特衰停車熄匙法例終於搞出人命
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 法例,規則...其實所有嘢都應講flexibility.....下下'唔岩就要打'.....點會唔出事?!W&q'@[\]3j;`人哋搵食既唔通你叫人下下死落車咩...你話私車嗰啲就一定叫佢熄啫....1B^rI#L
哩個政府啲警覺性好低......立法,處事後知後覺...... 熄匙係好
怪只怪香港人整到香港係超級石屎森林1AY8PcaL*L
外國30幾度刀仲有風仲算涼快
香港就成個蒸爐`2fll e]
d人係唔係刀開冷氣1i7LpjWn.m
張熱氣過晒出街一齊受 [quote]熄匙係好C|q0G Z{#y,{
怪只怪香港人整到香港係超級石屎森林
外國30幾度刀仲有風仲算涼快
香港就成個蒸爐
d人係唔係刀開冷氣
張熱氣過晒出街一齊受mJ{D4|Bd4w R7d
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455446&ptid=231290][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-7-3 01:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
我唸住寫篇 男妓日記 , 你話D客係 50YRO闊太好 ,
定40YRO女狼好??? [quote]m!av:x QT V,Ai \
我唸住寫篇 男妓日記 , 你話D客係 50YRO闊太好 ,/}d]P3o
定40YRO女狼好???
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455449&ptid=231290][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-7-3 01:44 PM[/color][/url][/size][/quote]%TxO#M9qZ*Lpr
琴日就上左去人地闊太屋企整野/S|[4|&e'~r#H
個闊太刀過得下:drool: [quote]