你地平時鐘意做咩?
我就鐘意行街 我都係行街多點 做運動呀........約埋班fan踢波.... 就算無聊嗰震, 嘟係上網梗. :( sing K 打jj:D [i=s] 本帖最後由 mnbvc 於 2010-6-23 06:27 PM 編輯 [/i]U#X-Y ?&Kr'cH
O8JX4s'H&l?
[quote]打jj
fgf D9G7ja
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450869&ptid=230531][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 06:14 PM[/color][/url][/size][/quote]L-J7Dk1Q(R
少L你:yy01:
krq&J^N/q,s4[5`
1fW @ct A,oZ
Ra-sA`0c2h3^K
4msD2[y)tT.Kj
#f5V9L/N'}j8u)M?Q
Ix yT&|fe2\-J0Y
)QO0b-i~#`
%H4u9\2t b;xG9Q5T
(xl,o0n4nDp
@R%e!SiiJx
P,N)t Y%k%_d5X(Y4z6Z
$u;Du I;k&Q1f)D1X
qpV5v)M3ax`J$U
5s$g,ev1YKT `'UP
(Z#MaU| Zz*\f%?
0YMin;OW5F3P
FUG&G T-F
7U_.@lZ
TRt^)L'z-MX*w
:VN3sa,Sm6w
$@{-a,I7I?
v%w%WI1Q!p
W~d:~4f2b#G
&Zn$g@;v
Oy{&YeM}
1j.wN$n9A:OArqR
0k\*VGz ei\
uLj\ ~
同人地個答案甘一致既:dev:,T0Jy*r/L,[
好衰既唔制呀 [quote]o V3Tmt!D-~)|
少L你:yy01: W vP PnA
.hG3o9^2?#pT
Ag{OCF^)g
QJaO W
*i/[g)~ H{k
同人地個答案甘一致既:dev:
好衰既唔制呀
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450889&ptid=230531][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-6-23 06:26 PM[/color][/url][/size][/quote]我點同你啊;)