娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2010-6-24 08:05 PM

Andyho講野,好似事不關己咁喎:yy03: #m7R[*o cCmz

(l s7yW)^j3{1]V0Ka 唉...講手段,論計謀,一般香港人真係食得屎,點夠阿爺玩:yy30:

奉命 發表於 2010-6-24 08:07 PM

[quote]~)Y,s8c9j;R,[
版友你都份人都幾天真幾傻,呀唔好意思,應該係樂觀先係:dev:V Te4^_^(NR
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451228&ptid=230695][color=#999999]Winters 發表於 2010-6-24 01:59 PM[/color][/url][/size][/quote]我唔係亞嬌:yy04:

HansChan 發表於 2010-6-24 08:26 PM

[quote]由得佢通過囉,若然通過後香港轉好左,[color=Magenta]貧富拉近左,公平左,大家開心[/color],
,| VR H"p,MBF 如果無變仲衰多幾成,普通市民一齊受,到時先去知錯吧, f(Iwv[
香港人係習慣唔見棺材唔流淚架。:D ...
Mzw O3]EVg [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451260&ptid=230695][color=#999999]andyho 發表於 2010-6-24 04:28 PM[/color][/url][/size][/quote]
]p C7kNM&|] QX 今次既通過手段...就係阿爺睇中一班"生意人"既"特點"先搞那掂......
&n|J U,_ oy 而家生意黨好話唔好聽真係明利双收......0R t} Jq`f
功能組別健在兼多五席...美其名一人兩票,實情坐大功能組別架構....;rAHzoz;j&f
甘既政治氣氛.....只會富者越富,貧者越貧....

andyho 發表於 2010-6-25 01:59 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-6-25 02:10 AM 編輯 [/i]
3i5m[L-j`3~pY
#H'|K`8SqU? [quote]Andyho講野,好似事不關己咁喎:yy03: ;}$OiH~(J#Y
fEp f"Q9UU X6`F
唉...講手段,論計謀,一般香港人真係食得屎,點夠阿爺玩:yy30:sO&|yeVXr
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451344&ptid=230695][color=#999999]infjlam 發表於 2010-6-24 08:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
\ST-QSP @$x!h9P&gf2d.B i
好似事不關己,因為而家睇事情已昇華至另一境界。:D j'pP7i_z0Eu
既然明知方案一定過,索性用另一種心情看待,放長雙眼睇好戲。
8VM,W8O-P _;IMI(d 方案通過不等於真正解決社會不公的問題,2|S Y,D7IH/v
如果結構性問題如就業、樓價等無改善,始終都會爆煲。
SXE8y"|/a;RoF)_ M4h 若然我睇錯,呢個方案係好野,仲好啦,到時大家都可以開香檳慶祝。:cheers:

andyho 發表於 2010-6-25 02:08 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-6-25 02:09 AM 編輯 [/i]
0c2B%}*q'{T e(h1o"Za
+w$d2lJ\[Z6w [quote] gxq0KL)OCNm[
今次既通過手段...就係阿爺睇中一班"生意人"既"特點"先搞那掂......
"X-Ij,O+\C K 而家生意黨好話唔好聽真係明利双收......oLWkb&`B
功能組別健在兼多五席...美其名一人兩票,實情坐大功能組別架構....
z^,O8X GJ F[g 甘既政治氣氛.....只會富者越富,貧 ...#}]:S9O9Jp[APn4_
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451367&ptid=230695][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-24 08:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
+`:PKg]
:H/N:yW [ ? 如我樓上所講,政府要製造和諧假象,由得佢囉。t]V8V+tU s `o
我近日見到d功能組別議員得意洋洋,不知幾高興,
4A+p%@*bZ8g*j1S T:M 我希望佢地以後要更加肆無忌憚,剝削得更加徹底,sYs8e T H3ib/@
例如樓價要炒到10萬蚊呎,實用率要低過5成,最低時薪壓低至20蚊樓下,
5@p8s$Q-J C7y1r J7S 到那日有d香港人至會醒覺。:dev:

infjlam 發表於 2010-6-25 02:18 AM

[quote]
u5vn7| T f6SaWmi
*e:G'k*YK \$gUH 好似事不關己,因為而家睇事情已昇華至另一境界。:D
%qSHpf e$P M 既然明知方案一定過,索性用另一種心情看待,放長雙眼睇好戲。
XAb W-] 方案通過不等於真正解決社會不公的問題,6k]xg;IES(zU
如果結構性問題如就業、樓價等無改善,始終都會爆煲。 ...)YG\W}u$V | \
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451553&ptid=230695][color=#999999]andyho 發表於 2010-6-25 01:59 AM[/color][/url][/size][/quote]G-}9S;Eq.HTA-p,{
香港人真係唔瀨過野都唔識死...j%|ad.FB_7x"E
-s%s HFrr9z2H
無知,係要付上沉重代價的:hitwall:

奉命 發表於 2010-6-25 08:05 AM

[quote]!_,I WD"V)u]9v\p#i$s

'[ };G["Vl @P |!L 好似事不關己,因為而家睇事情已[color=Black]昇華至另一境界[/color]。:D
O-aUxpt 既然明知方案一定過,索性用另一種心情看待,放長雙眼睇好戲。
+t'F t3gA-nG 方案通過不等於真正解決社會不公的問題,
S%hD` y*dY.u 如果問題如、等無改善,始終都會爆煲。 ...
]B'fy(]4wS~CG*W!R [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451553&ptid=230695][color=#999999]andyho 發表於 2010-6-25 01:59 AM[/color][/url][/size][/quote]Qu5l#iO D"Jh9Y
啊老友!!!!!!如果俾心機讀書就會有份好工啦,就可以搵多d錢啦,宜家就生活安安樂樂,就唔會有噤多不滿啦)))))-\2d|:\F{
[b]你米吹到噤大啦10萬蚊呎,實用率要低過5成,世界未日咩[/b]:sleep:
$Ev7S z}:R6x 現今香港都算ok啦,,,,!!你話樓價高企......好多國家更高啦!!!失業問題......好多國家更慘啦!!!民主自由......香港已經自由到有點可怕!!!7eK\`'G.R-Nq'W'x
其實現今一定要教育好下一代年青人,要俾心機讀好d書;到時候就會有一份好工...有好收入...有好前途!!!*a Bf(lH \%{+x7i-j
2010唔係要搞分化~搞反對~搞對抗啊(中國會想香港玩完?!),當務之急最緊要係搞好下一代嘅level啊~~~~~j[f^`"`
只要下一代有好好嘅教育,香港人先會有進步,人君水平自然會高,香港自然會發達向前
&b\f E2_*z/N Z6_6mR!pK$x

Fpg U1fv_ [color=Navy]9}:PM#uDEy&`BE
[/color]

奉命 發表於 2010-6-25 08:19 AM

[quote];{K{W-kz%Mt3H
香港人真係唔瀨過野都唔識死...|};Q,s7`%M"ba
4r1z"rP;kF3n
無知,係要付上沉重代價的:hitwall:d`m5@?8|YV
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451581&ptid=230695][color=#999999]infjlam 發表於 2010-6-25 02:18 AM[/color][/url][/size][/quote]你覺得依13年(1997~2010)有咩野變化呢???sHU/upB*C;S-x&B
你覺得如果冇變化,我地應該再等多13年咩???W Xueo]S9Xa
你覺得咩野都唔做企定定香港會好咩???
dx5D r GcQ6|.u5R 你覺得我地會瀨d咩野呢???
SC4_!Wt4W 你覺得會有咩野沉重代價呢???
,b#A#o&A1Ir$M 你係釘對中國??你想香港好??

infjlam 發表於 2010-6-25 09:49 AM

[quote]你覺得依13年(1997~2010)有咩野變化呢???
$bE$^Mr*};`E5d 你覺得如果冇變化,我地應該再等多13年咩???fc j2M%^ a
你覺得咩野都唔做企定定香港會好咩???+?QA(\/rE9K1\
你覺得我地會瀨d咩野呢???
a*? j-?LB"U 你覺得會有咩野沉重代價呢???
yN eP3m\ r 你係釘對中國??你想香港好?? ...
E%I#d*X-`u [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451651&ptid=230695][color=#999999]奉命 發表於 2010-6-25 08:19 AM[/color][/url][/size][/quote]0a*lr_9I.]@t
(h%saAl
[youtube]ZDNsRUj3nHk[/youtube]X{e wc%Y8W"B.]-V _
T$id(nR;X pn
[youtube]_B7s8YuE-Ko[/youtube]
za1`P!A5k:B"`+{0N w )T5w1n2N5s(D lxP6i
聽得明o既,就聽下,
U0y7gE3i{9qh3^+[ 不過我睇有人係都要選擇繼續做盲毛,繼續掩耳盜鈴:secret:

andyho 發表於 2010-6-25 10:21 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-6-25 10:32 AM 編輯 [/i]7Q_$t,mWL

0s#J'~ Tq j Z [quote]
g0X-~ O(TE R 啊老友!!!!!!如果俾心機讀書就會有份好工啦,就可以搵多d錢啦,宜家就生活安安樂樂,就唔會有噤多不滿啦)))))
X-{9kHl6g.Sq 你米吹到噤大啦10萬蚊呎,實用率要低過5成,世界未日咩:sleep:
Jcq \%X]%t 現今香港都算ok啦,,,,!!你話樓價高企...... ... @6zEhb6S'J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451650&ptid=230695][color=#999999]奉命 發表於 2010-6-25 08:05 AM[/color][/url][/size][/quote]5b1_2{B9g
[w.~ P_'O2I$o?
我覺得而家樓價一d都唔ok,太低喇,樓價太低,地產商賺得少,會撤出香港,9d*W-s-M*X
李嘉誠等唔在香港做生意,如你所講,香港經濟點會好?香港衰,中國又點會好?(L.~yg;`5N-b
所以為了祖國為了香港,我認為樓價7萬呎都太低,10萬呎就差不多了。VD'u}3z,\
香港行高地價政策,大家供貴樓,李嘉誠及李兆基及政府都有可觀進賬。0W vV0_e)~Im ?)G3d~
我地要愛國,大學生無工做返內地貢獻吧,富士康長期請人架。
_`^V$| \`
"E{ P5P;W(Ti 你講得好對,香港言論太自由,d人成日彈彈彈,我好開心民主黨變成建制派,B{0wV0fEy'j
可盡快早日立23條,應嚴到凡是批評香港及其領導人及其有錢佬的言論都禁止,x Z#C0Gw$^7hMP*ZL
無批評至有和諧,有未來,唔再聽見年青人鬧無工做,供唔到樓,那時天下太平, Q#?+[m#d8w
中國富強,超英趕美。:good:

HansChan 發表於 2010-6-25 02:34 PM

[i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-6-25 02:35 PM 編輯 [/i]
ogmO N(jD&z
/o:AX b/oqB&b$a E$f [quote]你覺得依13年(1997~2010)有咩野變化呢???![%EJA_Pl|F}?W
你覺得如果冇變化,我地應該再等多13年咩???
2UDwCC 你覺得咩野都唔做企定定香港會好咩???F] r[!hu
你覺得我地會瀨d咩野呢???
[G!]+_GJ+\ 你覺得會有咩野沉重代價呢???-|-H\UsZ
你係釘對中國??你想香港好?? ...
w)Y.~dLxwa [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451651&ptid=230695][color=#999999]奉命 發表於 2010-6-25 08:19 AM[/color][/url][/size][/quote]T? u^)LCeC%bf
"一,二,三,四,還原基本步..."n](rsz T~Fkx
因為還原基本步,所以要改良進步....岩!!)YDA%z3Vb
但...連基本四步都跳得唔好,或唔夠好..你再去跳多四步,會跳得好咩??再加上而家加上去既四步,係整醜咗隻舞...
-@ J&CLP/o7L2Hu 你個仔四歲大都行得唔好...你話佢甘大個仔都唔識跑...你夾硬响後面燒佢屎忽等佢跑.....你話後果係會點吖??
'L"N"cv,E(t E3j 要進步,唔係話進就進...要好多嘢配合的...
Z"{:h![C"oj9xwU 而家所謂政改令香港民主向前...真係??s(R8KD)\s
特首選舉門檻提高..後選人俾多幾個阿爺認可大弟子你選...民主?進步??os?/\OTEA
立法會選舉..一人兩票,叫你投嗰5丁功能組別..同叫你認同功能組別,參與功能組別圈子,有乜分別??係!你有自由o架,你唔鍾意可以唔投o架!又話你唔盡選民責任......
Ie^'ZG 民主進步??甘都叫係甘真係好進步囉!
`]X4`)Q{1G 甘還原基本步係唔係真係甘差????????

奉命 發表於 2010-6-26 01:15 AM

[quote]
O d7iRq i W"lx!_a_d/U"v G2t
ZDNsRUj3nHk
)@kMV#m Gc z n\ J.vj e'k
_B7s8YuE-Ko
3P%a rL!}#j!w0N .ZdE5?%s L,]
聽得明o既,就聽下,P p@R)xb'? d6@j
不過我睇有人係都要選擇繼續做盲毛,繼續掩耳盜鈴:secret:
IZw-^l'{8@ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451668&ptid=230695][color=#999999]infjlam 發表於 2010-6-25 09:49 AM[/color][/url][/size][/quote]我有NOW TV,我睇左5次:sleep::sleep:

奉命 發表於 2010-6-26 01:23 AM

[i=s] 本帖最後由 奉命 於 2010-6-26 02:17 AM 編輯 [/i]/A8x Wg*o4u+MB
a)H a'o'EZ
[quote] F RdZ)t#n

!S,M H _5| P 我覺得而家樓價一d都唔ok,太低喇,樓價太低,地產商賺得少,會撤出香港,4u_.D-I!a2b D\"P
李嘉誠等唔在香港做生意,如你所講,香港經濟點會好?香港衰,中國又點會好?7P L5~Zu#t${
所以為了祖國為了香港,我認為樓價7萬呎都太低,10萬呎就差 ...s!eT*u~CsoWD
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451676&ptid=230695][color=#999999]andyho 發表於 2010-6-25 10:21 AM[/color][/url][/size][/quote]小時唔讀好D書,大時唔做工($7000唔做$8000又唔做$9000又唔做),俾個皇帝你做好冇;)
&bt EE s(B"Q&a 你咁有型,你要咁樣諗,好勁~好叻:clap:%v5Cx-jttY&U5\|/L-hI
正面D啦:kicking:

奉命 發表於 2010-6-26 01:34 AM

[quote]s\S \(WKZ
"一,二,三,四,還原基本步..."
C%x!U~Hr4MKb 因為還原基本步,所以要改良進步....岩!!
*@'Y5@6[6[}.T~ 但...連基本四步都跳得唔好,或唔夠好..你再去跳多四步,會跳得好咩??再加上而家加上去既四步,係整醜咗隻舞... iM8S b2Mw${S)m
你個仔四歲大都行得唔好...你話佢 ...
k cJsW0K/F [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451732&ptid=230695][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-25 02:34 PM[/color][/url][/size][/quote]你講野就最似人話喇,好明確係一把年幾:agree::dev:
E3qn*ofX:X 好明白你講嘅野:)
$gi2U/@"hVzH 但小朋友學行都要慢慢學啦,唔學又點會識行呢
8@)?;dId3C@r8N 我一早都話左係唔同意宜家方案,但點都要走走識識學學的1N Q_2`+Tu V+ODM;l
大家都係估估吓,大家都唔會知道未發生嘅事,可能小朋友未識行先識走呢:o

andyho 發表於 2010-6-26 02:34 AM

[quote]小時唔讀好D書,大時唔做工($7000唔做$8000又唔做$9000又唔做),俾個皇帝你做好冇;)
1voT7YJe(Es x 你咁有型,你要咁樣諗,好勁~好叻:clap:8v3Ay Bx$H9Z9l$_
正面D啦小朋友:kicking:
s N(m)iV9x^ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452001&ptid=230695][color=#999999]奉命 發表於 2010-6-26 01:23 AM[/color][/url][/size][/quote]
#X[s$F S] +iLx6l"u
我幾時要份工做?我幾時呻過人工低?你唔好當我係應屆大學畢業生啦。
1lV2j-EG s$x7Nfk 你話$7000一個月?日本yen呀?香港大學生值呢個價?9HV7J9a d!P,l N|
我看法剛好相反,嫌香港薪金太高,應該跟富士康看齊,1000元人仔就夠,咁先至有競爭力。
$F ^k m)n2[|.HC 我同時嫌樓價太低,令地產商賺得太少,擔心佢地撤出香港。0nuH ps.Q
我quote我之前發言其中一句俾你睇多次,嗱!今次唔好理解錯誤喇,大朋友。:lol:
|eT2O^]7D!J -~b5uZ_Kw"U
[color=red]「大學生無工做返內地貢獻吧,富士康長期請人架。」[/color]
6`Y!Mbc w7nIpW
o ]v|!LtG 有錢佬要賺多d,打工的應收少d貢獻給有錢佬,傳媒要報喜不報憂,%Wn3Ow[6j$Wk
追求到和諧,香港才會係一片樂土,到時大家都可以安息....講錯,係安樂至啱。

infjlam 發表於 2010-6-26 02:35 AM

[quote]我有NOW TV,我睇左5次:sleep::sleep:
x4c+T^)kYO(S [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451996&ptid=230695][color=#999999]奉命 發表於 2010-6-26 01:15 AM[/color][/url][/size][/quote]yG0d.\1`U Ue$y
\W*I[F q'Z%cs A
有乜得著:yy17:

andyho 發表於 2010-6-26 02:37 AM

[quote]
TA9~)H EnC6jB
h ki!jpW;~(Q 有乜得著:yy17:
T3dN.P*SB+vO [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452049&ptid=230695][color=#999999]infjlam 發表於 2010-6-26 02:35 AM[/color][/url][/size][/quote] a8N7R.n4BGn
b3X$[r+qVz1~
伽俐略兄,我太高估你喇,
Isl;RY)c@w;o#t*l-r@ 你竟然對牛彈琴,然後問隻牛聽完琴聲有何得著?:D

infjlam 發表於 2010-6-26 02:40 AM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-6-26 02:42 AM 編輯 [/i]
3b U4_d$a)sl EgTo!s Yu~Mq9e9Qug
[quote]k Mtjl
} b#VzOs'Z
伽俐略兄,我太高估你喇, e1h!laJL#h4OS
你竟然對牛彈琴,然後問隻牛聽完琴聲有何得著?:DcVy/^n&@1M;[ i
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452051&ptid=230695][color=#999999]andyho 發表於 2010-6-26 02:37 AM[/color][/url][/size][/quote]"uDIDn]5x1?

A#nI.G J1i5@t$mf 噓...話人係牛...可能係我太高估兄台你就真:yy04: h)G7fT CE!]IO
人地有好崇高地位o架:secret:

andyho 發表於 2010-6-26 02:44 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-6-26 02:45 AM 編輯 [/i]
D#Q5J5Waix 9eSK2X'S7j
[quote]}r.S3Fy~Z[ ?
Ba F9])j{
噓...話人係牛...可能係我太高估兄台就真:yy04: ojc SA;pK
人地有好崇高地位o架:secret:,W~fC-L%z#D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452053&ptid=230695][color=#999999]infjlam 發表於 2010-6-26 02:40 AM[/color][/url][/size][/quote]V0~6Z$l$BYN)`

1|7flRw5[P:U6_ yes,佢一定係好膠的,
*FU2I9L:@Z 哎呀!我發左國語音,其實我想講:「佢一定係好高的。」:good:#br)I)S.{:AN

Nq(u"[2F;hS4\.rz A 神探你未就寢,相信同我一樣睇緊波呢。:clap:

infjlam 發表於 2010-6-26 02:51 AM

[quote]
9e l3A(Q^+x4c
"q,R,m Q#n ~&c e yes,佢一定係好膠的,
:YL/d,d h 哎呀!我發左國語音,其實我想講:「佢一定係好高的。」:good:
~1As4a_OYM
'I&WU{}W/Z)X^6\"V*v 神探你未就寢,相信同我一樣睇緊波呢。:clap:+]QJ-O2Gw
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452055&ptid=230695][color=#999999]andyho 發表於 2010-6-26 02:44 AM[/color][/url][/size][/quote]0[;IE@;ZB x%ac
o"f]6s,JV T
周五晚嘛...何況有波睇:yy03:
3}DU._@ykj
%[ ub&{#pn 頭先巴葡0比0,主客和,執左少少:yy04:

頁: 1 [2] 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.