娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2010-6-27 06:15 PM

[quote] UkIEL*L
嘩, 就算64係唔會再發生的, 咁係咪唔使追究?cYH)y$s9Ju
以閣下的邏輯, 現在的日本比侵華時的日本不知已文明多少倍, 中國人可唔可以肯定軍國主義唔再復辟?
6|o%c7owH 中國人正面d又可唔可以以後都唔好再提「日本侵華事件」呢?
_S3ktQ 我明白, 中 ...
/I#I"~.Ic#\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452647&ptid=230695][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-6-27 05:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
`~4Z/ES` YD \ 唔講就冇o架o刺:secret: ,何況講左,都會隨時轉軚,禮義廉同紅鴿黨就係最佳樣板:D 0?eR O4V$gL6X
[youtube]dwssSILIg-M[/youtube]

打狗棒 發表於 2010-6-27 06:50 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-6-27 06:54 PM 編輯 [/i]1Gma | r,B*Q|'v%vr

wTBm Of*O)g'L!m [quote]咁又係呀;) E&Af$D?(?$[T
香港人駛鬼要民主o羊?只要大家有工做,有錢賺,有錢途,有飯食就得:agree: ,(d:I&f2y:yJV
追求自由、公義、民主?又冇jetso,又唔可以當飯食:D , pI{;};e

?Or)f1x4d#al 我屋企隻Dolly都係咁講,有狗餅食,有狗屋住,已經好滿足,
~:GP"\,I-G*} c2K 聽聽 ...DnLjD,KW
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452649&ptid=230695][color=#999999]infjlam 發表於 2010-6-27 06:02 PM[/color][/url][/size][/quote]
'{tY;O6s rx4} 你隻Dolly咁識諗, 應該申請加入民建聯或民主黨; 'w)a!t`)^z f8J
又或者介紹俾同文網友奉命認識, 難得佢地咁志同道合, 分分鐘對埋襯家都未定?:win:

infjlam 發表於 2010-6-27 07:44 PM

[quote](h pn8E"b]L7M`
你隻Dolly咁識諗, 應該申請加入民建聯或民主黨;
HxsgNU|'P9C]&@ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452659&ptid=230695][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-6-27 06:50 PM[/color][/url][/size][/quote]
(qjK#T+rr
E E-X| Bt 咁又唔得喎...K.M)xsiRX
我隻Dolly只係一隻好普通o既狗,入民建聯或民主黨,要好狗至夠資格:crybye:
O?}ie:X-n 我隻Dolly明顯唔夠班:cry:

打狗棒 發表於 2010-6-27 08:44 PM

[quote]_"v,G6P?y%Za a,D
!Us9BRJ9@ V/ANT
咁又唔得喎...{V2v'Jb*mo(aKU
我隻Dolly只係一隻好普通o既狗,入民建聯或民主黨,要好狗至夠資格:crybye:
!}%hU0BY g2ge 我隻Dolly明顯唔夠班:cry:U1qKF1H5\8uO"N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452672&ptid=230695][color=#999999]infjlam 發表於 2010-6-27 07:44 PM[/color][/url][/size][/quote]6{z g*ol-P2_H
普通先好, 叻得滯容乜易功高震主? 劉少奇、彭德懷、林彪、胡耀邦、趙紫陽......等就係好例子;{;[x6\/E5M7Za
全中國有植晶片嘅有牌狗成7000幾萬, 連埋d嚮往人地晶片狗主義嘅五毛雜種不下幾億,
`X~`3aA 只要服從黨, 服從主人嘅意旨, 就係一隻好狗。
5g S0U%|%_;]-N2j$f 有何為證? 有詩為證: 「我是黨的一條狗, 天天守在大門口; 黨叫咬誰就咬誰, 叫咬幾口就幾口。」
0j&N4lgJ| V:Y4I 所以你隻Dolly唔使灰心, 起碼本題都有同類兼同level, 有狗餅食就係全世界最好嘅「狗權」。:clap:

infjlam 發表於 2010-6-27 09:16 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452684&ptid=230695]64#[/url] [i]打狗棒[/i] [/b]
S^X2@&m~Q
F7MOp1C8q\ p 我係話,我隻Dolly太忠直,唔夠「狗」呀,果D政黨,係要非常非常之「狗」,至俾入呀:secret:

cdg257 發表於 2010-6-29 03:55 PM

我都反對政改、不過我唔會去

頁: 1 2 3 [4]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.