娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 做人好矛盾
tlkwan
發表於 2010-6-17 10:35 AM
做人好矛盾
我都覺得做人好矛盾
!tM2{4U Rq
當你冇得做小朋友既時候, 你就想做返小朋友..
B'j Ri,p WQ+?RS
不過換過另1 角度諗, 到你老左個陣, 又好想變返後生
s+Hgu^3b0P"mh P
既然我地宜家後生(我諗大家都係呱?? yeah~) 不如好好珍惜呀..
0g%? X0sz?;s y?
因為我已經知道自己永遠冇得再 回到過去..
?[SdJ0b
冇理由叫媽媽再生多我地1次架嘛..