娛樂滿紛 26FUN's Archiver

娛樂 發表於 2010-6-20 05:28 PM

你地平時鐘意做咩?

我就鐘意行街

gt2686 發表於 2010-6-20 11:34 PM

我都係行街多點

CK銘 發表於 2010-6-22 08:13 PM

做運動呀........
1x8Z^/NhF_ 約埋班fan踢波....

bobo21 發表於 2010-6-22 11:07 PM

就算無聊嗰震, 嘟係上網梗. :(

yakyi 發表於 2010-6-23 02:27 PM

sing K

mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 06:14 PM

打jj:D

mnbvc 發表於 2010-6-23 06:26 PM

[i=s] 本帖最後由 mnbvc 於 2010-6-23 06:27 PM 編輯 [/i]U#X-Y ?&Kr'cH
O8J X4s'H&l?
[quote]打jj
'rT ]9U3]Y4C fgf D9G7ja
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450869&ptid=230531][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 06:14 PM[/color][/url][/size][/quote]L-J7D k1Q(R
少L你:yy01:
l{#o"eC2`4Z krq&J ^N/q,s4[5`
1fW @ctA,oZ
Ra-s A`0c2h3^K

%Uj.G^k6wU3b9D 4msD2[y)tT.K j

2gC|!gDs%v u%yD #f5V9L/N'}j8u)M?Q

$S*d wn7O? Ix yT&|fe2\-J0Y
)QO0b-i~#`

0fSE8O_2uJVK_
iZspr"q;Z4^Q %H4u9\2t b;xG9Q5T
(xl,o0n4nDp
@R%e!Sii Jx

#e.] sm%gj#M9Hj
.{+r B1| {
.sskeTX P,N)t Y%k%_d5X(Y4z6Z

9A[,ru m.vV |
]hSY] yu)~{6~ $u;DuI;k&Q1f)D1X

8m6t&?F!d`iHt
Y3M\;gy8fE+\A)D qpV5v)M3ax`J$U
5s$g,ev1YKT `'UP

m c1Hk:Y/`L??2Zo (Z#Ma U|Zz*\f%?

1mk@U4sC$is 0YMin;OW5F3P
FUG&G T-F

6yR-r4f6g3ty }y$j
&}'\gQ)?n%Q 7U_.@lZ
TRt^)L'z-MX*w

l5Dj\4rM I
k:t.bE x+y6~#H :VN3sa,Sm6w

A^g:e,h$L $@ {-a,I7I?
v%w%WI1Q!p

"_l6s rF;M g|*o
9\ T6M XP^HE j
`}jI a4d3o
.A-O&Th|? W~d:~4f2b#G

^6TNT8N3jm)I4h &Zn$g@;v
Oy{&YeM}

.u };dC5iv R$| 1j.wN$n9A:OArqR
0k\*VGzei\

L:W9j8y~q{$W uLj\ ~
同人地個答案甘一致既:dev:,T0Jy*r/L,[
好衰既唔制呀

mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 06:31 PM

[quote]o V3Tmt!D-~)|
少L你:yy01: W vPPnA
.hG3o9^2?#pT
Ag{OCF^)g
QJaO W
*i/[g)~ H{k

+^7O(i;J|R w!hH
ZV;WY _p2x w!lr)T
-|._ a#a1b^ 同人地個答案甘一致既:dev:
^!l2w%KJ-I 好衰既唔制呀
s_ m `&Nw1] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450889&ptid=230531][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-6-23 06:26 PM[/color][/url][/size][/quote]我點同你啊;)DC5|[DX
我打jj:kicking:
r1`s#a x:X'_ 你打7次jj:dev:

mnbvc 發表於 2010-6-23 06:47 PM

[quote]我點同你啊;)iW"ka1l-R
我打jj:kicking:P g[;`;T
你打7次jj:dev:
R Ujk#^d a0vu [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450904&ptid=230531][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 06:31 PM[/color][/url][/size][/quote]9GH U#}o%kx
好黑心呀:noway:
@%T%z1b,?D_ Z:c 打甘多次仲有剩:cry: ` IO&gcK#K#j
有女就唔同:drool:

奉命 發表於 2010-6-24 01:53 AM

[quote]*~h9G7E0vv/{E a*e
好黑心呀:noway:
M.{!r&k["~ \'G!S 打甘多次仲有剩:cry: fP'a e+F
有女就唔同:drool:
py+q v5R+p [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450914&ptid=230531][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-6-23 06:47 PM[/color][/url][/size][/quote]後生仔好氣好力啦仆街:yy22:

cdg257 發表於 2010-6-29 03:58 PM

訓教:)

ardick4 發表於 2010-6-30 01:00 AM

daydreaming

娛樂 發表於 2010-7-27 02:20 PM

哈哈...點解有咁多人都打JJ既-_-

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.