娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-6-25 08:34 PM

民主黨名存實亡!!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

殺破狼 發表於 2010-6-25 09:04 PM

呢個黨聽埋單

電梯男 發表於 2010-6-25 09:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jojojojoj 發表於 2010-6-25 09:23 PM

[quote];?;K3C m1\zl PV x'R
_w+z:h+M?
以後要支持
j"O? [pJ3w.j&m
Kj {q![rJa C 1. 公民黨 :yy16: 5P&Nl _h8d9O
0W8f6MV s {}@g
2. 社民連  :yy16:
#X&Hu1`:`x
I;b3t+J!R"gg{ 3. 街工梁耀忠 :yy16: H i5F5}@c:q
,`2H z6c!H$y9J
4. 何秀蘭
-n?5Nk(I&dKc
Z6L5~Jb!l b$bB 5. 鄭家富 :yy16:
pyf3QI(K [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451885&ptid=230856][color=#999999]電梯男 發表於 2010-6-25 09:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
oR\6qO'R-N
ERm7Vg/zVm 靠哩班粉蛋不如靠自己,
4{.rx$qV 其他唔講, 社民連班友嘈仲多過做,
:w.f7S] C` 靠人爭取民主不如自己早D搵夠退休隱世做關人隱士把啦

HansChan 發表於 2010-6-25 09:57 PM

[quote]
9z2E7`9Qo2@\ %L,QI;yN ?x
靠哩班粉蛋不如靠自己,
%SIYZk5c%l 其他唔講, 社民連班友嘈仲多過做, #~0st2a @?ijG2@3oL
靠人爭取民主不如自己早D搵夠退休隱世做關人隱士把啦
?^ _(gD)d [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451890&ptid=230856][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-6-25 09:23 PM[/color][/url][/size][/quote]
JP,H'm?)}G+wh2F 果然係高人!q+bDr#wV
講句嘢都有台型啲!!
'aNz:wzL9WH7O "靠人爭取民主不如自己早D搵夠退休隱世做關人隱士把啦"
n6j0o X h)D 我都想跟你學吓嘢响一個甘既小人當道既社會,點先可以如你甘好嘢"早D搵夠"??我都真係好等錢駛的!!!
9r7r5t|8e6\ 搵夠後,點樣既方式生活先可以"隱世做關人隱士"???
+j6i5n|? n8T9K 我都好想行你哩條路,但我唔識....可唔可以指教一吓??

mnbvc 發表於 2010-6-25 11:20 PM

[quote]
q%`4Uz$B5i
bx_9pAc7R"VQ~ 5F#q r!xoo

SY.B3kA!qBN [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451903&ptid=230856][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-25 09:57 PM[/color][/url][/size][/quote]G$pd3G3p&oVnR2J
冇睇電視咩:yy25:
vy3D1E He c4h 人地講明良禽擇木而棲麻:naughty: WrTG:Lk}Aa
"早D搵夠"

電梯男 發表於 2010-6-25 11:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2010-6-25 11:54 PM

[quote]
O&tQ0C8q`o D ]p 冇睇電視咩:yy25:
Iwp&A,Y 人地講明良禽擇木而棲麻:naughty:
#_@[DR E8Y:g "早D搵夠"
q"UUX0z0NM i [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451935&ptid=230856][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-6-25 11:20 PM[/color][/url][/size][/quote] V^\2|5Mwb
人哋阿爺親自同班狗"deal",哩次生意你慌會代薄班狗咩!!
)G/o;xB*eLGY"d 啲狗咪袋到笑囉!!
)Rn:q)DZ V(`.yF U 市民??請教吓人點先可以早啲搵夠囉!!

電梯男 發表於 2010-6-26 12:09 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bobo21 發表於 2010-6-26 12:20 AM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2010-6-26 12:43 AM 編輯 [/i]
UIcB)P!z0TE
6\3I)h*r.P,P9S uLV 只為民主進程作出有意義的一少步, 又話攞乜攞麥, 不如畀埋個全腳正脅庫煮食(弟廿位)阿何生啦, 又唔知建際派內已經有人酸溜溜, 要硬幫人抬咗轎, 自己就無野吃.

HansChan 發表於 2010-6-26 12:37 AM

[quote]只為民主進程作出[color=red]有意義的一少步[/color], 又話攞乜攞麥, 不如畀埋全腳正脅庫煮食(弟廿位)阿何生啦, 又唔知建際派內已經酸溜溜, 要硬幫人抬轎.z h2s}6oM
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451966&ptid=230856][color=#999999]bobo21 發表於 2010-6-26 12:20 AM[/color][/url][/size][/quote]
&C MlU:I _;]1z/^ 講真真係幾有意義!!!唔止一小步,係好大步!!Sj8|bqO,B;\g
輕易徹底瓦解成個民主組織,*QO)D:Z)j
似是而非既民主選舉,為一國兩制既防線狠狠甘迎頭痛擊!!
"~v6KiI zf+H*b 香港真真正正的回歸黨既門口了!
k4rj^F)dG x 意義重大!!

mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 01:06 AM

[quote]4MO*f&s d#xb$A
人哋阿爺親自同班狗"deal",哩次生意你慌會代薄班狗咩!!
w}] {;r 啲狗咪袋到笑囉!!
$Y;U0n\Y!p 市民??請教吓人點先可以早啲搵夠囉!!
Ga f\N,] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451952&ptid=230856][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-25 11:54 PM[/color][/url][/size][/quote]哈哈!!現今世界根本就冇早D搵夠:agree:
4Z,~p u-FA q$t#U7Rm 如果20歲一早有計劃,都可以有機會一早搵到(不是一早搵夠):D

mnbvc 發表於 2010-6-26 01:11 AM

[quote]哈哈!!現今世界根本就冇早D搵夠:agree:I5oRY5P/A
如果20歲一早有計劃,都可以有機會[color=red]一早搵到(不是一早搵夠[/color])
-d"Ru6xF
$eW/{5pr!_WU G0v)]q(GA [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451987&ptid=230856][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
?&h:]7|%WUy5m&J!_ u talk u:naughty:

mnbvc 發表於 2010-6-26 01:29 AM

[quote]:O:P'z_p)t!a~r$[
4H~M#?4I1?I
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451987&ptid=230856][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote].S9u*eos6d5Jp+~!bH
你掛住呢邊9g1f%Rd| \
甘訓先好累:yy06:

mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 02:21 AM

[quote]
&hY_;JB,[8Dmy7@ u talk u:naughty:
;G6T'g*GOR [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451992&ptid=230856][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-6-26 01:11 AM[/color][/url][/size][/quote]唔關事.....我講野係中立的:yy01:

infjlam 發表於 2010-6-26 02:22 AM

[quote]
'^Kf?5f L!B 人哋阿爺親自同班狗"deal",哩次生意你慌會代薄班狗咩!!
#XH7W%b2G1S/q n/H 啲狗咪袋到笑囉!!
&z0}6lU$C6^*a8M&? 市民??請教吓人點先可以早啲搵夠囉!!xnR Ak-t R,l
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451952&ptid=230856][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-25 11:54 PM[/color][/url][/size][/quote]k5Q W.fJBiH
-vNi er
:yy03: Gwlhx_0`@!} Aw
[youtube]YUl6gbl5W7o[/youtube]

HansChan 發表於 2010-6-26 03:42 AM

[i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-6-26 03:53 AM 編輯 [/i]
:KE]"o m2_j Lc N-B:PK \4siT,d"H
[quote]哈哈!!現今世界根本就冇早D搵夠:agree:k-B u.[6xxUC
如果20歲一早有計劃,都可以有機會一早搵到(不是一早搵夠):D
9Up9~1L;\0J:@m [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451987&ptid=230856][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
8Kw&I4UX9UuhJ 梗係要請教人點一早搵夠錢!h%L {(}1v4M
有幾師兄得嘛,佢話:
Xf`3{L*o%d P "[color=yellowgreen]靠哩班粉蛋不如靠自己, [size=0px]8 J) I& R, [0 q4 r[/size]
+[\p1zT*n-v 其他唔講, 社民連班友嘈仲多過做,
$},O&zP8A`   ]$ ]& \; j, f8 E# W. W靠人爭取民主不如自己早D搵夠退休隱世做關人隱士把啦[/color]"
VZ Uu8o 錢喎!!梗係要請教一下啦!!

mnbvc 發表於 2010-6-26 03:53 AM

[quote]唔關事.....我講野係中立的"g+r%x`}|6|4M
~2eS:y4@IUx
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452042&ptid=230856][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 02:21 AM[/color][/url][/size][/quote]
o+H&Xe/nC 你諗多左W5kqw%ge9xR
[color=red]淨係話你[/color][color=#ff0000]有計劃[/color][color=#ff0000]一早搵到(不是一早搵夠[/color]m*jJ6Yq e*D
[color=#ff0000][/color]
f_kU D2UW/L!Y8t,W [color=#ff0000][/color]

amigofans 發表於 2010-6-26 04:34 AM

咁咪仲好, 早日揭開佢地既假面具... St4^u5B4Oj
mh Ah"j7C
11 12, 用選票同佢地算帳吧!!:cheers:

打狗棒 發表於 2010-6-26 04:18 PM

共 產黨雖然萬惡, 但不得不承認搞統戰確有一手, 聯合次等敵人打擊頭號敵人, 此招數屢試不爽;
k7iGi0HIn 台灣有民進黨, 香港有社民連, 都是共 產黨打擊的頭號對象; 搞族群分化, 階級矛盾, 藉此拉左打右, 不費一兵一卒, 已經將敵人化整為零.......共 產黨, 真神!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.