特衰停車熄匙法例終於搞出人命
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 法例,規則...其實所有嘢都應講flexibility.....下下'唔岩就要打'.....點會唔出事?!人哋搵食既唔通你叫人下下死落車咩...你話私車嗰啲就一定叫佢熄啫....
哩個政府啲警覺性好低......立法,處事後知後覺...... 熄匙係好e"_.J5h:j6?(K Q nn#l G
怪只怪香港人整到香港係超級石屎森林
外國30幾度刀仲有風仲算涼快;D(VxEO}C3f
香港就成個蒸爐%L9LA5OE3w,M2f)Ii
d人係唔係刀開冷氣
張熱氣過晒出街一齊受 [quote]熄匙係好
怪只怪香港人整到香港係超級石屎森林/f#_-xS a.H)EE-[ S
外國30幾度刀仲有風仲算涼快
香港就成個蒸爐,ravh_
d人係唔係刀開冷氣;kx3e3v+r*?UU
張熱氣過晒出街一齊受
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455446&ptid=231290][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-7-3 01:36 PM[/color][/url][/size][/quote])yS.`HAIX+O0~
我唸住寫篇 男妓日記 , 你話D客係 50YRO闊太好 ,#H YeL P9G
定40YRO女狼好??? [quote]
我唸住寫篇 男妓日記 , 你話D客係 50YRO闊太好 ,
定40YRO女狼好???bn]'Ad No9H
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455449&ptid=231290][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-7-3 01:44 PM[/color][/url][/size][/quote],W5P5`*yfx'qJ
琴日就上左去人地闊太屋企整野[g;G$QWp
個闊太刀過得下:drool: [quote]!] t e Z/aQ5EI
琴日就上左去人地闊太屋企整野P8B B'\,P;_
個闊太刀過得下:drool:AJO"X9_ Lk3~` N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455468&ptid=231290][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-7-3 02:47 PM[/color][/url][/size][/quote]T1~yz H
係咩 ... 我都算同闊太打過(暑期工)w0Ky6?Pe6jP
係唔同D電視果D咁正 , 而日日話傾電話 ,5ym9]|@VT5BK
同人吹珠寶 戒指~~ [quote]
係咩 ... 我都算同闊太打過(暑期工)
係唔同D電視果D咁正 , 而日日話傾電話 ,
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455471&ptid=231290][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-7-3 02:53 PM[/color][/url][/size][/quote]
甘我琴日個唔係好大乍
應該30出頭到 [quote]
甘我琴日個唔係好大乍
應該30出頭到P(HO1R^^:T
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455473&ptid=231290][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-7-3 02:56 PM[/color][/url][/size][/quote]9w5O*wE|M I
咁你執到拉:dev: :drool: [quote]
zU"lJO X
b}QH7y5v'\
mf~6v]r$u
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455475&ptid=231290][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-7-3 02:59 PM[/color][/url][/size][/quote]