娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-6-5 03:14 PM

可5可以發六四既帖牙 ﹖

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

andyho 發表於 2010-6-5 07:05 PM

算啦,唔好發喇,無謂令admin及版主難做,雖然香港各大討論臨都有六四帖。
2YwYR)g7Pn 我地應該幫手建立entfun獨有的特色,就係成為全港最和諧,最少人討論時事的討論區。
g Qe1?'\ 令entfun成為香港之最,係我們每位會員的責任,樓主你明白未?:P

infjlam 發表於 2010-6-5 07:31 PM

劉遵義萬歲!:clap:
1v tI o6MH 食環署萬歲!:clap: cL^Axz
香港警方萬歲!:clap:
\ i?Tu;Ru 禮義廉萬歲!:clap:
d(K{+KQC.fz 特區政府萬萬歲!:clap:
1A4L7PZ,Y;|0QgF_*Z 娛樂紛萬歲萬歲萬萬歲!:clap:

goodnicelady 發表於 2010-6-5 08:29 PM

[quote]冇得發超冇癮牙  :yy36:\8F-z#G b
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3443644&ptid=229438][color=#999999]電梯男 發表於 2010-6-5 03:14 PM[/color][/url][/size][/quote]當然可以啦!只是好快會被剷走啫!:secret:

發表於 2010-6-5 10:57 PM

[quote]劉遵義萬歲!:clap:
s/l.i6aTu5Au6gi eF5Q%F 食環署萬歲!:clap: !t2S}p;N y#u#|$]~d"Z
香港警方萬歲!:clap: ?6X RH:`*d.i
禮義廉萬歲!:clap:
q:f+^,i@%MF 特區政府萬萬歲!:clap:
G t4M]5p6It)oV 娛樂紛萬歲萬歲萬萬歲!:clap:s@ N1@;Y-z/oE
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3443678&ptid=229438][color=#999999]infjlam 發表於 2010-6-5 07:31 PM[/color][/url][/size][/quote]$G7R A+Q)b)e#vU
中 共慢碎慢碎慢慢碎:secret:

yakyi 發表於 2010-6-6 04:49 AM

禁談大陸政治主題

電梯男 發表於 2010-6-6 10:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

540402920 發表於 2010-6-7 02:57 PM

當然可以啦!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.