對潇灑的迷思
唔知大家有無迷 "潇灑" 東西 , 我就有了 ...,V yFn(Z vn我好像可以電影男主角一般 , 說一句 "這不是我興趣" 就不理 ,*e ^B/GOX^Ff
或者那些流浪者 , 背一個背包就上路 ...F!UqxTn)H*D;O{#L'X
但我越來越發覺我沒這種潛質 ... 我成日作了一個 "潇灑" 的決定 ,/t [#fo:V
之後兩日就日怕夜怕 , 周圍問會有咩影响 ... 勉強無幸福呀:hitwall: 無:) ,........... [quote]唔知大家有無迷 "潇灑" 東西 , 我就有了 ...|On/X&]Rwv
我好像可以電影男主角一般 , 說一句 "這不是我興趣" 就不理 ,[a3PWY3~]5M4^!J6q
或者那些流浪者 , 背一個背包就上路 ...
但我越來越發覺我沒這種潛質 ... 我成日作了一個 "潇灑" 的決定 ,I#GbYq:e'?&hI3Q+S
...8F)H$dEidN!Y8L!L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451185&ptid=230782][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-6-24 11:19 AM[/color][/url][/size][/quote]!A,H;jL T5c A5c5~4P
你條女黎架?
[url=http://www.26fun.com/bbs/space-uid-69882.html][img]http://www.26fun.com/bbs/uc_server/avatar.php?uid=69882&size=middle[/img][/url] [quote]C9~)|!HwA#V
你條女黎架?
[url=http://www.26fun.com/bbs/uc_server/avatar.php?uid=69882&size=middle]http://www.26fun.com/bbs/uc_server/avatar.php?uid=69882&size=middle[/url]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3454077&ptid=230782][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-6-30 06:03 PM[/color][/url][/size][/quote]點解咁講呢 [quote]點解咁講呢:JqZ*D6cRP4N*O
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3454079&ptid=230782][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-6-30 06:10 PM[/color][/url][/size][/quote]
yt7pQ2cRlM\K
X^~ O4?7y3Q.Q r
肥 人地好識食, 食大洋腸, 唔細細條既中國臘腸架 [quote]人地好識食, 食大洋腸, 唔細細條既中國臘腸架
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3454096&ptid=230782][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-6-30 07:02 PM[/color][/url][/size][/quote](|ysue:BX[
唔食過刀唔知你大定細架
唔通你無時無刻刀羅出黎比人睇:haha: [quote]
唔食過刀唔知你大定細架*{9PWX)}D)e*i
唔通你無時無刻刀羅出黎比人睇:haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3454099&ptid=230782][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-6-30 07:08 PM[/color][/url][/size][/quote]
但洋腸一定大架喎 ... 我鐘意腳法潇灑既人,自己亦向呢個方向發展:kiss:
頁:
[1]