娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-6-25 08:34 PM

民主黨名存實亡!!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

殺破狼 發表於 2010-6-25 09:04 PM

呢個黨聽埋單

電梯男 發表於 2010-6-25 09:12 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jojojojoj 發表於 2010-6-25 09:23 PM

[quote]
(j/{@C/S0Y&g*X*P:i z
$r8e2^9x`V 以後要支持+e J+SU,IV:rN] M r
'? b)Q#S f&Z*\D
1. 公民黨 :yy16:
2Lp!H4xe&Q #zwiZ5BDv#K
2. 社民連  :yy16:
{km5h1Ed/s2tpGdP-Z)m
B)F'zL.R_;qs 3. 街工梁耀忠 :yy16:
-C.\9^"K8d}k1??
6q1l3\dpB0t+O(h 4. 何秀蘭
Y|*wAH$C4An8_-R+H qf5D*e|
5. 鄭家富 :yy16:
1v3KL@"] Z*}y [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451885&ptid=230856][color=#999999]電梯男 發表於 2010-6-25 09:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
D I4~#ky8^$V
8g:{y'o-O E)w 靠哩班粉蛋不如靠自己, $r#y#Iig&KVz`0g
其他唔講, 社民連班友嘈仲多過做, {'Q/g"T.lv8eI8In
靠人爭取民主不如自己早D搵夠退休隱世做關人隱士把啦

HansChan 發表於 2010-6-25 09:57 PM

[quote]@G0iP#D3eBAP
3N&]KC#A%o
靠哩班粉蛋不如靠自己,
? {(\7fi LPf 其他唔講, 社民連班友嘈仲多過做, (AL['hCPE s&DJ*a
靠人爭取民主不如自己早D搵夠退休隱世做關人隱士把啦6}-{dNcx6u
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451890&ptid=230856][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-6-25 09:23 PM[/color][/url][/size][/quote]"[9fH_H2|b)GLn T
果然係高人!
5Lz-| ^eh 講句嘢都有台型啲!! jH];cvc5S @0U6@
"靠人爭取民主不如自己早D搵夠退休隱世做關人隱士把啦"w(B9V$YK'bNG
我都想跟你學吓嘢响一個甘既小人當道既社會,點先可以如你甘好嘢"早D搵夠"??我都真係好等錢駛的!!!
%djSI#s+W9e:T#V$~ 搵夠後,點樣既方式生活先可以"隱世做關人隱士"????s@c~6A4wQ
我都好想行你哩條路,但我唔識....可唔可以指教一吓??

mnbvc 發表於 2010-6-25 11:20 PM

[quote]
tjDqAB
JJU0E4j6P'~fF+Y7G ,V&sV5_2L'D#iq

N `+i1p.pG w [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451903&ptid=230856][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-25 09:57 PM[/color][/url][/size][/quote]
Vw)s)dT;\)D] 冇睇電視咩:yy25: hLX CX[/_4I@
人地講明良禽擇木而棲麻:naughty:
]x4Q$[$w'|` "早D搵夠"

電梯男 發表於 2010-6-25 11:42 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

HansChan 發表於 2010-6-25 11:54 PM

[quote] j.d H[)|3~-g;_
冇睇電視咩:yy25: +G$b)NOQ]4{2Wa't6{
人地講明良禽擇木而棲麻:naughty:
P&Lc7a]UCb "早D搵夠"vH`&zlC@E7Y&hq
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451935&ptid=230856][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-6-25 11:20 PM[/color][/url][/size][/quote]C1`$S$H0y)ZB
人哋阿爺親自同班狗"deal",哩次生意你慌會代薄班狗咩!!1`xF8m7Ne%M
啲狗咪袋到笑囉!!'u%x*^dV { l {
市民??請教吓人點先可以早啲搵夠囉!!

電梯男 發表於 2010-6-26 12:09 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

bobo21 發表於 2010-6-26 12:20 AM

[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2010-6-26 12:43 AM 編輯 [/i]
;~Dwh3f$F f7epU
WFz qpT Y&[%d:[ 只為民主進程作出有意義的一少步, 又話攞乜攞麥, 不如畀埋個全腳正脅庫煮食(弟廿位)阿何生啦, 又唔知建際派內已經有人酸溜溜, 要硬幫人抬咗轎, 自己就無野吃.

HansChan 發表於 2010-6-26 12:37 AM

[quote]只為民主進程作出[color=red]有意義的一少步[/color], 又話攞乜攞麥, 不如畀埋全腳正脅庫煮食(弟廿位)阿何生啦, 又唔知建際派內已經酸溜溜, 要硬幫人抬轎.
"sd"p_U @1sk [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451966&ptid=230856][color=#999999]bobo21 發表於 2010-6-26 12:20 AM[/color][/url][/size][/quote]%EeNTtk V
講真真係幾有意義!!!唔止一小步,係好大步!oO`gZ~1n's
輕易徹底瓦解成個民主組織,2}!va4jI;Cs
似是而非既民主選舉,為一國兩制既防線狠狠甘迎頭痛擊!! v{y n.I6l
香港真真正正的回歸黨既門口了!
K-G3K {(m/u5a 意義重大!!

mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 01:06 AM

[quote]
;tY.y.M!L/\ 人哋阿爺親自同班狗"deal",哩次生意你慌會代薄班狗咩!! Dm6^ L`{W5e9T
啲狗咪袋到笑囉!!cM)xB,@t9X%T
市民??請教吓人點先可以早啲搵夠囉!!?Lz.PZN
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451952&ptid=230856][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-25 11:54 PM[/color][/url][/size][/quote]哈哈!!現今世界根本就冇早D搵夠:agree:
!h.K:Vk/_/R,UI Iv 如果20歲一早有計劃,都可以有機會一早搵到(不是一早搵夠):D

mnbvc 發表於 2010-6-26 01:11 AM

[quote]哈哈!!現今世界根本就冇早D搵夠:agree:
c`'{t q2H 如果20歲一早有計劃,都可以有機會[color=red]一早搵到(不是一早搵夠[/color])#xII(Y1P{,B a,o

p\D5{Kk'[h/iI [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451987&ptid=230856][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
qsC+C/xD u talk u:naughty:

mnbvc 發表於 2010-6-26 01:29 AM

[quote]
_S5| S$lM
aI_0Us4F8Z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451987&ptid=230856][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
v"E eR}6GZK 你掛住呢邊
/\A1n;x rp Hy 甘訓先好累:yy06:

mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 02:21 AM

[quote]!c c1X2]f+o*b7IE
u talk u:naughty:wq!i5_o:gQJ {/j4[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451992&ptid=230856][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-6-26 01:11 AM[/color][/url][/size][/quote]唔關事.....我講野係中立的:yy01:

infjlam 發表於 2010-6-26 02:22 AM

[quote]
1C,F`YQ0A Mg 人哋阿爺親自同班狗"deal",哩次生意你慌會代薄班狗咩!!
+x-o!P `0ynb 啲狗咪袋到笑囉!!
@u ~6] U^8e9K 市民??請教吓人點先可以早啲搵夠囉!! H&J{2JYkE$nn
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451952&ptid=230856][color=#999999]HansChan 發表於 2010-6-25 11:54 PM[/color][/url][/size][/quote]
_^"cK u h z:R%u S.d[9}9c6c;wap
:yy03:
2MgWiid8H gq [youtube]YUl6gbl5W7o[/youtube]

HansChan 發表於 2010-6-26 03:42 AM

[i=s] 本帖最後由 HansChan 於 2010-6-26 03:53 AM 編輯 [/i]
_Ch1w)fi#dAJ4k md
#b%T YvB [quote]哈哈!!現今世界根本就冇早D搵夠:agree:
PmZ"M {d 如果20歲一早有計劃,都可以有機會一早搵到(不是一早搵夠):D
{%]o N dp+| [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3451987&ptid=230856][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
u [3\ K M*R8{/oJ h7w 梗係要請教人點一早搵夠錢!
7M l3R7kbm*ws 有幾師兄得嘛,佢話:1Rr GH7G%B:q`OV |
"[color=yellowgreen]靠哩班粉蛋不如靠自己, [size=0px]8 J) I& R, [0 q4 r[/size]
})CP^+[v e#L 其他唔講, 社民連班友嘈仲多過做, uPj*?E3f'xh|
  ]$ ]& \; j, f8 E# W. W靠人爭取民主不如自己早D搵夠退休隱世做關人隱士把啦[/color]"
g dNK0Ibrrd 錢喎!!梗係要請教一下啦!!

mnbvc 發表於 2010-6-26 03:53 AM

[quote]唔關事.....我講野係中立的
7}X8j Rg y,ph-[[4RS
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3452042&ptid=230856][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-6-26 02:21 AM[/color][/url][/size][/quote]
P,s8pMgM8x0y3S 你諗多左
Mz&imLk}3hA[#d [color=red]淨係話你[/color][color=#ff0000]有計劃[/color][color=#ff0000]一早搵到(不是一早搵夠[/color]0?7ssW1Y_/]!C"I:f
[color=#ff0000][/color]
M+T)? nQ4jmEM [color=#ff0000][/color]

amigofans 發表於 2010-6-26 04:34 AM

咁咪仲好, 早日揭開佢地既假面具..."P;z`o2H7LF

1PWF%d$e Qc5h 11 12, 用選票同佢地算帳吧!!:cheers:

打狗棒 發表於 2010-6-26 04:18 PM

共 產黨雖然萬惡, 但不得不承認搞統戰確有一手, 聯合次等敵人打擊頭號敵人, 此招數屢試不爽;
o2Gd4vC3S+V3E 台灣有民進黨, 香港有社民連, 都是共 產黨打擊的頭號對象; 搞族群分化, 階級矛盾, 藉此拉左打右, 不費一兵一卒, 已經將敵人化整為零.......共 產黨, 真神!!!

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.