民主黨名存實亡!!!
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 呢個黨聽埋單 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]以後要支持+e J+SU,IV:rN] M r
'?b)Q#Sf&Z*\D
1. 公民黨 :yy16:
#zwiZ5BDv#K
2. 社民連 :yy16:
3. 街工梁耀忠 :yy16:
4. 何秀蘭
qf5D*e|
5. 鄭家富 :yy16:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451885&ptid=230856][color=#999999]電梯男 發表於 2010-6-25 09:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
靠哩班粉蛋不如靠自己, $r#y#Iig&KVz`0g
其他唔講, 社民連班友嘈仲多過做, {'Q/g"T.lv8eI8In
靠人爭取民主不如自己早D搵夠退休隱世做關人隱士把啦 [quote]@G0iP#D3eBA P
3N&]KC#A%o
靠哩班粉蛋不如靠自己,
其他唔講, 社民連班友嘈仲多過做, (AL['hCPE s&DJ*a
靠人爭取民主不如自己早D搵夠退休隱世做關人隱士把啦6}-{dNcx6u
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451890&ptid=230856][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-6-25 09:23 PM[/color][/url][/size][/quote]"[9fH_H2|b)GLnT
果然係高人!
講句嘢都有台型啲!! jH];cvc5S @0U6@
"靠人爭取民主不如自己早D搵夠退休隱世做關人隱士把啦"w(B9V$YK'b NG
我都想跟你學吓嘢响一個甘既小人當道既社會,點先可以如你甘好嘢"早D搵夠"??我都真係好等錢駛的!!!
搵夠後,點樣既方式生活先可以"隱世做關人隱士"????s@c~6A4wQ
我都好想行你哩條路,但我唔識....可唔可以指教一吓?? [quote]
,V&sV5_2L'D#iq
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451903&ptid=230856][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-25 09:57 PM[/color][/url][/size][/quote]
冇睇電視咩:yy25: hLX CX [/_4I@
人地講明良禽擇木而棲麻:naughty:
"早D搵夠" **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote] j.d H[)|3~-g;_
冇睇電視咩:yy25: +G$b)NOQ]4{2Wa't6{
人地講明良禽擇木而棲麻:naughty:
"早D搵夠"vH`&zlC@E7Y&hq
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451935&ptid=230856][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-6-25 11:20 PM[/color][/url][/size][/quote]C1`$S$H0y)ZB
人哋阿爺親自同班狗"deal",哩次生意你慌會代薄班狗咩!!1`xF8m7Ne%M
啲狗咪袋到笑囉!!'u%x*^dV{ l {
市民??請教吓人點先可以早啲搵夠囉!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2010-6-26 12:43 AM 編輯 [/i]
只為民主進程作出有意義的一少步, 又話攞乜攞麥, 不如畀埋個全腳正脅庫煮食(弟廿位)阿何生啦, 又唔知建際派內已經有人酸溜溜, 要硬幫人抬咗轎, 自己就無野吃. [quote]只為民主進程作出[color=red]有意義的一少步[/color], 又話攞乜攞麥, 不如畀埋全腳正脅庫煮食(弟廿位)阿何生啦, 又唔知建際派內已經酸溜溜, 要硬幫人抬轎.
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451966&ptid=230856][color=#999999]bobo21 發表於 2010-6-26 12:20 AM[/color][/url][/size][/quote]%EeNT tkV
講真真係幾有意義!!!唔止一小步,係好大步!oO`gZ~1n's
輕易徹底瓦解成個民主組織,2}!va4jI;Cs
似是而非既民主選舉,為一國兩制既防線狠狠甘迎頭痛擊!! v{y n.I6l
香港真真正正的回歸黨既門口了!
意義重大!! [quote]
人哋阿爺親自同班狗"deal",哩次生意你慌會代薄班狗咩!! Dm6^ L`{W5e9T
啲狗咪袋到笑囉!!cM)xB,@t9X%T
市民??請教吓人點先可以早啲搵夠囉!!?Lz.PZN
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451952&ptid=230856][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-25 11:54 PM[/color][/url][/size][/quote]哈哈!!現今世界根本就冇早D搵夠:agree:
如果20歲一早有計劃,都可以有機會一早搵到(不是一早搵夠):D [quote]哈哈!!現今世界根本就冇早D搵夠:agree:
如果20歲一早有計劃,都可以有機會[color=red]一早搵到(不是一早搵夠[/color])#xII(Y1P{,B a,o
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451987&ptid=230856][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
u talk u:naughty: [quote]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451987&ptid=230856][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
你掛住呢邊
甘訓先好累:yy06: [quote]!c c1X2]f+o*b7IE
u talk u:naughty:wq!i5_o:gQJ {/j4[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451992&ptid=230856][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-6-26 01:11 AM[/color][/url][/size][/quote]唔關事.....我講野係中立的:yy01: [quote]
人哋阿爺親自同班狗"deal",哩次生意你慌會代薄班狗咩!!
啲狗咪袋到笑囉!!
市民??請教吓人點先可以早啲搵夠囉!! H&J{2JYkE$nn
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451952&ptid=230856][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-25 11:54 PM[/color][/url][/size][/quote]
S.d[9}9c6c;wap
:yy03:
[youtube]YUl6gbl5W7o[/youtube] [i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-6-26 03:53 AM 編輯 [/i]
[quote]哈哈!!現今世界根本就冇早D搵夠:agree:
如果20歲一早有計劃,都可以有機會一早搵到(不是一早搵夠):D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451987&ptid=230856][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
梗係要請教人點一早搵夠錢!
有幾師兄得嘛,佢話:1Rr GH7G%B:q`OV|
"[color=yellowgreen]靠哩班粉蛋不如靠自己, [size=0px]8 J) I& R, [0 q4 r[/size]
其他唔講, 社民連班友嘈仲多過做,