[quote]
可能第時係某某大企業既"曾董事"......可能叫"曾倒屎"先岩........
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451359&ptid=230657][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-24 08:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
虛名一個,極其量都只係掛名董事,Q0L@^tm2n+L
邊個夠膽比實權佢?見到佢做特首既智慧簡直一絕,
我諗唔會有人咁蠢...拎自己間公司比佢較飛.../s2a]/QIZ'rN
建設...曾狗絕無本事,.hQ8o/{8E;\/N'Y
但講到破壞.....佢應該受之無愧.....:dev:
[quote]!Z:?dS2Tu$S,[-v/Dj
Y$E.e"z!k6[3m
虛名一個,極其量都只係掛名董事,(_1d-D0YP+[
邊個夠膽比實權佢?見到佢做特首既智慧簡直一絕,
我諗唔會有人咁蠢...拎自己間公司比佢較飛...Q6__Jj@
建設...曾狗絕無本事,'cn#C8g(^D3Vy }*{
但講到破壞.....佢應該受之無愧.....:dev: ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451364&ptid=230657][color=#999999]費事高 發表於 2010-6-24 08:24 PM[/color][/url][/size][/quote];G1M0U,Z'eVl
A
都唔可以甘講o架!!
有邊個有錢佬唔係狗人??
唔狗邊搵到大錢呀??
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[quote]SV2q Fp]*~
都唔可以甘講o架!!i2TbSQv
有邊個有錢佬唔係狗人??
唔狗邊搵到大錢呀??