**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-6-26 06:44 PM 編輯 [/i]R)cLzS|v#e
c~(u'P"l3@@
[quote]共 產黨雖然萬惡, 但不得不承認搞統戰確有一手, 聯合次等敵人打擊頭號敵人, 此招數屢試不爽;
台灣有民進黨, 香港有社民連, 都是共 產黨打擊 的頭號對象; 搞族群分化, 階級矛盾, 藉此拉左打右, 不費一兵一卒, 已經將敵 ..."b%`y%Wf `5v
G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452240&ptid=230856][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-6-26 04:18 PM[/color][/url][/size][/quote]F2|L;nj1Bu!t4e
\+OLm4?
鬼叫紅鴿自己唔爭氣o羊...sr|
W3`|
e]:^Kh'Z+d
紅鴿廿年冇突破,席位好似細路仔玩XX,越玩越縮,
近年又唔抵得被社民甚至公民爬頭,所以老羞成怒,投奔共海!i
sb.O i'F%b;kDJ
+@+D&n,X2Xx#V.R
阿爺就係睇準紅鴿o既死穴,隨便係咁依,掉一根骨頭,兩三塊狗餅,6nPjBt W/T
紅鴿就即刻投晒降:secret: ,最看不過眼,就係佢地仲係一副捨生取義o既大模樣:help:
(B%~A?:S\#QK
講真,個人對社民有時過於激進做法有若干保留,但連紅鴿都靠唔住,所以香港冇佢地又真係唔得
票呢,日後我只會投給公民或社民(看誰比較需要我這票),e[iqS3F"h*|2j
紅鴿?佢地唔駛我呢票喇...
佢地係時候學習下禮義廉招數,舉辦多D旅行團、海鮮餐,有得食,有得玩,好多阿公阿伯都話多多益善呀:agree:
親者痛仇者快..............:crybye:
[quote][6XKKA9Z0j4L9T{:c
u_[dS})l7v:d BE"G
鬼叫紅鴿自己唔爭氣o羊...V\(b}7y$n
紅鴿廿年冇突破,席位好似細路仔玩XX,越玩越縮,J6|~.u7D'Q!g,Q6h
近年又唔抵得被社民甚至公民爬頭,所以老羞成怒,投奔共海!
阿爺就係睇準紅鴿o既死穴,隨便係咁依,掉一根骨頭,兩三塊狗餅,
紅鴿 ...#c!Ev#x7O}b
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452268&ptid=230856][color=#999999]infjlam 發表於 2010-6-26 06:43 PM[/color][/url][/size][/quote]rPq7M5O6I6E
z7q
最睇唔過眼「瞓街卿」果日走去同班維園阿伯"揸扒", 仲笑住話日後大家要加強合作云云.......
社民連長毛攻擊司徒華最多只是沒有口德; 佢老味民主黨, 賣友求榮, 背棄原則, 與敵同眠卻係大是大非問題!!!
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-6-26 09:55 PM 編輯 [/i]
(HZH1{1W
[quote]*j |G;z g9U
最睇唔過眼「瞓街卿」果日走去同班維園阿伯"揸扒", 仲笑住話日後大家要加強合作云云.......e,[4SM'I$[ l
社民連長毛攻擊司徒華最多只是沒有口德; 佢老味民主黨, 賣友求榮, 背棄原則, 與敵同眠卻係大是大非問題!!! ...C0U:o-Y_+C
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452291&ptid=230856][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-6-26 08:10 PM[/color][/url][/size][/quote]|Fx*I-ri
U ~|A}.HR
你講開劉慧卿,應重溫下呢段發言,
時間5:45開始,佢好慷慨激昂話:[color=red]「我地就係天生一副硬骨頭!我地就係企硬2012雙普選,邊個劃左佢去就唔得!!」[/color]
[color=black]短片內佢講左無數次堅持2012,可惜發言日子係2009年12月,今日嘛...完全展露人性一面。:hitwall: [/color]