娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-6-22 02:13 PM

大家信唔信政改通過後曾任權仲會幫香港人爭取民主﹖

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

yakyi 發表於 2010-6-23 02:35 PM

he will end his job soon, he will not care it

chewlun3 發表於 2010-6-23 02:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-6-23 03:14 PM

Bullshit~
:p|)r z1w2Z;@u1~ 佢幾時有幫過香港人爭取民主?:yy24:

電梯男 發表於 2010-6-23 03:24 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chewlun3 發表於 2010-6-23 05:34 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 05:56 PM

我都覺得功能組別係大有問題
s%YN2^:[ L2X ? E X1XZ 但如果今次又唔向前走,就同前5年一樣不變
[ WXc8p"G _ 不如大家賭一手,有問題到時再執執啦

infjlam 發表於 2010-6-23 06:03 PM

[quote]不如大家賭一手,有問題到時再執執啦
AEMO2Q:T3Dg [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450861&ptid=230657][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 05:56 PM[/color][/url][/size][/quote];D k1h h/IR [
%b-cfav#V
即係叫班功能組別議員自己取消自己?打爛自己飯碗?:yy04:

Winters 發表於 2010-6-23 06:11 PM

[quote]我都覺得功能組別係大有問題 i-e v5sGj*]_
但如果今次又唔向前走,就同前5年一樣不變)L3W)_^;h)O
不如大家賭一手,有問題到時再執執啦
9uX]N"s XWS)\G [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450861&ptid=230657][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 05:56 PM[/color][/url][/size][/quote]
8_'vt J N2O~c 直程係盡地一煲:hitwall:

mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 06:12 PM

[quote]Bullshit~
i/IOl;T 佢幾時有幫過香港人爭取民主?:yy24:*M;{K D5E:e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450751&ptid=230657][color=#999999]infjlam 發表於 2010-6-23 03:14 PM[/color][/url][/size][/quote]其實大家究竟想......要民主?!要hk好?!要hk進步?!.b5s Z'W#kRC(h
有民主hk一定會變好??,冇民主hk就一定會差??0xI|*q.\1{
宜家hk自由度噤高,已經好過好多有民主自由的國家!6tCd+?8`9U_
宜家hk哩個地區hk哩個社會真係噤差咩?大家都有書讀有飯食有屋住有工做!

mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 06:13 PM

[quote]
OB)]BorJ#]S i v 直程係盡地一煲:hitwall:mS\|EW7xu
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450866&ptid=230657][color=#999999]Winters 發表於 2010-6-23 06:11 PM[/color][/url][/size][/quote]我明白,但真係好過咩野都唔做喎:haha:

Winters 發表於 2010-6-23 06:20 PM

[quote]我明白,但真係好過咩野都唔做喎:haha:
d2}/fQ*e'a^5n%CX [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450868&ptid=230657][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 06:13 PM[/color][/url][/size][/quote]
mz5D@wK5i :agree:

andyho 發表於 2010-6-24 04:24 PM

[quote]
.mRy \*O?
pWb:e5}-Cjw | 點解何俊仁甘撚天真牙  :yy36:U'M&{ K1N} X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450761&ptid=230657][color=#999999]電梯男 發表於 2010-6-23 03:24 PM[/color][/url][/size][/quote]{E O7j%v%p
-yQOExM+E"_8P5b1z
民主黨不知幾精明,劉慧卿上次爭少少就落選,今次新方案每區加1席,佢就安全好多。B9DM6fTU y)l
區議會方案要區議員互相提名至有得選,民主黨大把區議員,新增5個席位民主黨至少取2個。3M:gO,o^ [p c|e
反而你期望民主黨幫你爭取民主,天真那個係樓主你啊。:dev:

HansChan 發表於 2010-6-24 06:00 PM

[i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-6-24 06:39 PM 編輯 [/i]S(Q%?'tY8z ^ `

MFJ#fD2y [quote]其實大家究竟想......要民主?!要hk好?!要hk進步?!
T,N8O(u@1^;Q 有民主hk一定會變好??,冇民主hk就一定會差??
cy7E4z6r8Un1Cb 宜家hk自由度噤高,已經好過好多有民主自由的國家!3c$U7G3Ko5j
宜家hk哩個地區hk哩個社會真係噤差咩?大家都有書讀有飯食有屋住有工 ...
"r'[/Y1je[,SxA9h [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450867&ptid=230657][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-23 06:12 PM[/color][/url][/size][/quote]@T f7`*VP
問題係:!`9q.a8`'m
(1)如而家老曾,唔係民選出黎.佢做得唔好,有幾大民怨都好.你有幾多個長毛响樹,你頂多只可以"要求"佢落台,但人哋有阿爺撐,最後都只會係你有你叫!!而真係民選出黎既,"理論上",你既地位係人民俾你既,所以人民係有權攞返!!
_:mqslj&Y (2)而家阿爺可以同白鴿黨做concession,不費一兵一卒就瓦解你班泛民!可以甘做一次响某某黨,亦可以做多唔知幾多次响第二啲黨...而最緊要係有人肯去傾(因生意一門,只係次次清甘解!)...甘既話,即係阿爺鍾意俾你就俾你,唔俾你既話傾傾生意就搞掂,甘你話今日香港好,甘聽日呢,下年呢??冇人知,但會有危機!3j+j"W4_,M bE x4`
始終甘大個國家,權治方式都係"父權主義"!
;`W]f#C\ l5E 今日既政改通過係意料中事,但亦顯得悲哀!
'[ I)UVwCT 悲哀不在於政改內容(是好是壞,歷史自然會話返我哋知),而在於通過手段..............

HansChan 發表於 2010-6-24 06:02 PM

[quote]L dP E c O-@t

_i+Xw @l} 民主黨不知幾精明,劉慧卿上次爭少少就落選,今次新方案每區加1席,佢就安全好多。w ~x3A K,xp;i
區議會方案要區議員互相提名至有得選,民主黨大把區議員,新增5個席位民主黨至少取2個。c eM X;|$EJP
反而你期望民主黨幫你爭取民主,天真那 ...
Ew3}ns2PB [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451258&ptid=230657][color=#999999]andyho 發表於 2010-6-24 04:24 PM[/color][/url][/size][/quote]
E!q0yf-aj-q{ "生意"黨派,何以天真吖!

mK頭ck@G點 發表於 2010-6-24 07:58 PM

[quote]
ETm$B9Hl-U 問題係:W.dAG6t
(1)如而家老曾,唔係民選出黎.佢做得唔好,有幾大民怨都好.你有幾多個長毛响樹,你頂多只可以"要求"佢落台,但人哋有阿爺撐,最後都只會係你有你叫!!而真係民選出黎既,"理論上",你既地位係人民俾你既,所以人民係 ...
\6WW,SY(B0i}A [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451298&ptid=230657][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-24 06:00 PM[/color][/url][/size][/quote]你個[color=Red](1)[/color]我係原全明白的,我都絕對支持的,香港人點都要自己人話事的:agree: o(TW i'Qde9s9L
但係老豆點都想個仔好的,斷估都唔會害死個仔掛:o8i(] c x\8TB
如果宜家一步都唔行,又點會有歷史出現喎,香港係唔會有進步咖:(

費事高 發表於 2010-6-24 08:04 PM

當然信...信佢一成都死:gun:

費事高 發表於 2010-6-24 08:08 PM

[quote]逗多兩年人工........拍拍C彿走人歎世界 啦}wa.Xr
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450730&ptid=230657][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-6-23 02:45 PM[/color][/url][/size][/quote]"fOQ U%Ln l3jU\!G
R'^Sv x:Z7DPi#d
非也...遲點應該會係大公司返工,佢都幫了一班富豪搵唔少...
-E!btyYk%oc.S 富豪們...也該回贈一份高薪厚職,唔使用腦,只須認到路返公司坐下抖下...
!Bqgt9|v9D 年薪唔知幾多百萬既好工比"曾狗"玩下:agree:

HansChan 發表於 2010-6-24 08:17 PM

[i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-6-24 08:21 PM 編輯 [/i]
c"A:C9W HOS
+AZ%Q;[.i9o [quote]你個(1)我係原全明白的,我都絕對支持的,香港人點都要自己人話事的:agree:(k\w q S#C
但係老豆點都想個仔好的,斷估都唔會害死個仔掛:o W$I(y5b+TKiU
如果宜家一步都唔行,又點會有歷史出現喎,香港係唔會有進步咖:( ...x3SQ|rZM
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451340&ptid=230657][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-24 07:58 PM[/color][/url][/size][/quote]2o }I,f B5@8}R3M*V
希望如此!
[)ny7B n N)f] 但..佢有冇甘既能力同意圖??
r*f ~1Scx6];V 何況,當其時為何會有"One Country, Two System"??
2s g-o+u:B&o,e"HB:M 美其名叫政治獨立,高度自治....而家睇黎只係"權宜之計"!!!!!!(Z2|R V:Q-l
而家個十字路口係,人民鍾意用民選既有能之仕"帶領",定還是俾老豆"指住黎行"!)x"]5`,uQ(\N
不過其實,有得簡咩??????$a0s8pi.`N(a
阿爺唔行哩套,佢又點盡在手中甘"管"你!!由此至中,阿爺係要阿仔永遠都係阿仔,仲要聽教聽話..........

HansChan 發表於 2010-6-24 08:18 PM

[quote]
3v6N|&d/_n Oj t }Z
非也...遲點應該會係大公司返工,佢都幫了一班富豪搵唔少... U pX#Y6U4A
富豪們...也該回贈一份高薪厚職,唔使用腦,只須認到路返公司坐下抖下...6wQ6I_"^
年薪唔知幾多百萬既好工比"曾狗"玩下:agree: ...
c\j6dc3]7lI [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451347&ptid=230657][color=#999999]費事高 發表於 2010-6-24 08:08 PM[/color][/url][/size][/quote] AS0`*dC
可能第時係某某大企業既"曾董事"......可能叫"曾倒屎"先岩........

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.