娛樂滿紛 26FUN's Archiver

selena127 發表於 2010-5-28 04:46 PM

日傳媒轟無線抄得太過分

日傳媒轟無線抄得太過分 《談情說案》疑抄日劇 廣管局接投訴K)m"j*u4M.T5zLq.ff

/{+f!nk%a5y3GyT Eb 由無線當家小生花旦林峯和[url=]楊怡 l;[Hj6l"u
[/url]主演的新劇《談情說案》,一直被指為山寨版《神探伽利略》,[url=]日本
j%pym G S [/url]傳媒亦有報道事件,並批評《談》劇「抄得太過分」。有關文章在日本廣泛轉載,在日本雅虎新聞組留言版,網民幾乎一致對事件劣評,質疑這是「盜版之作」。香港[url=]廣管局0` xd_x5~8i$h;N`
[/url]表示,至今收到3宗關於《談》劇內容涉及「懷疑抄襲日劇」的投訴-|3I} V${0p-p
cX-[:w k2`4_.W6A
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/100527/4/i9h8.html]http://hk.news.yahoo.com/article/100527/4/i9h8.html[/url]
1v@Q,n Ut%B )~+ux*PD$f9Ie
無x仲要死撐 , 厚顏無 x , 好 × 野 !! aB[x%~

j J8X}+u?4i-v 鬼唔望俾人告 !!
q4K]7QcP#_
!n'?l1V/c%HDd 劉家豪說,創作時曾參考《神》劇及美劇《CSI犯罪現場》,「如其中一集,有一輛食環署洗街車,這些日本劇一定無」,他說全世界的實驗室都差不多,至於角色同樣是警察和物理教授,他說這是刻意為兩個角色加入階層分別,「如果這樣也算抄,我們豈不是以後連醫生律師都不能拍?」
rqXFF-y m%f 'W Ds+t s/K
[b]點解你唔去死呀 !![/b] 8A:DIe*J1I`$E1zPs~
N*U_L0c_
[size=4][color=black][b]這樣同日本人話無大屠殺 , 天安門無死人有咩無別 !![/b][/color][/size]
G'bA8V {T [b][size=4][color=#000000][/color][/size][/b]
r _ Ue$`r$q 無線外事部副總監曾醒明表示,《談》劇首3集平均收視為31點,首集最高曾一度達34點,是今年無線表現最好劇集之一。
'A-RhLjZJp
HH _C"S-~ e)} [b][size=5]慣性 嘛[/size][/b]

打狗棒 發表於 2010-5-29 02:11 AM

日本鬼子真的不了解中國國情, 自香港被解放十多年來, 早已和大中華文化一統了, 甚麼是大中華文化? 就是「A貨」、「山寨」......等高經濟效益事宜;7y z+ZO3Ua
中國人除了民主人權之外, 所有外國的東西都抄個一清二光, 創作嗎? 等你們傻b去創, 老子們賺錢要快, 否則哪裡來的萬億外匯儲備?

發表於 2010-5-29 02:45 AM

強國要強大就要學鬼子面皮夠厚:good:

goodprice 發表於 2010-5-29 11:26 AM

filter-037 tvb....... :gun:

戰爭與和平 發表於 2010-5-29 11:14 PM

抄襲很平常

yakyi 發表於 2010-6-1 11:02 AM

if they refer to the japanese story, why not pay the copyright, 5f~k6[,Q#R w@
in order to maintain the reputation

艾官 發表於 2010-6-1 06:17 PM

其實好多創作都係抄,但抄都有分抄得好與唔好。抄得好既就可以叫參考、用某某作品做藍本、改編等等...抄得衰既唔使多講,剩係話佢「抄」就搞掂哂。
k4[ e6r&l1v.^3{K:t^ 日本經典愛情電影《情書》係抄小說《挪威的森林》(導演自己後來承認左,不過佢唔講我都睇唔出套戲有畀《挪》影響過,真係犀利),另外無線以前套《上海灘》都係抄《教父》。 I w RYv{6X0V&DPX
至於而家無線D劇...無論係抄定係原創,都無咩興趣去睇。除非套戲有好演員做都會考慮下(例如夏雨、黎耀祥等等)。

andyho 發表於 2010-6-1 07:02 PM

我都係一句老對白:唔Q鍾意睇就唔Q好睇啦!
oS i ?N5aZ m Nn 我就身體力行,無睇TVB劇超過五年喇,真係唔明點解有人邊睇邊鬧,
6G'v0~ g @)q,U#d C 否則套劇收視都唔會不跌反升啦。
0E2y#Y(u^ `6xLq(qO||
照抄已夠荒誕,但遠不及鬧完仲要日日睇的人咁荒誕。:haha:

infjlam 發表於 2010-6-1 08:17 PM

無記劇一貫公式化,炒雜錦,零創意,睇多人都會弱智! w-l u-|2]
4Te?d;iJY3^h ]{
看看神探伽利略,每集都有特定主題和故事背後帶出的含意,
0D%z0M)ix?Cc} 無記那些,只求東拉西扯堆砌夠廿集,就收工大吉,Jj*[+{U
*u7UQFK
講真,話佢抄神探伽利略,其實係侮辱緊被抄的神探伽利略,
5M9i#s*L#Yg C}+i 抄出黎咁垃圾,真係映衰晒神探伽利略呀...

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.