娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-6-17 09:15 PM

曾余辯論精華片段 (超精彩)

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2010-6-17 09:36 PM

老曾真係....唉!!
!V)R.~h1T)by 又要撩人抽,自己又抽唔起.......;S ^cezO6{
想做場show俾阿公睇,叫阿公自己睇睇點解政改有阻力....
(~*y \spsq:W-]'p7e3I-C 實質自暴其短俾全民睇... eYu~ KW(W,[
要做show就做好啲準備啦好心..佢應該一早知佢啲甘既答法一定過唔到骨o架啦!!
F#@T6n0l!D\ 諗住抽老余比較易,如果佢請長毛同佢抽,佢仲衰得甘!!

SCM 發表於 2010-6-17 10:19 PM

[quote]老曾真係....唉!!
L@Q"e'f_8q2_2^ 又要撩人抽,自己又抽唔起.......
$P(N{,` `+E$wQ 想做場show俾阿公睇,叫阿公自己睇睇點解政改有阻力....
)d)uv|{D,y.A'C 實質自暴其短俾全民睇...
LPJHj1R?!{ \2O+S+p 要做show就做好啲準備啦好心..佢應該一早知佢啲甘既答法一定過唔到骨o架啦!!
O*A.[J k~bq1^ 諗住 ...8jr8[B$~$V
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3448455&ptid=230347][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-17 09:36 PM[/color][/url][/size][/quote]長毛對佢黎講有好有唔好lam)nv h%g%K6I2_ w
唔好既係佢真係唔夠長毛講
&fW;VD9G,| 但係優勢就係出面都仲有好多人唔鐘意長毛既激進
+au8pCs t/IW?2S hQ 同埋覺得佢得個激字講野冇point (特別係平時冇睇開立法會直播既人 )cz2VUd&i
咁樣會顯得老曾支持率高d

HansChan 發表於 2010-6-17 10:23 PM

[quote]長毛對佢黎講有好有唔好la8B$i[[8{.U3{%Qu gF
唔好既係佢真係唔夠長毛講
.O GF1x jh)` _ 但係優勢就係出面都仲有好多人唔鐘意長毛既激進
(E#\(r0x!A*~$B+i 同埋覺得佢得個激字講野冇point (特別係平時冇睇開立法會直播既人 )
U `0H4P8r`;u0Qj 咁樣會顯得老曾支持率高d ...2UH%^$_ Zl(S0my+Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3448469&ptid=230347][color=#999999]SCM 發表於 2010-6-17 10:19 PM[/color][/url][/size][/quote]
~2u7fq%_;Lo)C 都未必架!!MDcc(u"f T8r
等啲人睇吓長毛講嘢係幾有文路,反映一下係唔係都插長毛既人係幾無知!

yakyi 發表於 2010-6-18 07:16 AM

he utilizes her to fight with Beijiang:confused:

HansChan 發表於 2010-6-18 04:13 PM

[quote]he utilizes her to fight with Beijiang:confused:_ UP~'B-u z$q'@"S8r
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3448641&ptid=230347][color=#999999]yakyi 發表於 2010-6-18 07:16 AM[/color][/url][/size][/quote]2G+CD7y,{
老曾即係做場show出黎話俾阿爺知技窮...即係做免責聲明!

SCM 發表於 2010-6-18 09:20 PM

[quote] 7nxnR~L9~]
都未必架!!|N@*gD,Z+La
等啲人睇吓長毛講嘢係幾有文路,反映一下係唔係都插長毛既人係幾無知!
&^ z-L4s C1^/p [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3448471&ptid=230347][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-17 10:23 PM[/color][/url][/size][/quote]好多長輩 見到社民連都轉台 :yy29: NTRb"T i:\^
一來佢地激 二來香港有幾多人係鐘意講政治 :yy29:

goodnicelady 發表於 2010-6-18 10:25 PM

我的感覺全程問非所答!

HansChan 發表於 2010-6-18 11:17 PM

[quote]我的感覺全程問非所答!Z J3f1\/nnf
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3448918&ptid=230347][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-6-18 10:25 PM[/color][/url][/size][/quote]9J hca@#\;nd
佢仲西口西面,又言帶恐嚇...

梁明偉 發表於 2010-6-19 12:35 AM

自己講自己:kiss:

發表於 2010-6-19 03:25 AM

曾比人大炒:agree:

打狗棒 發表於 2010-6-19 10:19 PM

"余曾辯論"雖是高下立見, 但政治現實上, 「超錯推銷員」是處於不敗之地, 辯論輸贏與否, 也不能改變甚麼, 他只是做騷向阿爺交差; 五千年來中國人的奴民DNA已根深柢固, 對大部份來說, 有飯食已經是最好的人權, 所以在中國土地搞民主是浪費時間, 因為願意當奴才的人太多, 每日不三呼萬歲就心癢難當, 請問這樣的一個民族怎可能有真正的民主?

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.