娛樂滿紛 26FUN's Archiver

vv1668vv 發表於 2010-6-12 03:42 PM

想 請教 甘生 關于 往台灣 飛機票

[font=新細明體]想請教 甘生 關于 往台灣 飛機票[/font]
EE9j d)V7|4H(\#p
%m kJ)Q&_ l8DMj]
,L f_p'u.V ot D [font=新細明體]邊度買 機票 平??[/font]

e_e 發表於 2010-6-12 10:36 PM

[quote]想請教 甘生 關于 往台灣 飛機票@X;dv6Ka

~Z t)x3[g9C-Z S
1J C*nwA#_!?qJ 邊度買 機票 平??:K~"]?BziU9O
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3446396&ptid=229911][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-6-12 03:42 PM[/color][/url][/size][/quote]
B"w3tH5FCr%Y#sR*E 我多數係台灣買 ... 公司的話 , 好似澳門同泰航平

vv1668vv 發表於 2010-6-13 12:47 AM

[quote]
&grTTi9t| c 我多數係台灣買 ... 公司的話 , 好似澳門同泰航平
r f-y.d#KV(D'[ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3446543&ptid=229911][color=#999999]e_e 發表於 2010-6-12 10:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
&M:[ f'j5f_
#TH!lm1y{ {j!X
-Iq1xH7d lC@a,k
sOO_"sd Nx [font=新細明體]唔該曬甘生[/font][font=Times New Roman, serif]..THZ!!:kiss: [/font]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.