娛樂滿紛 26FUN's Archiver

sssyyy 發表於 2010-6-16 03:17 PM

冇得睇世界盃既日子

沒有無視直播,只有有線直播,
a;XMg|Q!j 只有高清重有得睇, lh"c6S*GG'`P4[n
冇得睇世界盃既日子,係咪好失落,
:a3j5z%B*h 希望多d人講下自己既感受,
v|#Ic7L (其實有d國家好好,只有有tv有訊號,就有得睇世界盃)

發表於 2010-6-17 12:47 AM

上網/落吧:secret:

yakyi 發表於 2010-6-19 10:09 AM

there will no longer be free world cup matches in HK

ting2005 發表於 2010-6-19 10:26 PM

我唔多睇波3er8u9yKfR
所以對我冇咩影響

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.