大家信唔信政改通過後曾任權仲會幫香港人爭取民主﹖
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** he will end his job soon, he will not care it **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** Bullshit~vX5S] L$CS)]~佢幾時有幫過香港人爭取民主?:yy24: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我都覺得功能組別係大有問題:Rv6_|o:r
但如果今次又唔向前走,就同前5年一樣不變
不如大家賭一手,有問題到時再執執啦 [quote]不如大家賭一手,有問題到時再執執啦9xY7O"kX`n0Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450861&ptid=230657][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 05:56 PM[/color][/url][/size][/quote]
DSx[H
即係叫班功能組別議員自己取消自己?打爛自己飯碗?:yy04: [quote]我都覺得功能組別係大有問題t7xaL/S(|JW+k2E
但如果今次又唔向前走,就同前5年一樣不變
不如大家賭一手,有問題到時再執執啦
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450861&ptid=230657][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 05:56 PM[/color][/url][/size][/quote]
直程係盡地一煲:hitwall: [quote]Bullshit~
佢幾時有幫過香港人爭取民主?:yy24:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450751&ptid=230657][color=#999999]infjlam 發表於 2010-6-23 03:14 PM[/color][/url][/size][/quote]其實大家究竟想......要民主?!要hk好?!要hk進步?!
有民主hk一定會變好??,冇民主hk就一定會差??
宜家hk自由度噤高,已經好過好多有民主自由的國家!
宜家hk哩個地區hk哩個社會真係噤差咩?大家都有書讀有飯食有屋住有工做! [quote]DR#h!C{&K*Fy&b]3U
直程係盡地一煲:hitwall:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450866&ptid=230657][color=#999999]Winters 發表於 2010-6-23 06:11 PM[/color][/url][/size][/quote]我明白,但真係好過咩野都唔做喎:haha: [quote]我明白,但真係好過咩野都唔做喎:haha: Hh2x1S:B mw
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450868&ptid=230657][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 06:13 PM[/color][/url][/size][/quote]
:agree: [quote]Sq9D QL W2D6h
M9^H0yZE3n
點解何俊仁甘撚天真牙 :yy36:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450761&ptid=230657][color=#999999]電梯男 發表於 2010-6-23 03:24 PM[/color][/url][/size][/quote],K8Ne1`5J
民主黨不知幾精明,劉慧卿上次爭少少就落選,今次新方案每區加1席,佢就安全好多。(yf8x'C)R9[
區議會方案要區議員互相提名至有得選,民主黨大把區議員,新增5個席位民主黨至少取2個。
反而你期望民主黨幫你爭取民主,天真那個係樓主你啊。:dev: [i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-6-24 06:39 PM 編輯 [/i]
q3G;Za7a)x
[quote]其實大家究竟想......要民主?!要hk好?!要hk進步?!
有民主hk一定會變好??,冇民主hk就一定會差??
宜家hk自由度噤高,已經好過好多有民主自由的國家!
宜家hk哩個地區hk哩個社會真係噤差咩?大家都有書讀有飯食有屋住有工 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450867&ptid=230657][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 06:12 PM[/color][/url][/size][/quote]'}^\?~j
問題係:O| K5_IekS6l
(1)如而家老曾,唔係民選出黎.佢做得唔好,有幾大民怨都好.你有幾多個長毛响樹,你頂多只可以"要求"佢落台,但人哋有阿爺撐,最後都只會係你有你叫!!而真係民選出黎既,"理論上",你既地位係人民俾你既,所以人民係有權攞返!!7j_ `7X K:l0E|c
(2)而家阿爺可以同白鴿黨做concession,不費一兵一卒就瓦解你班泛民!可以甘做一次响某某黨,亦可以做多唔知幾多次响第二啲黨...而最緊要係有人肯去傾(因生意一門,只係次次清甘解!)...甘既話,即係阿爺鍾意俾你就俾你,唔俾你既話傾傾生意就搞掂,甘你話今日香港好,甘聽日呢,下年呢??冇人知,但會有危機!nH4Sbs/YB
始終甘大個國家,權治方式都係"父權主義"!IL6sXn| hed
今日既政改通過係意料中事,但亦顯得悲哀! Ha(Y,Cw$@s
悲哀不在於政改內容(是好是壞,歷史自然會話返我哋知),而在於通過手段.............. [quote]
_1k.|5UH} c`&r
民主黨不知幾精明,劉慧卿上次爭少少就落選,今次新方案每區加1席,佢就安全好多。0_Ke H'b
區議會方案要區議員互相提名至有得選,民主黨大把區議員,新增5個席位民主黨至少取2個。-z}!X\-p&H2vzA
反而你期望民主黨幫你爭取民主,天真那 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451258&ptid=230657][color=#999999]andyho 發表於 2010-6-24 04:24 PM[/color][/url][/size][/quote]ko|%zaq
"生意"黨派,何以天真吖! [quote].k6E}D#OF|
問題係:'e.lv'd5O3L1m_
(1)如而家老曾,唔係民選出黎.佢做得唔好,有幾大民怨都好.你有幾多個長毛响樹,你頂多只可以"要求"佢落台,但人哋有阿爺撐,最後都只會係你有你叫!!而真係民選出黎既,"理論上",你既地位係人民俾你既,所以人民係 ...gW(mAd!E
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451298&ptid=230657][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-24 06:00 PM[/color][/url][/size][/quote]你個[color=Red](1)[/color]我係原全明白的,我都絕對支持的,香港人點都要自己人話事的:agree:
但係老豆點都想個仔好的,斷估都唔會害死個仔掛:o
如果宜家一步都唔行,又點會有歷史出現喎,香港係唔會有進步咖:( 當然信...信佢一成都死:gun: [quote]逗多兩年人工........拍拍C彿走人歎世界 啦
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450730&ptid=230657][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-6-23 02:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
N @U }3@6w
非也...遲點應該會係大公司返工,佢都幫了一班富豪搵唔少...?Xh0x@
富豪們...也該回贈一份高薪厚職,唔使用腦,只須認到路返公司坐下抖下...:b9H`6B%`U!n
年薪唔知幾多百萬既好工比"曾狗"玩下:agree: [i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-6-24 08:21 PM 編輯 [/i]TZ'zY?'e
g(wvU$Xci
[quote]你個(1)我係原全明白的,我都絕對支持的,香港人點都要自己人話事的:agree:
但係老豆點都想個仔好的,斷估都唔會害死個仔掛:oE&f8c!cpbq
如果宜家一步都唔行,又點會有歷史出現喎,香港係唔會有進步咖:( ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451340&ptid=230657][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-24 07:58 PM[/color][/url][/size][/quote]
希望如此!8n!U,`;ZP
但..佢有冇甘既能力同意圖??3JUL"u&W-^
何況,當其時為何會有"One Country, Two System"??$A u+h5vfk-n$T6u
美其名叫政治獨立,高度自治....而家睇黎只係"權宜之計"!!!!!!
而家個十字路口係,人民鍾意用民選既有能之仕"帶領",定還是俾老豆"指住黎行"!
不過其實,有得簡咩??????:?:L7D*oE*\8t9}
阿爺唔行哩套,佢又點盡在手中甘"管"你!!由此至中,阿爺係要阿仔永遠都係阿仔,仲要聽教聽話.......... [quote]c-y`G5}(qDS
非也...遲點應該會係大公司返工,佢都幫了一班富豪搵唔少...^R!ng`N`1h]Z
富豪們...也該回贈一份高薪厚職,唔使用腦,只須認到路返公司坐下抖下...Zo*m4h*t#T
年薪唔知幾多百萬既好工比"曾狗"玩下:agree: ...3\f],uW2Ni
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451347&ptid=230657][color=#999999]費事高 發表於 2010-6-24 08:08 PM[/color][/url][/size][/quote]E}l{9j
可能第時係某某大企業既"曾董事"......可能叫"曾倒屎"先岩........
頁:
[1]
2