娛樂滿紛 26FUN's Archiver

少爆臭狗 發表於 2010-6-22 06:36 PM

娛狗係咪同港狗一樣咁臭串?

今日見到成班記者係棟樓下面KyO8PJ
8封問下其中一隻臭狗w#ES1@Os Qg0G
好聲好氣問下發生咩事u$u!Bh7j,aX f
點知隻臭狗勁咩咁話唔關你事'I3V/g+[p.O#@
即刻怒啤佢隻狗即刻縮返班狗群到
gps|Qy'F {D*R 咁驚比人郁就咪x咁臭串啦8c9k;T6T8rrza
若娛狗一樣咁串就唔怪得咁多c兄唔妥d狗:nogood:

winglo0428 發表於 2010-6-22 09:40 PM

唔知係咪個個係咁!不過親自見過兩次都係狗到仆街....5g1r2xe.IXch
[,h.s(mW5t']g
第一次喺杏花邨,行過見到有狗仔隊喺街外影入間食店裡面(裡面唔知咩明星係度),間食店經理行出黎叫佢唔好影,會阻住佢哋做生意,結果條狗又爆晒粗又話喺公眾地方又話新聞自由叫個總理報警都無X用!
e2fh!A8C4D s d
7iW9QS/S v#IKW/p 第二次係親身經曆,我本身係喺一間會所做保安,有一晚有幾架車開得好快咁駛到閘口,第一架車裡面有對男女,女既出示咗會員卡之後話後面兩架係狗仔隊,千其唔好俾佢哋入(緊係啦小姐,入去一係架車貼咗會員通行證一係出示會員卡),跟住後面一架掉頭走咗一架想跟住入,我同我同事截住佢架車問佢:*aH#?I4{/[U
我「先生,有咩幫到你...」 N| T A DH9T g
佢「裡面係咪私人會所,可唔可以入去兜個圈睇下。」
q \&pE9^"{2b 我「唔好意思唔可以,只限會員。」
TBf^EYs} 佢「除咗呢度有無其他出口架。」K2i0F_ i'dY?F/^
我「唔好意思...我哋唔可以答你。」M,^;^D0G0GAa%s
佢「X你老母...你又知我唔係會員...門口狗...食屎啦!」
S?.T;L/X &R;Mi#XKyD
跟住就揸車走咗...你話呢D係咪叫臭串定係呢D人唔死都無鍊用!

vbvb 發表於 2010-6-23 02:01 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450417&ptid=230661]2#[/url] [i]winglo0428[/i] [/b]認住佢車牌慢慢查:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.