娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Winters 發表於 2010-5-19 10:58 AM

(好文共賞) 陶傑 - 所託非人

所託非人o:~1fZ;vBNqw
&M\Kd!~b0E
2010年05月19日
K.K6p"_9|G8e#i0U 「五區公投」投票率創新低紀錄,如果不自欺欺人,不可以說是勝利。一點也不奇怪,因為由一開始,「公投運動」就所託非人。M$I4p*k3@+g'w?4t1M8F
首先,是「泛民」這個「大聯盟」。七年前,早已批死:「怎一個泛字了得」,以中華民族的基因,如果懂得何謂「聯盟」,像一海之隔的日本人之擅團結,其一百五十年來的命運,就不會如此自招的悲慘。v%tH{$tf'EW
「泛民」裏本來有一批讀過洋書,也自稱懂點中國歷史的人,有望可以飛越中國式的內鬥 DNA。但他們沒有,互殘相噬,與中國歷代的農民政權一樣的喧騰。(~\1j9T7H
民族大基因殘缺,尚有組織小人物禍亂。「泛民」遭到民主賭徒大明星騎劫。這位先生到處借錢,欠了許多債。這等品格的人,「混進革命隊伍」,民主大業,隨時可以為一個人殉葬。
N;u;\0BA b8eO 法國大革命早期,有一位政治家彌拉波( Honore Mirabeau),街頭演說,也很有煽惑力,大道理說得一套套。但彌拉波不擅理財,欠債纍纍,後來被路易十六政府收買,叫他為革命降溫。彌拉波早死,巴黎人還為他立銅像。後來審訊國王,發現路易十六在王宮裏有一隻鐵櫃子,內藏彌拉波的告密通信。革命群眾發覺受騙,把彌拉波的銅像砸掉。
4d |j[ nA 愛豪賭的人,個人慾望極為強烈,可六親不認,欠債更容易被勒索。英美的公務員,入職都要品格審查,何況政治領袖。] b#rt7s A/c7?
但大明星還有一個致命的毛病,毛澤東說:「誰是我們的敵人?誰是我們的朋友?這個問題是革命的首要問題。」此君的作風,是為了一己一刻的明星效應,不惜把一切盟友,打成敵人。中國的農民暴動領袖,劉邦朱元璋,「可以共患難,不可以共安樂」。filter_199都懂得統戰:統戰就是為了「黨」的利益,先把敵人暫時化為朋友,到毛澤東鞏固權力了,再把知識份子之類的朋友,打成敵人。此君連「共患難」都不容,把資深的民主領袖司徒華稱為叛徒與「老狗」,這是趁老人家晚年癌症,欲速其死。司徒先生的信徒,還有許多他昔日的同志,既然都是他口中的王八蛋和軟骨頭,有點自卑,當然不敢叨光玷污跟這位大英雄站台了。
-L Mm8RWF]Z 人家怕了他,他也開罵,說你不給他宣傳拉票,公投才輸。西諺有云:有這等人做朋友,誰還需要「filter_199」和曾特府做敵人?6d-n2x7~ c z
「泛民」給這位性格中生整肅得四分五裂,哈哈,理應嘉獎,不是開玩笑,曾蔭權應該代表中國,給這位大英雄頒一個小小的銅紫荊。9ae!n.j%W_U^}
R(jd!Wn2@8W
做人要有廉恥,要有誠信,啱唔啱?:good::v&YR)^qAr AWw
不過,內文所指嘅賭徒,係已經無哂誠信,佢嘅事蹟我係上一個post都有提及.:D&cu vy-U z6\\%O;Q
[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-225894-5-3.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-225894-5-3.html[/url]
$@,E3O4ag},o 另外,大家可以話陶傑19,又可以話佢正一抽水馬桶,但講勿因人廢言,唔該睇左篇野先俾評論.:naughty:

jojojojoj 發表於 2010-5-19 09:17 PM

民主民主公投公投, 其實都係唔清唔楚,+K8R]k1f
講得最多既就係唔投票就冇民主同埋睇到呀癲狗係度嘈y.d%RTPw
今次選舉根本不知所謂,
@`,lE#{ j 將個target越set越低, 最後仲做唔到,;ROJZ5y XR\
呀癲狗應該反醒下, 唔係係度因為入番去而沾沾自喜, JES-oS;\+}5I
佢地個最終目的係好, 但個過程真係嚇死人mH-{ ]EG*j,n6`Q
今次班人真係冇一個選得落手, 佢入得番去好可能都係因為選無可選

Winters 發表於 2010-5-19 10:08 PM

[quote]民主民主公投公投, 其實都係唔清唔楚,
5Ps]n)csFq2J.S 講得最多既就係唔投票就冇民主同埋睇到呀癲狗係度嘈rST T"FV/T0wN8D
今次選舉根本不知所謂,*lW9MeAC
將個target越set越低, 最後仲做唔到,#TC? MT"VG0@1sd
呀癲狗應該反醒下, 唔係係度因為入番去而沾沾自喜,o;o E1Tp[6A
佢地個最終 ...
3N n'E+H:G9r$g/A [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3436262&ptid=228091][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-5-19 09:17 PM[/color][/url][/size][/quote]'?"W)y@4? wGpW
[b]民主民主公投公投, 其實都係唔清唔楚[/b]z:c$R/?A!E(ks
Vy2Srd
佢地宣傳方面好明顯唔足夠,唔係你都唔會講最後個句.
rz E.SJBe 今次補選嘅目的就係將選舉變做"公投",目的就係希望大家投議題,而唔係投人.'T$` ?u#n1E
不過明顯好多人,包括公社兩黨入面某些人都唔係好清楚呢個意義,唔係都唔會出現點票當日得意忘形嘅事.:haha:
'zKJt8cI+P
1i$ck5Qb` [b]將個target越set越低, 最後仲做唔到0n9k2@z|W[S\
[/b];T!u!ajp.zAz V
陶傑之前講得好啱,公社兩黨一開始應該set定一條界線,過左就贏少過就輸.*\| HCV/y5s
不過佢地無做到,以致今日任得自己蹹,搞到有位比政府入嘅局面.[size=0px]4 {1 R. H- r. k$ c; [/size]:hitwall:

jojojojoj 發表於 2010-5-19 11:47 PM

開頭目的就真係希望大家投議題,
@ O"x+y%G{t 但去到尾差唔多所有人都唔係咁,
9h^8n!bRq 呀癲狗越玩好似越驚自己入唔番去, 根本玩玩下變左投人L H/^ I"Oh
至於界線其實都叫有set過,T%\(?&h[B#r|:r2l
開頭以為嬴硬又話計得票數或者投票率,qh(L(O EC(vP
由50變30, 再由30變20, 結果20都冇 L/bP pi]
搞到而家比人咬住, 又嘈嘈嘈, 真係變左一場鬧劇

Winters 發表於 2010-5-20 12:33 PM

(轉貼)#\;Yn"P6V!j(iC.}
              黃毓民先生會否履行承諾?
-Ut#Y srM -d+qZ/W3R3x]S
  2010年1月9日,黃毓民先生接受港台節目「對人對話張寶華」訪問,內容提到:
cxb&zd y3A Wvn|9]_a
(1)黃毓民深信民建聯肯定會派員參加補選,寸土必爭,不參加的可能性是「0」,自己的估計不會有錯。(由40:50起開始聽)
/~[e[8DQ$\
Y&u3BE W*I&D%\ (2)如果五位議員均成功重返議會,但投票率不高,應如何判斷「公投」是否成功?黃毓民表示,公社二黨所擬的門檻有:(一)根據投票總數的「簡單多數」而定(案:指「得票率」,例如十萬人投票,公社得五萬以上,代表得勝),以及(二)由「投票率」定高下,公社希望「公投」會有五成或以上的投票率。只要「簡單多數」或「投票率」有其中一項達標,都算是「公社」的勝利。(由42:27起開始聽)Sda:E R+`E

0`G,Z;{U? (3)不過,黃毓民表示,若「投票率」低得過份,都不能算「贏」。「投票率」縱不足五成,仍得看差距有多少,若連二、三成也欠奉,市民不出來投票,公社憑「簡單多數」而奪回五個議席,都不能算是勝利。(由43:20起開始聽)
n ` dh0r.U ~ t 7{;g;o:O6vffTr%Y
(4)黃毓民又表示,「投票率」太低,代表選民不願投票,是最壞的結果;但也沒有所謂,畢竟這是市民的決定。如果投票率不足二、三成,即使補選後能返回議會,他也會為推行五區請辭失敗而引咎辭職。僅憑個人知名度而重奪議席,繼續留在議會,根本毫無意義,做人要有廉恥。(由43:39起開始聽)
#l6pnC7Y$e
X-C0U4K@8O 想重聽有關節目,可至以下網址:
R,ceM1y\6|R Vd [url=http://programme.rthk.org.hk/channel/radio/programme.php?name=radio2%2FLetstalk&d=2010-01-09&p=4282&e=101241&m=episode]http://programme.rthk.org.hk/channel/radio/programme.php?name=radio2%2FLetstalk&d=2010-01-09&p=4282&e=101241&m=episode[/url]

Winters 發表於 2010-5-20 12:34 PM

補選結束,事實證明: Nu H"z*G]Gq Y
F i-kyu2Y/sP
(1)民建聯始終未有參選,黃毓民明顯錯判形勢,自信過盛。
/h+ZJK|M)Hy @
] [%Qy v-{!]^ (2)總投票率(已經無謂論公社14.9%的「得票率」)為17.1%,比黃毓民所謂的「最低門檻」──20、30%更低,明顯錯估民意。
7BW5E1AFe2uIPoq3j
6k9B N~._(GF;tN(T
R-l+k:X5y:nf   然後,我們有兩個疑問:
&E6Cpyyc4\V V0dV3Z x;B%Ej:~
(1)黃毓民會否履行承諾──投票率若不達兩成,縱使能成功重返議會,亦會引咎辭職?
:}2T$H| i\"~`f
^e0a&[1js:L"c (2)黃毓民如果繼續戀棧權位,堅持留任議會,是否即代表他自己口中所說的「不知廉恥」?還是,又會再有其他輸打贏要的解釋?
#xjU.]M 'M#l/uTQF9@
qZC%y,jh$I#G'})s
  余若薇在點票中心的得勝宣言,已顯示了公民黨自欺欺人、輸打贏要、不負責任的態度。社民連又會如何?黃毓民會否履行承諾,做一個負責任、知廉恥的議員?我們拭目以待。0kZ4_U2~Y bA

)I8J^4V4|
j`q(S y \2E`` P.S:8h(Rs_HXiq
6~ aLqM
黃毓民當選後竟說: Gg.MMZE

+OSn+_)P#^!uJ&a$I 「無論結果如何,都會把抗爭升級,發動市民包圍立法會,重返議會後必定會反對政改方案」(2010-05-17)%k NKr6h)?
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/100516/4/i1fh.html%20]http://hk.news.yahoo.com/article/100516/4/i1fh.html[/url]
7Q S{?$Pp"}:D,R dRF sW$EtMX;J
兩個字:無恥。

Winters 發表於 2010-5-20 12:34 PM

            毓民:補選倘投票率低 當選也請辭@6we_g&z NO%S7hA
                 2010-01-10
Sok-_pyS(d
3DKk`M[?:EvL
h,O2A \Y4dZ%q)c)P+_ (綜合報道)(星島日報報道) 社民連主席黃毓民昨早在港台節目中表示,如五區請辭的投票率只有兩至三成,即使補選後能返回議會,也會再次自行辭職。他又承認,五區請辭加速泛民重新整合,認為泛民陣營必然會因五區請辭而有重新「洗牌」的副作用。
@5m^ @w$Ha Z
,~0?{9ms*rgK1_ 黃毓民昨早在港台節目《對人對事》中表示,正與公民黨商討有關五區請辭的備忘錄中,訂下請辭的成敗門檻,分為投票率和得票率兩大部分,其中得票率以簡單多數計算。他表示,如補選的投票率只有兩至三成,即使補選後能返回議會,他也會為推行五區請辭失敗而引咎辭去立法會議員一職。
#IkY]C:kn/h Udri:p5XA,w
黃承認推行五區請辭的副作用,是加速泛民重新整合,令泛民陣營重新「洗牌」。他認為,各政黨在政治路綫上有分歧是正常的事,泛民沒有不分裂的一天,五區請辭只是加速這個過程。%vM2]9^,\})LS
]~7`l4m*VyaN
對於社民連三個立法會議員全部參與請辭,黃毓民坦言,是冒了很大風險,亦對社民連本身造成大傷害。他表示,參與五區請辭,三名社民連議員已失去每人五十萬元的約滿薪金;辭職的五個月期間,亦會失去每人每月七萬元酬金,以及十三萬元議員津貼。另外,如社民連三個議席全失,亦會失去本身任期餘下的兩年半共約一千八百萬元議員津貼。社民連的營運經費,只能由籌款維持,而在元旦大遊行中,社民連共籌得十五萬元。
(GP$tWzNI
2M:KZNXz h[ 元旦大遊行發生衝突事件,黃毓民重申,社民連不鼓吹暴力。他認為相對六七十年代的社會運動,今次行動只是「小兒科」,並不暴力或激進。黃指,社民連估計到部分年輕遊行人士到達中聯辦後會不願散去,社民連黨員特意走在最後,希望能協助控制場面,以免「出事」。他笑說:「我都想年輕人長命啲。」但他承認,有時不能成功控制場面,更有年輕人表示不滿社民連的行動不夠激烈。;Fa WK O _^6p#Dk

y0|&]3jX0Iw 資料來源︰[url=http://news.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi/1090/3/1/1389176%20/1.html%20]http://news.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi/1090/3/1/1389176 /1.html[/url]1xf\*u;L;k7zb _kW1W
tS igV \Yw9hq
p#a2b)pA.z

Q$O'}+CEB}n%?qt 個人網誌:
I N$D0^\uT/@X [url=http://hk.myblog.yahoo.com/rickytse0130/article?new=1&mid=739]http://hk.myblog.yahoo.com/rickytse0130/article?new=1&mid=739[/url]

打狗棒 發表於 2010-5-20 06:59 PM

誠信不適用於政敵或比自己更無誠信的人;
Q'R*s0Y'T1T pd kA 如說沒有誠信要辭職? 排隊也未輪到黃毓民, ([Hkb h P!eD$B
民建聯曾在黨綱上列明支持07,08雙普選, 白紙黑字都可以反口, 區區未達投票率便辭職的承諾算個屁?
fV&A2s&X` 曾鈺成曾說過如果當上選主法會主席後會放棄投票權和保持中立, 結果如何? :`$Mxc,p;ab,\u7I
詹培忠曾說如果黃毓民夠膽辭職, 他也辭職跟他在補選火拼, 如果如何?
QAaT5jK*`r4B 同呢d咁嘅人講誠信? 咪X玩啦...........

amigofans 發表於 2010-5-20 10:21 PM

個人認為只有香港呢種畸形社會, 陶傑呢種文棍先會有市場,
8N3ko6p+oW\j}
0fra}DE?/Ux6v 佢文章的確係有一手, 只可惜佢完全沒有立場, 一時一樣,@5Y.Q}1N/~j8HBL
所以d文再好, 亦完全無價值可言...:nogood:

amigofans 發表於 2010-5-20 10:26 PM

[quote]            毓民:補選倘投票率低 當選也請辭K2y m&u-~+Wq Y
                 2010-01-10
s0MC7o!I0z\6v3f-z3hk1r
$q|"p4BQX 7Nz#X3d o;meX
(綜合報道)(星島日報報道) 社民連主席黃毓民昨早在港台節目中表示,如五區請辭的投票率只有兩至三成,即 ...&Ar,C6n px
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3436427&ptid=228091][color=#999999]Winters 發表於 2010-5-20 12:34 PM[/color][/url][/size][/quote]
U2R*Qt/K lwi
%jAT2~!t7W 你兩個post寫咁大堆野, 咪又係果一個目的....唉...
VWI0Kie;CJ;v*Y
4lA]._wv_ 下次唔洗用咁多"民主"做引指啦, 直接開個post攻擊佢咪得lor,
I]+Fb;v&{0\N V 好似李世雄咁, 揸個大聲係陳偉業後面鬧咪得lor...

Winters 發表於 2010-5-20 10:52 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3436508&ptid=228091]8#[/url] [i]打狗棒[/i] [/b]
$?T DSNcX] 要數仲有好多,包括胡應湘呢個老屎忽話若果長毛當選就會移民.:D6|9_%d+B9h

;w6ASK.O0t*C [b]"誠信不適用於政敵或比自己更無誠信的人"Y6Q-}'hL0OmD
[/b]
u"\:o U&k&W/i,R 呢句我好認同,尢其同中 共玩,手段更加要層出不窮,如果唔係我都唔會支持今次變相公投.
-GS:@-p J!F7`G t 不過好可惜,今次變相公投係失敗左(但係班搞手始終唔肯承認).F(ugKyTn
.k;uA p.lB#O:m
不過,對於一直身處道德高地,兼且講過"做人要有廉恥"嘅基督徒黃毓民,我就好登佢擔心.:dev:
)s'J P8{|0H8\S 一直以來都有嗌民建聯最無恥同禮義廉嘅黃幫主,日後究竟點算呢?會唔會為保社民連形象而犧牲高位辭職?:D
p"R n/P)M9h1@;L 照而家咁睇,口講為公義實質戀棧權位嘅幫主,都係唔會辭職啦.:good:[size=0px]2 E; A& K  m0 [/size]

Winters 發表於 2010-5-20 11:01 PM

[quote]個人認為只有香港呢種畸形社會, 陶傑呢種文棍先會有市場,6D.@'bX5pfo4k

D~} _tSm,S 佢文章的確係有一手, 只可惜佢完全沒有立場, 一時一樣,
3n9LN]JU|8Iy 所以d文再好, 亦完全無價值可言...:nogood: ...
mFuHT+g*Ws [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3436642&ptid=228091][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-5-20 10:21 PM[/color][/url][/size][/quote]v0UP2X8ebKWW
文棍政棍冚世界都有,就以英國為例,大報過檔平常過唔平常.:sleep:
v8zc6Df L%HO(R1v G2@VPe
我睇文章就唔理文章作者係黃毓民曾鈺成定係余若藢,只要有point我都會buy.3tTdD8z
不過閣下選擇因人廢言,我都無計.:sleep:
Y ]k eE3RC 0O*q1k/zz.[g4iD;q
陶傑嘅文有無價值就見仁見智,但此文批評幫主,我就覺得好到肉啦.:naughty:

Winters 發表於 2010-5-20 11:24 PM

[quote]
g#CRGn ~8Tx8D
Bm;o0G%BD ra 你兩個post寫咁大堆野, 咪又係果一個目的....唉...
o!}7{!\$prM!A
Y"t?/om.u@ 下次唔洗用咁多"民主"做引指啦, 直接開個post攻擊佢咪得lor,
(?1g:fC0m K4a 好似李世雄咁, 揸個大聲係陳偉業後面鬧咪得lor... ...oF&n v.d%a
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3436645&ptid=228091][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-5-20 10:26 PM[/color][/url][/size][/quote] c:s;? U9Kpb8d
黃毓民自從做左一黨之首之後,一直致力搞分化,
B1pP+D5[#?Sh9r%s"C 將其他人一律標籤為假民主派,只有自己先係為市民爭取真民主.:D
5I:aS0r:N1C *{j%d#j%\Zo@
達到呢個目的好難,但熟悉歷史嘅黃幫主,運用當年毛澤東嘅權術技倆,成功將泛民越搞越亂.:good:n`-?KR!zO"a)M
睇到而家社民連荼毒唔少年青人,當中有唔少都係雙失憤青,不過咁都唔係我最擔心;
G/OH*cFsT ^ [b]我最擔心嘅係,香港嘅政治文化會變成共 產黨嘅政治文化...[/b]
_kDb gk!Bf 當日文革個陣嘅"右派""反革命""蘇修",變成今日宣傳"公投"嘅"五毛""土共""老狗".
w!p1F#j+}[ 宣傳,打壓技倆同當日毛澤東,陳水扁,有咩分別?:giveup:
qi)Sh!A5Hiu yFd3Wl
另外,請問閣下嘅"民主"係咪唔可以容納反對聲音?:good:

amigofans 發表於 2010-5-21 12:04 AM

[quote]
GO#{+F\.\L 黃毓民自從做左一黨之首之後,一直致力搞分化,9}mi6a"N6Qee
將其他人一律標籤為假民主派,只有自己先係為市民爭取真民主.:D
"^'L-P/Ap| QsK[2pQe|b8~.d S'O
達到呢個目的好難,但熟悉歷史嘅黃幫主,運用當年毛澤東嘅權術技倆,成功將泛民越搞越亂.:good:
%fo}A8O7j/Hug 睇到而家 ...
/oq+Wi;v*a/E*C [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3436676&ptid=228091][color=#999999]Winters 發表於 2010-5-20 11:24 PM[/color][/url][/size][/quote]F3|5JU3t G
p+t2Oh K [
我字裡行間, 有邊一句話唔比你鬧黃毓民??IMW+N](H
真實討論仲有得聲大靠惡, 網上言論, 人人一對甚至幾對手, 可有"唔比"反對意見既存在?
0\F3Y)@-a j0p ,m[][(d]N
我係話緊你, 無論咩POST, 掛個"民主""公投"羊頭出黎, 都係賣"指責黃毓民"既狗肉, 不如直接開POST小佢啦,
&X_O0h-n)g&b` 8|6V,} ?.O V6t~5X
我開個POST講自己係公投上對香港人既感想, 最後又係講"黃毓民"要一辭謝罪....,RE{'T2f6h

'k)`8GNxkf5Zd 我意見係同"打狗棒"一樣, 仲覺得公投唔理想要清算黃毓民非常荒謬, 同一思維, 六四柴玲話人民廣場不可丟,
oUQEB;v0d:wU%@L 最後人地死佢就去左美國, 64爭取民主失敗, 佢洗唔洗一死以謝天下?
a&nji0t,B E!Yl0L&{Z"sJ"m
最後講華叔有先見之明最好玩, 走頭唔同你一齊打場仗, 攪到你輸都叫有"先見之明",
P+gh6m#u4]o ^M9hUt i}'}m C
簡單講2個人抬個櫃, 我自己放手成個櫃趺散晒, 之後同你講, 都話我地唔夠力架啦!!

Winters 發表於 2010-5-21 01:29 AM

[quote]
r,RKx$U2~m*],Au G cbW7J'Se
我字裡行間, 有邊一句話唔比你鬧黃毓民??
-j#X @C4e+? ]d 真實討論仲有得聲大靠惡, 網上言論, 人人一對甚至幾對手, 可有"唔比"反對意見既存在?,C!e6_ ^3g
9~?(z:B)l l M&`0q
我係話緊你, 無論咩POST, 掛個"民主""公投"羊頭出黎, 都係賣"指責黃毓民"既狗肉, 不 ...+^;V mn,z"F w'e9}EO
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3436706&ptid=228091][color=#999999]filter-052fans 發表於 2010-5-21 12:04 AM[/color][/url][/size][/quote]
s6Q)J0jl{"G H)Dyw 閣下上次就暗指我係建制派,唔知幾時我會被上綱上線為五毛呢?:sleep:5P-oX3A| f xuk
c6vqN p9u\E
黃毓民佢地一直以來話人無恥,點知今次嘅言行竟然係自己一直批評政敵嘅話柄.7_tWK`c
政客言出不行,係會被人講一世,更加會影響成個政黨嘅形象.2t bk$U+w
今次黃毓民唔為自己講過嘅野負責,係咪承認自己同中 共同建制派係一丘之貉?8RU b7W _.yX?#yg
咁你以後仲有咩資格小民建聯同中 共呀?:sleep:
~8C0\ sK-W K m v
wIo+\ f 可能我求先掛住聚焦係阿幫主上面.我想講,今次公投失敗,"所有"發起人都應該負起責任.8R8S.^!N9Z|$r9F
英國大選失利,白高敦都要引咎辭職,唔通班搞手想做梁錦松,因為有高尚情操而留底?
6iR X!Hd a%I*Sj)T
(y)w\1yW6@ 你都識講64,而家泛民嘅局面就有如當日班學生領袖,掛住爭做大佬,最後被中 共一鋪鏟起.
Z-F?[*s+}[{ 仲有,我講緊負責任,你就意圖扯到落去[b]"一死以謝天下"[/b],真係好野!:good:
4M2Ap4`'Q'y5r%x e3y 你覺得柴玲佢地班友唔駛為64嘅慘劇負上責任?:sleep::q?E#cE)A.o%C

0kR(CjQ.idq)dW 嘩,閣下爭在未叫"司徒老狗":sleep:
2[f-P+] J eRT0s 公投失敗,責任唔在建制派政府杯葛,唔在公社兩黨身上,唔在班乜Q2012身上,
u gn1co,F 而係[b]單單在司徒華身上?![/b]:eek::good:3w A}2s/ot;b
司徒華攪到今次公投失敗?真係好笑:sleep:/O,vsEA!f_ b
!p4bvId*[-zH
當日司徒華反對公投嘅理據,其一係要保住23票,其二係顧慮到建制派有可能杯葛.[cA)z4_'A[].Z
可惜當日有人得意忘形,以為就算無建制派參與,都至少有二,三十%:sleep: |2S^%|GB_.[0v
T)Z h}$YBS\
其三,亦係最緊要,係[b]司徒華明眼睇出社民連嘅目的.[/b]:sleep:
7iv/SY!f;riV 我一直講無論公投結果點樣,社民連都會立於道德高地同不敗之地.
}*}~s6Ly 贏左就可以攞彩,輸左就可以好似閤下咁,賴民主黨攞!:good:
?5|.e$J nRO r0ka G 呢啲係乜,咪係賭仔邏輯--輸打贏要:D9I)R0qi Vu}'Mp [5B

jr4a5}er 根本,政改通過左,對社民連自身係利多於弊.
_7e"RnjL6w 地區加五席,只要大家睇返08年嘅選舉,就可以睇到,
f:RC2x@$ex{2t 係加五席嘅正題下,社民連係港島同九東係好有機會攞多兩席.:naughty:
&`:M wZW6g8mm 學譚志強話齋,社民連係行緊民進黨個套--抗議中通過:naughty:
E@n[!eX cb
0pUm&qEU 最後,陶傑係呢篇文入面真係講得好啱,社民連及其支持者最叻就係[b]將朋友變為敵人[/b]!:sleep:

darkensun 發表於 2010-5-21 10:59 AM

就算泛民團結, 都有好多人唔投票, 因為票站實在太唔方便LA

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.