娛樂滿紛 26FUN's Archiver

chewlun3 發表於 2010-6-26 05:46 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

infjlam 發表於 2010-6-26 06:43 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-6-26 06:44 PM 編輯 [/i]R)cLzS|v#e
c~(u'P"l3@@
[quote]共 產黨雖然萬惡, 但不得不承認搞統戰確有一手, 聯合次等敵人打擊頭號敵人, 此招數屢試不爽;
6_JB9P1QP%^0R~ 台灣有民進黨, 香港有社民連, 都是共 產黨打擊 的頭號對象; 搞族群分化, 階級矛盾, 藉此拉左打右, 不費一兵一卒, 已經將敵 ..."b%`y%Wf`5v G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452240&ptid=230856][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-6-26 04:18 PM[/color][/url][/size][/quote]F2| L;nj1Bu!t4e
\+OLm4?
鬼叫紅鴿自己唔爭氣o羊...sr| W3`|
e]:^Kh'Z+d
紅鴿廿年冇突破,席位好似細路仔玩XX,越玩越縮,
'c7}/qd,RfI` 近年又唔抵得被社民甚至公民爬頭,所以老羞成怒,投奔共海!i sb.O i'F%b;kDJ
+@+D&n,X2Xx#V.R
阿爺就係睇準紅鴿o既死穴,隨便係咁依,掉一根骨頭,兩三塊狗餅,6nPjBt W/T
紅鴿就即刻投晒降:secret: ,最看不過眼,就係佢地仲係一副捨生取義o既大模樣:help:
(P]#V0MO9O{ I
6zX3w5v~ED (B%~A?:S\#QK
講真,個人對社民有時過於激進做法有若干保留,但連紅鴿都靠唔住,所以香港冇佢地又真係唔得
2s9qR+YfckmC7TF 票呢,日後我只會投給公民或社民(看誰比較需要我這票),e[iqS3F"h*|2j

F{-R ^n,t[U 紅鴿?佢地唔駛我呢票喇...
O|'d:x BfM 佢地係時候學習下禮義廉招數,舉辦多D旅行團、海鮮餐,有得食,有得玩,好多阿公阿伯都話多多益善呀:agree:

J.T. 發表於 2010-6-26 07:27 PM

親者痛仇者快..............:crybye:

打狗棒 發表於 2010-6-26 08:10 PM

[quote][6XKKA9Z0j4L9T{:c
u_[ dS})l7v:d BE"G
鬼叫紅鴿自己唔爭氣o羊...V\(b}7y$n

2TfE,N K uou 紅鴿廿年冇突破,席位好似細路仔玩XX,越玩越縮,J6|~.u7D'Q!g,Q6h
近年又唔抵得被社民甚至公民爬頭,所以老羞成怒,投奔共海!
A,RtT%yP
5\X'o9hI'H6e&}5o0e\ 阿爺就係睇準紅鴿o既死穴,隨便係咁依,掉一根骨頭,兩三塊狗餅,
|e Y#}W6G 紅鴿 ...#c!Ev#x7O}b
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452268&ptid=230856][color=#999999]infjlam 發表於 2010-6-26 06:43 PM[/color][/url][/size][/quote]rPq7M5O6I6E z7q
最睇唔過眼「瞓街卿」果日走去同班維園阿伯"揸扒", 仲笑住話日後大家要加強合作云云.......
$o4`q&}Y9^ 社民連長毛攻擊司徒華最多只是沒有口德; 佢老味民主黨, 賣友求榮, 背棄原則, 與敵同眠卻係大是大非問題!!!

andyho 發表於 2010-6-26 08:36 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-6-26 09:55 PM 編輯 [/i]
1Lo yYq[2AIj (HZH1{1W
[quote]*j |G;zg9U
最睇唔過眼「瞓街卿」果日走去同班維園阿伯"揸扒", 仲笑住話日後大家要加強合作云云.......e,[4SM'I$[l
社民連長毛攻擊司徒華最多只是沒有口德; 佢老味民主黨, 賣友求榮, 背棄原則, 與敵同眠卻係大是大非問題!!! ... C0U:o-Y _+C
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452291&ptid=230856][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-6-26 08:10 PM[/color][/url][/size][/quote]| Fx*I-ri
U~|A}.HR
你講開劉慧卿,應重溫下呢段發言,
"L,q ^&Bm\l 時間5:45開始,佢好慷慨激昂話:[color=red]「我地就係天生一副硬骨頭!我地就係企硬2012雙普選,邊個劃左佢去就唔得!!」[/color]
!K k0rs+GNVcw)J [color=black]短片內佢講左無數次堅持2012,可惜發言日子係2009年12月,今日嘛...完全展露人性一面。:hitwall: [/color]
5t"F:^B!F[7@E#\6S
QO ZfgidZcqt 唔知點解我貼唔到YouTube,唯有留link啦。
j7g^ g2l$K [url=http://www.youtube.com/watch?v=G599Czcy15w&feature=player_embedded]http://www.youtube.com/watch?v=G599Czcy15w&feature=player_embedded[/url]!E3C-v*geUR

.Si| y ]wV h.o $Th W0VL'U,x3l
[color=#000000][/color]

HansChan 發表於 2010-6-26 08:51 PM

[quote]
M)o9\U;ih"lw 最睇唔過眼「瞓街卿」果日走去同班維園阿伯"揸扒", 仲笑住話日後大家要加強合作云云.......-RB,VY-q JA"d8QU
社民連長毛攻擊司徒華最多只是沒有口德; 佢老味民主黨, 賣友求榮, 背棄原則, 與敵同眠卻係大是大非問題!!! ...4XvL"Ev4[(b%?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452291&ptid=230856][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-6-26 08:10 PM[/color][/url][/size][/quote]6]%?-?`YP;i8pN
「瞓街卿」既咀面,同當曰23條既葉劉係有過之而冇不及!!!wMXW z%]3?Kx
前日宣佈通過時,立會出面一班老人家歡天喜地..問佢哋有乜甘開心,佢哋就會話通過咗,香港民主就有所發展...但再早多一兩日訪問哩啲人...佢哋大多都答"我唔知個方案有啲乜,但我會支持通過,因唔想香港民主冇進展!"&@"M$y'gH]ErPW
個社會咪有啲甘既問題囉! 老曾做哩啲大龍鳳就係睇準哩啲人!6\(C+aL/e(I+G
始終香港太多哩啲人,只會覺得抗爭既人搞事,每每抗爭都唔係好.....佢哋根本唔需要民主,總之佢識既就係一加一等於二,你唔好話佢聽二加二等於四,佢哋唔聽唔接受,因為好亂好煩...好話唔好聽,俾差佬搜身佢哋覺得係榮幸黎o架...遲啲若生意黨同建制黨支持返23條,哩班人又會做返同今日同一個反應!
F5y-J4x5b(glDsD 由成個辯論一開始既動議話,delay個方案表決等多啲時間市民去了解一下個方案先,其實係合情合理..連哩少少嘢班友都驚,唔俾個動議通過,可見個方案質地幾薄...似啲街頭話同你做問卷,實情捉咗你上車sell保險,哩頭講完哩頭叫你簽嘢.....動議唔通過...其實打後既辯論目的,在於反對派留返個場面俾大眾睇..希望他朝政府,社會出事,會有今日支持方案既人記返起...等佢哋迷途知返!

infjlam 發表於 2010-6-26 10:59 PM

[quote]親者痛仇者快..............:crybye:hM3w3_\S:v9r6hv
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452280&ptid=230856][color=#999999]J.T. 發表於 2010-6-26 07:27 PM[/color][/url][/size][/quote]
(sJT6S8s BO:~"eV @"lc)^g$_^7O@
紅鴿仲算係親?親佢滷味:nogood:

infjlam 發表於 2010-6-26 11:33 PM

李永達話民主黨係最大反對黨喎:sleep: 結果呢?
"L1g3SINJ8IX (p.s.爆響口話何俊仁係狗?:redface:  )
Uv2V8M hFJ 何俊仁話特首好難令民主黨立場軟化喎:sleep: &X0}.fw(~ }
(一知道冇獲邀參加辯論,即刻黑面,轉軚:help:,呢下李永達講得啱,佢真係狗到爆! )4Vrok"kS$h

`2~mpPq+M/] X4v [youtube]XzZuS4dRtHU[/youtube]

HansChan 發表於 2010-6-26 11:48 PM

[quote]李永達話民主黨係最大反對黨喎:sleep: 結果呢?
i#e@ ~{^7_T4O2LR (p.s.爆響口話何俊仁係狗?:redface:  )
joxL ?A9\ 何俊仁話特首好難令民主黨立場軟化喎:sleep:
?)RgN%\Tmy(t (一知道冇獲邀參加辯論,即刻黑面,轉軚:help:,呢下李永達講得啱,佢真係狗 ...
k;`5FXo g*[g+PV!b [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452350&ptid=230856][color=#999999]infjlam 發表於 2010-6-26 11:33 PM[/color][/url][/size][/quote]
4rZ^ z8H#av/B 叫生意黨都未夠貼切....真係要叫"禮義廉"黨先最貼切!!

infjlam 發表於 2010-6-27 12:00 AM

[quote]
^-_2p^0|C!Q'o 叫生意黨都未夠貼切....真係要叫"禮義廉"黨先最貼切!!
Kv#bOkS [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452359&ptid=230856][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-26 11:48 PM[/color][/url][/size][/quote]
3Y?%^gL}t F`+f2D(^!v,i,Q
大家真係要聽下我地尊敬o既華叔點講:
5otL2^r,w:S [youtube]cr9jr-JXX6o[/youtube]

darkensun 發表於 2010-6-27 12:50 AM

成功被人統戰, 香港仲有邊個黨有良心架..

mK頭ck@G點 發表於 2010-6-27 05:39 AM

[i=s] 本帖最後由 mK頭ck@G點 於 2010-6-27 06:11 AM 編輯 [/i]
7O o1G8T@ N8Mr3u"z
q?n'`e-fw5cf [quote]6B.UrG eC.sb`a)NjM
你諗多左
9Nzf-^!J2`.f0{b{b| 淨係話你有計劃一早搵到(不是一早搵夠N8VdyM/H4\3xt&G/L

oF[7I%XME
;x/]#r*U:u]'X [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452087&ptid=230856][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-6-26 03:53 AM[/color][/url][/size][/quote]我知道喇:yy06:

yakyi 發表於 2010-6-28 03:11 AM

disappointed

cdg257 發表於 2010-6-29 03:56 PM

我一早就知、佢地係咁

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.