選過第2個
[quote]
睇下結果, 今次當選又係之前果幾條友, 一就浪費金錢, 二 咪又係選返呢幾個人,@-ZM`$Q1{_
係垃圾到選垃圾, 咁你仲邊有得選過第2個
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3436139&ptid=227947][color=#999999]kuru 發表於 2010-5-19 08:22 AM[/color][/url][/size][/quote]
srFtNy/Z"H
所以我都話公社兩黨宣傳失敗囉,
成街人都唔明白,呢個係變相公投,係投議題,唔係投候選人,
浪費金錢?垃圾?咪玩喇!
講到廢,有邊個及得上我地o既特衰政府呀?
[quote]M~~\p*R-Q{
[crR&{
kY;K5WPkm
所以我都話公社兩黨宣傳失敗囉,
成街人都唔明白,呢個係變相公投,係投議題,唔係投候選人,g)o lnrTBZ)]
0bdh{$hYG2}n@'w
浪費金錢?垃圾?咪玩喇!3Y
sHf\8K8n]cu\;N
W
講到廢,有邊個及得上我地o既特衰政府呀? ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3436143&ptid=227947][color=#999999]infjlam 發表於 2010-5-19 08:43 AM[/color][/url][/size][/quote]
講得啱.~gQ&b%p~v/fzU
回返kuru:|9De:E%IB
講到浪費金錢,上一頁andyho巴打都講左,究竟政府一億五千萬條數點計出黎?政府係無答過.:k0w
]+gm;o
係再上一頁我又講過,就算係英國補選,都係要用八萬鎊而已,點解香港可以貴咁多?:hitwall:
[quote]&uN;gG1y
睇下結果, 今次當選又係之前果幾條友, 一就浪費金錢, 二 咪又係選返呢幾個人,
係垃圾到選垃圾, 咁你仲邊有得選過第2個*o)cl:}
Z`m1x~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3436139&ptid=227947][color=#999999]kuru 發表於 2010-5-19 08:22 AM[/color][/url][/size][/quote]5R@x C$X9P%?
PuqFV
有人認為民建聯係垃圾,亦有人認為社民連至係垃圾,各有看法,
但既然覺得社民連垃圾,何解民建聯不派人出來選?
除非認為自己連社民連幾件垃圾都不如。
k Y&U:J9Ai4Y1f-Ax
唔好再學官方講,話因為公投不合憲而拒絕參選,
台灣都搞過公投,花的不是香港人或大陸人錢,
但大陸一樣大力反對,講到底係共黨最怕"公投"呢兩個字。
[quote]
回應第一句:今次話明係變相公投,係投議題而唔係投某個黨/人.TaV [ E
好似12d3巴打話齋,好明顯公社兩黨係宣傳"公投"呢個概念上面做得唔足夠.
就連佢地自己入面啲人,係公怖結果個日,都high上腦,話大舊高票當選,掂呀!:D
至於 ...