娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sm123456 發表於 2010-5-28 10:26 PM

大家睇左維多利亞一號未??

之前睇左,第一次聽到真係有人係戲院睇到尖叫,同都幾血腥

艾官 發表於 2010-5-29 09:59 AM

呵呵~呢類戲唔多岩...:haha:

selena127 發表於 2010-5-29 02:02 PM

無興趣 !! H_5V&EF'A6vPl3j

o"o6b x3MB,z 但同 saw 比 , 邊套好 d ??

發表於 2010-5-29 06:39 PM

有得睇切j:drool:

戰爭與和平 發表於 2010-5-29 11:29 PM

唔敢睇

yakyi 發表於 2010-5-31 09:49 PM

to some degree unrealistic:)

sm123456 發表於 2010-5-31 11:20 PM

[quote]無興趣 !! `Lug ?2[jx
*m7Yp@7^i@W
但同 saw 比 , 邊套好 d ??
6P5O I:v-B9NL:\)g [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3440042&ptid=228868][color=#999999]selena127 發表於 2010-5-29 02:02 PM[/color][/url][/size][/quote]
/J`%r N [Ew0m k m/m o _| F
我覺得維多好D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.