娛樂滿紛 26FUN's Archiver

費事高 發表於 2010-6-24 08:24 PM

[quote]
,P ?(j ^RR;{ 可能第時係某某大企業既"曾董事"......可能叫"曾倒屎"先岩........
Vso4X$pj h7c [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451359&ptid=230657][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-24 08:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
,s ``-FC
'xOwl*bh] 虛名一個,極其量都只係掛名董事,Q0L@^tm2n+L
邊個夠膽比實權佢?見到佢做特首既智慧簡直一絕,
1Hb[5x;`Ru 我諗唔會有人咁蠢...拎自己間公司比佢較飛.../s2a]/QIZ'rN
建設...曾狗絕無本事,.hQ8o/{8E;\/N'Y
但講到破壞.....佢應該受之無愧.....:dev:

HansChan 發表於 2010-6-24 08:27 PM

[quote]!Z:? dS2Tu$S,[-v/Dj
Y$E.e"z!k6[3m
虛名一個,極其量都只係掛名董事,(_1d-D0YP+[
邊個夠膽比實權佢?見到佢做特首既智慧簡直一絕,
:I7A9@j3ga&l 我諗唔會有人咁蠢...拎自己間公司比佢較飛...Q6__Jj@
建設...曾狗絕無本事,'cn#C8g(^ D3Vy }*{
但講到破壞.....佢應該受之無愧.....:dev: ...
k"q#dK8_a!r [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451364&ptid=230657][color=#999999]費事高 發表於 2010-6-24 08:24 PM[/color][/url][/size][/quote];G1M0U,Z'eVl A
都唔可以甘講o架!!
c)x2E(`nitj2B 有邊個有錢佬唔係狗人??
.sD&S-?;m!zk7Bw%v:] 唔狗邊搵到大錢呀??

電梯男 發表於 2010-6-24 08:27 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

奉命 發表於 2010-6-25 08:27 AM

[quote]SV2qFp]*~
都唔可以甘講o架!!i2TbSQv
有邊個有錢佬唔係狗人??
&QS$Qr?;c H 唔狗邊搵到大錢呀??
AmXi`!` [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451370&ptid=230657][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-24 08:27 PM[/color][/url][/size][/quote]如果d有錢佬再話唔到事,佢地仲會唔會撐香港呢(中國話會消除所有功能組別),我想像到個情景但唔識講........

HansChan 發表於 2010-6-26 12:53 AM

[quote]如果d有錢佬再話唔到事,佢地仲會唔會撐香港呢(中國話會消除所有功能組別),我想像到個情景但唔識講........-CM+g|!@3[K*p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451654&ptid=230657][color=#999999]奉命 發表於 2010-6-25 08:27 AM[/color][/url][/size][/quote]@ N*S7l+W3u5g5t
所以香港有大把人係邊'小'官商扣結,但又邊認同.....
@ z;M p9Q] fk F 就係因為甘,哩會社會先越來貧者越貧,富者越富..
G`N F(M0z)[ p 只是大多中產人士高唔到佢,低又未至於...見高既就'小',見低既就'事不關己'或好啲既就星期六買枝旗..
v ?'_N7Dt g+@ 始終係死局一個!!
*BzOT5\'U5i 政府响哩方面咪一直逃避囉!!

奉命 發表於 2010-6-26 01:37 AM

[quote]
*@^9md2b7`/~o s 所以香港有大把人係邊'小'官商扣結,但又邊認同.....:PPtvh9J M"{
就係因為甘,哩會社會先越來貧者越貧,富者越富..
3hv@1i.s"c&m5__A 只是大多中產人士高唔到佢,低又未至於...見高既就'小',見低既就'事不關己'或好啲既就星期六買枝旗..QW?4f7K G{A
始終係死局 ...k;kpVH Lf
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451981&ptid=230657][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-26 12:53 AM[/color][/url][/size][/quote]好野一針見血:yy02:

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.