我覺得根本反對通過班友仔係有私心:yy22:
佢地話驚做錯決定所以唔做決定,緊係啦....如果日後真係有問題出現佢地就要上身,到時就冇人會再選佢地,佢地就會冇左份福利超高+豐厚薪酬嘅工:yy19:換轉係我都可能會做好自己份工啦:yy22:
大家睇吓以前嘅癲狗民係骨瘦如柴,宜家嘅癲狗民係肥豬大隻:yy11:
[quote]%a/YyaI$kI\.xx
周五晚嘛...何況有波睇:yy03:
頭先巴葡0比0,主客和,執左少少:yy04:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452061&ptid=230695][color=#999999]infjlam 發表於 2010-6-26 02:51 AM[/color][/url][/size][/quote]
2Tf`jpL[/d
你知我向來係日本fans,你都估到我最近贏定輸啦。:agree: Z-DV1j;~NA
大家執多d,我去專心睇波先。
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-6-26 03:19 AM 編輯 [/i]
[quote]我覺得根本反對通過班友仔係有私心:yy22: w#l(P M$p0i$R:V
佢地話驚做錯決定所以唔做決定,緊係啦....如果日後真係有問題出現佢地就要上身,到時就冇人會再選佢地,佢地就會冇左份福利超高+豐厚薪酬嘅工:yy19:換轉係我都可能會做好自 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452063&ptid=230695][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 02:51 AM[/color][/url][/size][/quote]
你真係講得對!我都相信有d議員純粹為份人工及福利。d-h MsVI5Yi'K
我提供個客觀數字大家參考下,民主黨最高峰時在立法會有19席,