娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-6-22 10:53 PM

星期三晚圍堵立法會牙!!!!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-6-22 11:07 PM

鵪鶉黨:gun:
ZVf0DR]4tGk E.F(l;Y9Y?8[
出賣港人:hitwall:

bobo21 發表於 2010-6-22 11:09 PM

仲圍堵嚟把鬼囉, 立法會嘟過硬.

Winters 發表於 2010-6-22 11:59 PM

咁樓主會唔會去?:naughty:

電梯男 發表於 2010-6-23 12:35 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

selena127 發表於 2010-6-23 12:47 AM

[quote]
,q;an9_"GX-j S5G6H_f$j2LndY s
睇世界盃英格蘭牙  :naughty:7E8}W$|4w2Q!I#l
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450489&ptid=230695][color=#999999]電梯男 發表於 23/6/2010 00:35[/color][/url][/size][/quote]
;YZ0d E)|
9R4e3P*p|-zs 對你好失望 !!

電梯男 發表於 2010-6-23 12:48 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Winters 發表於 2010-6-23 10:45 AM

[quote]
/b3qu2d$T|8A -s'E.olQ%P7x$z@*TF
睇世界盃英格蘭牙  :naughty:P u*T{[s{
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3450489&ptid=230695][color=#999999]電梯男 發表於 2010-6-23 12:35 AM[/color][/url][/size][/quote]gg Iu9YK/E }5{
你真老實:D

selena127 發表於 2010-6-23 10:55 AM

[size=5]你去蘭桂坊 , 順道圍堵立法會 ??[/size]

電梯男 發表於 2010-6-23 11:05 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

yakyi 發表於 2010-6-23 01:54 PM

I guess lesser people would be there this time

電梯男 發表於 2010-6-23 01:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-6-23 01:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bobo21 發表於 2010-6-24 12:45 AM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2010-6-24 12:47 AM 編輯 [/i]
8Sa#p0qp
U,~i `i6Q-n 今天若通過白鴿黨個政改修訂方案, 相信都過硬,  噤樣就 :confused:___>
#y8vZ7Fp5C l E
(]A*D6?0S1f 噤樣就1) 新増5席功能組別-即區議會議席是由全港300萬選民直接選舉出來(不包括現有功能組別的選民), 即是首次/第一次功能組別有議席由全港市民直接投票產生.
x\c/{X|h ~ zY5IT&I
噤樣就2) 若然通過方案, 2012年立法會共有70席(60席+新増10席), 即35席是直選議員, 35席是功能組別議員, 亦即有40席是由全港選民直接投票選舉出來, 佔全部70席的57巴仙(%).
oA9r P ilar
H.K;_mP k M 噤樣就3) 2012年的立法會選舉經修改並通過, 符合阿耶所講的要求, 阿耶亦承諾咗政制有修改, 2017年就可普選凸手, 2020年亦可直選立法會議席, 長遠看, 2020年果屆立法會便可由全部直選議員來討論功能組別以後的存廢問題./}^2wMgS
$^ Y%IWycSm N
通過白鴿黨果個政改修訂方案好d呢, 定還是像E+一樣原地踏步好d呢:confused: :confused: :confused: :confused: :confused:, [size=5][color=DarkRed] RIJ lja{B
[size=6]今晚去睇波, 明早繼續圍堵立法會牙.[/size] [/color][/size]

奉命 發表於 2010-6-24 01:49 AM

[quote]今天若通過白鴿黨個政改修訂方案, 相信都過硬,  噤樣就 :confused:___>
~tUFa0p!r7w O
"Yz `(SNJ*t 噤樣就1) 新増5席功能組別-即區議會議席是由全港300萬選民直接選舉出來(不包括現有功能組別的選民), 即是首次/第一次功能組別有議席由全港市 ...
'Jvu-L*? [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451083&ptid=230695][color=#999999]bobo21 發表於 2010-6-24 12:45 AM[/color][/url][/size][/quote]各有各睇法,各有各見解啦.......!;|:cV"A%{xl[ u
功能組別係香港主流有錢佬嘅棋子,所以加功能組別是勁有問題的9TXwB7\P'w |
但香港[u]成世企定[/u]係唔可能的,點解唔試試走前一步,可能會有明天呢,老豆係唔會成世呃個仔的
;V"Vh't;A,d2p 就算真係行前一步之後前景都係唔明朗,最多香港都係企定定,一定唔會差過現在L4Wf9Mu|QW;B&W
宜家香港都唔算勁差姐,個個有書讀,個個有飯食,個個有屋住,個個野做,俾起好多國家已經好好了i5\NV o7?dX(d kr
[size=5][color=Indigo][b]     ~大家知足啦~[/b][/color][/size]

電梯男 發表於 2010-6-24 10:22 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Winters 發表於 2010-6-24 01:59 PM

[quote]各有各睇法,各有各見解啦.......!
~Uf3j6N,[ bH 功能組別係香港主流有錢佬嘅棋子,所以加功能組別是勁有問題的
_)}j;eW_ 但香港成世企定係唔可能的,點解唔試試走前一步,可能會有明天呢,老豆係唔會成世呃個仔的
JoKZ cp Zs 就算真係行前一步之後 ...k?6u3]o3p%N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451105&ptid=230695][color=#999999]奉命 發表於 2010-6-24 01:49 AM[/color][/url][/size][/quote]
x(R6}4d z5E m3g 版友你都份人都幾天真幾傻,呀唔好意思,應該係樂觀先係:dev:

電梯男 發表於 2010-6-24 02:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

andyho 發表於 2010-6-24 04:28 PM

由得佢通過囉,若然通過後香港轉好左,貧富拉近左,公平左,大家開心, p^'PA1g;} p
如果無變仲衰多幾成,普通市民一齊受,到時先去知錯吧,
~/b!A^-yI 香港人係習慣唔見棺材唔流淚架。:D

mK頭ck@G點 發表於 2010-6-24 08:02 PM

[quote]由得佢通過囉,若然通過後香港轉好左,貧富拉近左,公平左,大家開心,
UR1Igc pg r+M 如果無變仲衰多幾成,普通市民一齊受,到時先去知錯吧,7XP'c9f3^4R
香港人係習慣唔見棺材唔流淚架。:D ...;Hs ?'^8Yy-P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451260&ptid=230695][color=#999999]andyho 發表於 2010-6-24 04:28 PM[/color][/url][/size][/quote]唔通過又點會知道香港會唔會好轉呢:haha:ht+^9P so5q
如果真係唔好,如果真係衰過以前,到時7百萬香港人都會一齊企出嚟反啦:kicking:

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.