娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大邪神 發表於 2010-6-28 09:40 PM

[quote]你又是自由神﹖乜一陣有人話BOYDWAN,一陣又有人扮自由神﹖係咪架﹖
Nh jec/QUMe [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453123&ptid=229477][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-6-28 09:36 PM[/color][/url][/size][/quote]“奉命”就係假既dFJ nnrS
我就係真既,只不過我在內地會用呢個身份:D

goodnicelady 發表於 2010-6-28 09:54 PM

[quote]“奉命”就係假既^u%~!o'?{#~Md1a6e
我就係真既,只不過我在內地會用呢個身份:D{?4@B"{/BX VVp
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453125&ptid=229477][color=#999999]大邪神 發表於 2010-6-28 09:40 PM[/color][/url][/size][/quote]真架﹖差D我又開個POST搵你出來啦!

大邪神 發表於 2010-6-28 10:09 PM

[quote]真架﹖差D我又開個POST搵你出來啦!
"jvpD(K/D1i]] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453127&ptid=229477][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-6-28 09:54 PM[/color][/url][/size][/quote][size=3][color=#000000]哈!我小人物,唔使寻人[/color][/size]Dh9zY/j-a-?
[size=3][color=#000000]唔见左咪由得我罗:D [/color][/size]

BOYDWAN 發表於 2010-6-28 10:16 PM

[quote]唉唷!見到你倆個真係好開心好開心呀!:clap: 原來嫂夫人有喜!替你們開心呢!恭喜你們呀!你們就好啦!馬不停蹄去玩、去食、去瞓﹖……真羡慕啊!我就慘咯……要日日物理治療,又要做手術……遲些可能無機會同你們傾計咯!我可能要長時間離開香港去醫病咯…
%\U0q G6g [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453103&ptid=229477][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-6-28 20:16[/color][/url][/size][/quote]
R_#t7A/L
RN4X,q:Tg ] XT3zcd'K
嘩, 搞乜咁大鑊要日日去物理治療重要做手術?:eek: 嚴重瞓"犁"頸呀?:eek: 都無理由吖........:giveup: Ty*~2IS6r
小心身子呀靚花, 乜都假, 身體唔好就講乜都無用, 要多多保重呀~:kiss:]/L/fG~\K
(ruby 飲緊湯, 聽到我複述妳個post 話要物理治療同做手術即刻扁晒嘴, 搭單叫我同妳講早日康復take good care 喎! :agree: )j,XoyI4X3_FL
XhtN1?0vaU
ruby 已經有咗件"小人蛇"成兩個月喇, 上個月check 過係件公嘅, 我就無乜所謂但係佢就話想要仔又要女........又唔早講! (不過講完我都係無計咖啦, 神仙咩! :lol: )
's-XTv:Dk 佢就真係完全唔受懷孕影響, "馬照跑舞照跳" (真係騎馬呀! 不過就無跑......:haha: ), 一日食五餐! 食完就扭眼瞓, 瞓醒就話要去呢度去嗰度, 連我d 朋友都話佢"超活潑"! 佢就氹到我d 朋友不知幾鍾意佢, 可憐我就日日比佢大少姐扭計詐嬌, 每日八次每次三個鐘! :cry:  
"wV8d0Tu\d 希望佢嘅過度活躍症會遺傳比下一代, 否則10 個boydwan 都唔掂!:giveup:
e\H*JJyor6r1nq 由細到大我都好怕兼好憎小朋友, 依家要學人做老豆真係有多少壓力, 不過無辦法, 結得婚個老婆又恨有結晶品, 點都要逼自己重新接受吓.......
({V3o9yu]N0c 預咗將來件小人蛇出世, 我第一句會同佢講: "嗱! 細路! 我比面你老母先比你出現呀支呀左咖咋, 醒定d 呀你! 認住我呀! 我叫做你老豆!:fight: "#emO7_ I fe0E
我同ruby 講過幾次, 佢次次都笑到跌落床咁滯......
n'}@1k q} Hy4i 其實仔都好, 起碼將來佢可以做騙徒欺騙無知少女, 都好吖~:P:D

BOYDWAN 發表於 2010-6-28 10:18 PM

[quote]“奉命”就係假既
%Z5j9[Vd.Yu} 我就係真既,只不過我在內地會用呢個身份:DY-S U,r p*T1W'N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453125&ptid=229477][color=#999999]大邪神 發表於 2010-6-28 21:40[/color][/url][/size][/quote]
"QB~3z![Su oU ;D]3q:YW_/JU

W5pIJ0B gJ 話時話喎細佬, 你重喺上海呀? 有無艷遇先? :dev: 上海妹幾得咖喎~:naughty:
!H q;C9d zT#X f 邊隻死仔係奉命呀? :lol: ruby 話咁抽佢水要劏左佢喎~:D

goodnicelady 發表於 2010-6-28 10:21 PM

[quote]哈!我小人物,唔使寻人N3j1D)VE5_
唔见左咪由得我罗:D
/`@ty!n` }I [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453131&ptid=229477][color=#999999]大邪神 發表於 2010-6-28 10:09 PM[/color][/url][/size][/quote]唔係架!在我心目中個個都是大人物呢!:lol:

大邪神 發表於 2010-6-28 10:32 PM

[quote]唔係架!在我心目中個個都是大人物呢!:lol:;WivEKsbt'\ ic
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453140&ptid=229477][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-6-28 10:21 PM[/color][/url][/size][/quote][size=3][color=#000000]你[font=Verdana][color=#444444]都是大人物[/color][/font][/color][/size]

goodnicelady 發表於 2010-6-28 10:35 PM

[quote] wtP&y7V7E |

L~ Ba5ML
s)Dj|^Em{` 嘩, 搞乜咁大鑊要日日去物理治療重要做手術?:eek: 嚴重瞓"犁"頸呀?:eek: 都無理由吖........:giveup: 6?[p)dL a+z
小心身子呀靚花, 乜都假, 身體唔好就講乜都無用, 要多多保重呀~:kiss:
9G ^3P~h9f (ruby 飲緊湯, 聽到我複述妳個post 話 ...7n(e)] c+@/zEY4`+K
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453136&ptid=229477][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2010-6-28 10:16 PM[/color][/url][/size][/quote]你這個幽默大師一出現我就笑餐飽…RUBY嫂真係好有福,成日有個開心大使鬧著笑話一籮籮!:good: 還居然把不喜歡的事弄個一一接受,簡直人間美事:clap: ……反之我都只是小事一宗啫,只是普通絕症咋!我可以釋懷的去面對啊!但大而化之的我最難過關是要離開親朋戚友和你們啫!我諗離開你們我會大哭一場以作發洩咯:cry: !所以現在今朝有酒今朝醉,乜野工作都放棄了:hitwall: !希望跟你們可以傾得幾耐得幾耐咯……如無意外下個月離開香港!到時都不知有無電腦可以跟你們傾計!:cry: 你們都要保重呀! :naughty:

ktwu2007 發表於 2010-6-28 10:35 PM

[quote]
7U1d2F#L#P`#u!S 2bs.G9T"]d

,L'V? n;Xw/q? 嘩, 搞乜咁大鑊要日日去物理治療重要做手術?:eek: 嚴重瞓"犁"頸呀?:eek: 都無理由吖........:giveup:
2wI.?%XOY4\ 小心身子呀靚花, 乜都假, 身體唔好就講乜都無用, 要多多保重呀~:kiss:1[(MB2\ON5\
(ruby 飲緊湯, 聽到我複述妳個post 話 ...7u,k*p~!T4^l(uE
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453136&ptid=229477][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2010-6-28 10:16 PM[/color][/url][/size][/quote]
{xd4nA l5cBI6s;Y
Z0|cBh(I#A boy, 你去Thailand 探朋友, 順路買幾噸紅寶尼送比 26fun o既會員:naughty:  

goodnicelady 發表於 2010-6-28 10:36 PM

[quote]你都是大人物
[:p;G2OU}3jwYh [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453154&ptid=229477][color=#999999]大邪神 發表於 2010-6-28 10:32 PM[/color][/url][/size][/quote]大就係大,不過是年紀大!:lol:

goodnicelady 發表於 2010-6-28 10:38 PM

[quote]哈!我小人物,唔使寻人9s T'z,?|C
唔见左咪由得我罗:D 2mkx#p kg
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453131&ptid=229477][color=#999999]大邪神 發表於 2010-6-28 10:09 PM[/color][/url][/size][/quote]話時話!你的ID總離不開個"神"字架﹖

大邪神 發表於 2010-6-28 10:39 PM

[quote]
%S6{U~c:fj
RQ(G'[ @G ^2v k^*J {.[
話時話喎細佬, 你重喺上海呀? 有無艷遇先? :dev: 上海妹幾得咖喎~:naughty:/j:cg,O!eh g$?I
邊隻死仔係奉命呀? :lol: ruby 話咁抽佢水要劏左佢喎~:DE+Ny.ce
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453138&ptid=229477][color=#999999]BOYDWAN 發表於 2010-6-28 10:18 PM[/color][/url][/size][/quote][size=3][color=#000000]我上海紧呀,七月十号晚先番香港[/color][/size] Y Wc5?(I
[size=3][color=#000000]上到黎做左组长,谂住做番个好人[/color][/size]
s io*w2t,X k"O [size=3][color=#000000]睇住七个女仔,两个男仔[/color][/size]D:H%X'yQj)AJ je
[size=3][color=#000000]都算,系低能嫁,每日花好多时间[font=Calibri]0[/font]系班女孩子身上[/color][/size]o^#Y SN,RgCr
[size=3][color=#000000]惊佢地思乡同惊佢地唔开心[/color][/size]4x"KRCic0v(Wo
[size=3][color=#000000]点知过左十日就出事[/color][/size]`a[x5M
[size=3][color=#000000]组入面有两个女仔话我对某几个女仔特别好[font=Calibri]D[/font],搞到同我反台[/color][/size]z+^'[r|!}
[size=3][color=#000000]都算,仲要搞到话要全组分两边,一系我,一系佢地[/color][/size] `)I$T)~C5kS#a:zK
[size=3][color=#000000]之後咪算,我叫左个男仔去果边叫做“保护”[font=Calibri] [/font]下佢地[/color][/size]
v3Vl\I \Lu;d [size=3][color=#000000]始终在上海,有个男生,玩得夜左都安全[font=Calibri]d[/font][/color][/size])t?*~4b{,T
[size=3][color=#000000]点知愈黎愈过份,果兩個女仔仲要切我生豬肉[/color][/size]1hp6hzT i[ M1p|
[size=3][color=#000000]搞到我好似魔鬼咁,最大鑊我咩都無做過!真係無囉![/color][/size]s&t;^1C0t0p+B~P~ A
[size=3][color=#000000]我對佢地七個都咁好嫁![/color][/size]
HW0en B;?|'U5n [size=3][color=#000000]真係好後悔當初咁“偉大”[font=Calibri] [/font],無條件咁對佢地好[/color][/size]
8RA k3s pK;C i [size=3][color=#000000]而家反而被反咬一口![/color][/size](wII2}5D9F1l H?0~
[size=3][color=#000000]你話,對人好仲要咁既下場!你話做人為咩?![/color][/size]#G4iUc#t/X
[size=3][color=#000000]頂佢地個肺[/color][/size]9K"v$Nq#~WCM8M(y`
[size=3][color=#000000][/color][/size]
8y QI~Z'L$wg [size=3][color=#000000][/color][/size]
}7j7\ seGz [font=Verdana]邊隻死仔係奉命呀? --[size=3][color=#000000]唔知[/color][/size](o} V-Z1|.r+HU
[/font]

大邪神 發表於 2010-6-28 10:41 PM

[quote]話時話!你的ID總離不開個"神"字架﹖#?i-A+a"r!F;I}9D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453169&ptid=229477][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-6-28 10:38 PM[/color][/url][/size][/quote][size=12pt][color=#000000]果期中意:redface: [/color][/size]

ktwu2007 發表於 2010-6-28 10:43 PM

[quote]我上海紧呀,七月十号晚先番香港2HD0?bFvN"m!u
上到黎做左组长,谂住做番个好人T+m9s;B:x9dME
睇住七个女仔,两个男仔Y![ X?)I:QpR"F
都算,系低能嫁,每日花好多时间0系班女孩子身上2^` J!pb&{M ?
惊佢地思乡同惊佢地唔开心1F1E{0{:|5@
点知过左十日就出事zP hAY t4f
组入面有两个女仔话我对某 ...6LkB:VW"E0l5s
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453171&ptid=229477][color=#999999]大邪神 發表於 2010-6-28 10:39 PM[/color][/url][/size][/quote]
5D.wJ]&U4D2I6Bg,{#i0|
h"x:_TT.|G,}2l ef 有幾多人入港男區....wa6e~p
一對手數哂:redface:

goodnicelady 發表於 2010-6-28 10:46 PM

[quote]我上海紧呀,七月十号晚先番香港
U~-g%we 上到黎做左组长,谂住做番个好人0p3Qf`(kC+N T
睇住七个女仔,两个男仔
lQ|U!?d 都算,系低能嫁,每日花好多时间0系班女孩子身上m@.})Ji1U
惊佢地思乡同惊佢地唔开心"e E&D6x.@JV'P1EHs
点知过左十日就出事#f RQ3@E$n(q
组入面有两个女仔话我对某 ...
z5s8NxI2O&d:I [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453171&ptid=229477][color=#999999]大邪神 發表於 2010-6-28 10:39 PM[/color][/url][/size][/quote]乜你比D女仔咁靠害呀﹖出你既殺手簡!搞到佢地為你痴痴狂咪報哂仇咯!哈哈!

大邪神 發表於 2010-6-28 10:50 PM

[quote]乜你比D女仔咁靠害呀﹖出你既殺手簡!搞到佢地為你痴痴狂咪報哂仇咯!哈哈!
y;U2RV^Q6XAm [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453186&ptid=229477][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-6-28 10:46 PM[/color][/url][/size][/quote][size=3][color=#000000]就係完全一心為佢地開心就算,點知佢地咁回報我!:hitwall:[/color][/size]

goodnicelady 發表於 2010-6-28 10:53 PM

[quote]就係完全一心為佢地開心就算,點知佢地咁回報我!:hitwall:
4si9Ep"Q0\ z+I [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453192&ptid=229477][color=#999999]大邪神 發表於 2010-6-28 10:50 PM[/color][/url][/size][/quote]咁不如個個都不理!欲擒故縱…

BOYDWAN 發表於 2010-6-28 10:54 PM

[quote]你這個幽默大師一出現我就笑餐飽…RUBY嫂真係好有福,成日有個開心大使鬧著笑話一籮籮!:good: 還居然把不喜歡的事弄個一一接受,簡直人間美事:clap: ……反之我都只是小事一宗啫,只是普通絕症咋!我可以釋懷的去面對啊!但大而化之的我最難過關是要離開親朋戚友和你們啫!我諗離開你們我會大哭一場以作發洩咯:cry: !所以現在今朝有酒今朝醉,乜野工作都放棄了:hitwall: !希望跟你們可以傾得幾耐得幾耐咯……如無意外下個月離開香港!到時都不知有無電腦可以跟你們傾計!:cry: 你們都要保重呀! :naughty:
%{t3@F0V9Ne [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453160&ptid=229477][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-6-28 22:35[/color][/url][/size][/quote]%_$H/\V8tZ+e3S"Y
,v)D{*\{9n!f!P!v4k`l

]K y&j v"m+?{I 小手術的話都無需太憂心, 當比自己休息三五七個星期就可以了, 難得可以休養生息叉吓電, 康復後神采飛揚艷光四射一眾麻甩佬又有難喇~:D
(?O||p 至於聯絡方面亦唔需要太擔心, 除非靚花您去非洲搵巫醫, 否則世界各地一般城市都有電腦嘅, 大不了帶本notebook 去咯, 唔駛唔開心喎~:D1[T&U.Swc!?
(ruby 依家一路食雪米滋一味話係吖係吖.......佢就真係係得過, notebook 帶過去完全無開過, 相機又跌落河.....叻呀佢! 靚花您千祈咪學佢呀! :lol: )
8D#Z\T!eT[sI 而且, 呢度唔會執笠喎, 有admin 同咁多大哥喺度您絕對可以放心~:agree: 唔方便上網的話就快d 好番, 然後再返嚟同我地玩過~:D 您重要教ruby 中文咖~:F

BOYDWAN 發表於 2010-6-28 10:55 PM

[quote]I)| a_l"hs:U}_
(kK(}7h`m;Su-I
boy, 你去Thailand 探朋友, 順路買幾噸紅寶尼送比 26fun o既會員:naughty:  u)cW*v:KPz#o QP
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453161&ptid=229477][color=#999999]ktwu2007 發表於 2010-6-28 22:35[/color][/url][/size][/quote]*B B.`L|
$Xl9S0p5?Zl4Qj5F

*F~6`SX FP*j 我拎幾噸"紅毛泥"返嚟送比你呀吓~:dev:

大邪神 發表於 2010-6-28 11:00 PM

[quote]咁不如個個都不理!欲擒故縱…
8HuqVt0LG [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3453195&ptid=229477][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-6-28 10:53 PM[/color][/url][/size][/quote]0^b0Sq n S?
我擔心佢地安全多D

頁: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.