民主黨名存實亡!!!
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 呢個黨聽埋單 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote];?;K3Cm1\zl PV x'R_w+z:h+M?
以後要支持
1. 公民黨 :yy16: 5P&Nl _h8d9O
0W8f6MV s{}@g
2. 社民連 :yy16:
3. 街工梁耀忠 :yy16: H i5F5}@c:q
,`2H z6c!H$y9J
4. 何秀蘭
5. 鄭家富 :yy16:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451885&ptid=230856][color=#999999]電梯男 發表於 2010-6-25 09:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
靠哩班粉蛋不如靠自己,
其他唔講, 社民連班友嘈仲多過做,
靠人爭取民主不如自己早D搵夠退休隱世做關人隱士把啦 [quote]
%L,QI;yN ?x
靠哩班粉蛋不如靠自己,
其他唔講, 社民連班友嘈仲多過做, #~0s t2a@?ijG2@3oL
靠人爭取民主不如自己早D搵夠退休隱世做關人隱士把啦
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451890&ptid=230856][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-6-25 09:23 PM[/color][/url][/size][/quote]
果然係高人!q+bDr#wV
講句嘢都有台型啲!!
"靠人爭取民主不如自己早D搵夠退休隱世做關人隱士把啦"
我都想跟你學吓嘢响一個甘既小人當道既社會,點先可以如你甘好嘢"早D搵夠"??我都真係好等錢駛的!!!
搵夠後,點樣既方式生活先可以"隱世做關人隱士"???
我都好想行你哩條路,但我唔識....可唔可以指教一吓?? [quote]
5F#qr!xoo
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451903&ptid=230856][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-25 09:57 PM[/color][/url][/size][/quote]G$pd3G3p&oVnR2J
冇睇電視咩:yy25:
人地講明良禽擇木而棲麻:naughty: Wr TG:Lk}Aa
"早D搵夠" **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]
冇睇電視咩:yy25:
人地講明良禽擇木而棲麻:naughty:
"早D搵夠"
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451935&ptid=230856][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-6-25 11:20 PM[/color][/url][/size][/quote] V^\2|5Mwb
人哋阿爺親自同班狗"deal",哩次生意你慌會代薄班狗咩!!
啲狗咪袋到笑囉!!
市民??請教吓人點先可以早啲搵夠囉!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2010-6-26 12:43 AM 編輯 [/i]
只為民主進程作出有意義的一少步, 又話攞乜攞麥, 不如畀埋個全腳正脅庫煮食(弟廿位)阿何生啦, 又唔知建際派內已經有人酸溜溜, 要硬幫人抬咗轎, 自己就無野吃. [quote]只為民主進程作出[color=red]有意義的一少步[/color], 又話攞乜攞麥, 不如畀埋全腳正脅庫煮食(弟廿位)阿何生啦, 又唔知建際派內已經酸溜溜, 要硬幫人抬轎.z h2s}6oM
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451966&ptid=230856][color=#999999]bobo21 發表於 2010-6-26 12:20 AM[/color][/url][/size][/quote]
講真真係幾有意義!!!唔止一小步,係好大步!!Sj8|bqO,B;\g
輕易徹底瓦解成個民主組織,*QO)D:Z)j
似是而非既民主選舉,為一國兩制既防線狠狠甘迎頭痛擊!!
香港真真正正的回歸黨既門口了!
意義重大!! [quote]4MO*f&sd#xb$A
人哋阿爺親自同班狗"deal",哩次生意你慌會代薄班狗咩!!
啲狗咪袋到笑囉!!
市民??請教吓人點先可以早啲搵夠囉!!
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451952&ptid=230856][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-25 11:54 PM[/color][/url][/size][/quote]哈哈!!現今世界根本就冇早D搵夠:agree:
如果20歲一早有計劃,都可以有機會一早搵到(不是一早搵夠):D [quote]哈哈!!現今世界根本就冇早D搵夠:agree:I5oRY5P/A
如果20歲一早有計劃,都可以有機會[color=red]一早搵到(不是一早搵夠[/color])
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451987&ptid=230856][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
u talk u:naughty: [quote]:O:P'z_p)t!a~r$[
4H~M#?4I1?I
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451987&ptid=230856][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote].S9u*eos6d5Jp+~!bH
你掛住呢邊9g1f%Rd|\
甘訓先好累:yy06: [quote]
u talk u:naughty:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451992&ptid=230856][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-6-26 01:11 AM[/color][/url][/size][/quote]唔關事.....我講野係中立的:yy01: [quote]
人哋阿爺親自同班狗"deal",哩次生意你慌會代薄班狗咩!!
啲狗咪袋到笑囉!!
市民??請教吓人點先可以早啲搵夠囉!!xnR Ak-tR,l
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451952&ptid=230856][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-25 11:54 PM[/color][/url][/size][/quote]k5Q W.fJBi H
-vNi er
:yy03: Gwlhx_0`@!} A w
[youtube]YUl6gbl5W7o[/youtube] [i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-6-26 03:53 AM 編輯 [/i]
N-B:PK\4siT,d"H
[quote]哈哈!!現今世界根本就冇早D搵夠:agree:k-Bu.[6xxUC
如果20歲一早有計劃,都可以有機會一早搵到(不是一早搵夠):D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451987&ptid=230856][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
梗係要請教人點一早搵夠錢!h%L{(}1v4M
有幾師兄得嘛,佢話:
"[color=yellowgreen]靠哩班粉蛋不如靠自己, [size=0px]8 J) I& R, [0 q4 r[/size]
其他唔講, 社民連班友嘈仲多過做,