娛樂滿紛 26FUN's Archiver

大寶蕉 發表於 2005-2-15 01:55 PM

[轉貼]2月14日旺角街頭上演2男爭女鬧劇,千人圍觀,最後出埋警察[樂+10,admin+30]

[轉貼]2月14日旺角街頭上演2男爭女鬧劇,千人圍觀,最後出埋警察^1W9SL9{(l%V(B
9ID{7E.WK `@ Rs:?0U
時間:2月14日6點30分-7點45分 w'W'HI^ U:Q)Y8c
地點: 中南---> 漢榮
*a)L&E{C1o6Y cl NZ t ga:AKB2p
[img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=115891&checkid=2328f[/img]N ?)l&h0[v[c

&e/mG|#Bd7QY 話說有一個男仔A, 佢約左個女仔今日出街
5J$?ZF+iq 個女仔就話今日唔得閒
|KJ1Iq"` 跟住係旺角街頭,個男仔A就見到個女仔同男仔B 一齊wor B[ e%f(@#AxG$c3U6B
就即刻開片;KGG\ XX;ir7q
第一交戰地點就係中南對面, 男仔A大聲呼渴男仔B,並質問該名女子-R bT3an8\h
由於男仔A配上粗野動作,加上叫聲震天,惹來途人駐足觀看
1PY(b!~X] {[6g(y8F
2名男子爭吵激烈,途人逐漸圍攏成一圓圈 ^4b EMU
由於圍觀者為數不少,不少無知途人(我 = =) 以為有明星出現,在好奇心驅使下也圍了XMOm2tP
去, 於五分鐘內由起初十數人增至百多人
C_^$N {)x fP &U%hW_o+u9?0p rw
戰地記者報導: 於本記者到達時( 約有30人觀看時) , 圍觀者中已有人拿出相機向有關hntY(t(f*C;_ ] D Y
人士拍照
aAuFc 而後來情況更加混亂, 大量圍觀者拿出手機及相機拍照
z*fq7t+v1rX'c 實在令人費解
al\:iG"b%uD,^
3cla7R#p1z&D+~5q @ 圈內兩名男子似乎渾不知情+^;s#Kk9m
此時有一群"金毛人士" 出言挑釁, 令兩名男子怒火上升
!JO2Ryi!\ 據稱兩名男子互有推撞,男子A並和挑釁分子發生口角
+b7jJ8c8J-U ` 但並沒有打鬥事件e)kBin Z |n

D$U&_ v)DkA #S C,X&V2t7Po C
~/g5` Kj7U
後來女方看見情況後便欲從人群中逃走
v t|b*sH q 由於圍觀者眾,十分擠迫,令情況一度失控
'r)A5k/?Hq a,S;@ 女方此時拉著男仔B逃走不遠,便被男子A 追及L ts Qr(Q
男子A 此時發出愛的宣言,)X6byZ$uL)B/y
令在場人士為之瘋狂叫喊8nJ#o@2G:_
無奈女方毫不領情,不停逃走,男子AB 分別在後追趕 e y~5jP&b2k
於人叢中展開追逐戰]IS,\0ugI
而一群撩事生非分子也從旁吶喊助威, 圍觀人數所組成的圈, 足令整條街道從中腰斷,%Y7cKZ6p`E;D7LJ~ VW
場面壯觀之極
UA/X*U@Cz_
lvL ZLM7wr [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=115926&checkid=2f834[/img]
:V[gE S7I
!D9aH7c8]fh 後來男仔A 在人群幫助下,成功截停男仔B 及女子$Y'Yy3O#T
並拉著女子之手並對其細語N0Mn;R,aA
男仔B 無奈的站在一旁
S0C Ht3H @ 旁觀人士不停的叫喊助威,
7k"C"uD mSY2Ys 令情緒推至極點#[^\!l(M1M+c/w
而挑釁分子也不停的呼叫"咀佢咀佢"
(dW8Dp&L o 令場中心的主角極度混亂
k:V"yX Ty/O/|7]
Upo!Es\ ---#EBl g'W;_

,e^PNg/v{ 經過一輪戰鬥後
(L6k#U8e:R[)Q8b9M N 情況突生異變, 女子竟和男子A擁抱在一起,Y6f1w5Lr)M'K(]7j,y
男子B 驚見惡夢, 慘欲昏倒, 旁觀者也歡呼震天y x9o"FDQ,e][
然而以上各種情況也無法減退場中擁抱男女之情緒@nG fk8\/A

:K idW$w$t [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=115963&checkid=51cdb[/img]Z_ wA ]v
;}}B2nK-fh zw
男子A 後來和 男子B 說了一些話
Kd u%TaBr 男子B 呆在當場
AP8f } k2vQ@ 男子A 便握著女子從人群中離去"d.v{mM&z R3TE)Z6k
正當男子B不知所措時, 挑釁分子又在旁挑釁8xhB5dj~Bx;]
不停地說"追佢啦!" "係唔係男人黎ga?" 而且粗口不絕,
~;x6QL*EPK4Z 令情況甚為混亂
ht?5R_(wH;k 而圍觀者也在助開路, 男子B 勇往直前追回女子及男仔A
fL:E8l m xRK
Y `ms'M|? ?Q M.v?![h
'l*a7~X3] fwb~
但由於男子A 已和女子走去甚遠
mv"` ^m 戰場一已由中南更改至戰場二 --- 戲院外
8[}(]9w)j/l,j%H 而此時男子B 也出盡法寶令女子回心轉意J Sy*@'q!b;v
但看來成效不大3p2z*}[nN
男子A 也冷言地說: "得啦, 佢知你既愛ga la,byebye"
t#w!n%RbD9wy+Oq v(h)p@O ZC7@R

-@0gR {2IMam_|
.H%Ec$}"|$?6`"b a_5^@ X[.b
正當男子B頹喪欲死之際S1\B(\D@
此時一名男子---代號男子C突然出現並指著男子B臭罵
:YU __ojjD)VD 此男子C 猶如從天而降一樣,聲大夾惡,並看似理直氣狀, 令人為之側目4U!q2v!k'H*Zy+u
從男子C所說內容可估到, 該男子C實屬女子之前度男友
-D0Qp&|D D7M 但分手已久, 看見此事件後,不禁指罵男子B , 說他沒有勇氣, 並說"g,k|4Y:T kUQ
我已經試過無左至愛既滋味,我唔想見到你都係咁!"
J$hXg8V*tV-}S 由於此人之聲線過大,令旁觀者不禁靜了下來9T PXt$wf b$Am
男子B 此時有點猶豫
V0](C8t-s"wM 而男子C 和一群挑釁分子則開路
-n0h(GL-~5J 男子B 繼續追回女子及男子A
F-{*p&j:u1J1t j ^/ra
v7Z/S0gFx F9d? 此時事件已到達尾聲
ij/K0cl?/WCo's 同一條路在漢榮對開左右(近則邊地鐵站), 三人繼續糾纏hVG d"V.Jj5p+~X&Z
正當擾攘不堪之際
|YMF/e ga 警察叔叔出現了^O^
7FA(B7],L c)SH&f8X|6Q|2PO
此時圍觀者實不下千人之眾,但只有三名警員到達
2B;H`2l(]%c3e\s 而此時三名警察到達當事者旁, CByD'x0Ok:H,e/L
並似乎有所行動
%J:N5i,yA 而男子B此時怪叫"差人你唔係想拉我呀嘛?"3t Da {uGZg
女子此時也驚叫一聲
.YngoF 男子A 此時怒罵一聲,說道"今天情人節, 他們三人此乃私事..." 云云@0]x'F [S!Y
在場人士不值警員所為&O)L'j|o h8rzA
不停叫罵叫囂,
{ _)aUec3kx 場面一度混亂I#n A m?_Y
而此時場內警員控制不了場面,並看似要求增派人手C"~gP8k-D\v;Z
此時場內主角仍在糾纏不清
Ss4BZ-V)QN~[2P 旁觀者無視警員, 繼續吶喊助威\(z4Qi8|_O
粗口不絕於耳B U4W V,F*dz0}
w%K0Lx'gaK*HA1`.L
後來到場警員增至15名左右"_+wmW8o%B0D | J
但情況仍未見起色/g N\#pG^.Zy
警員此時強把男子B 拉至一旁問話UKO;Y IX$J~^*n7M
女子和男子A 則在細細商量
}k|$G l*D3|Uw#K1a F 而警員此時也不停開路Xe"UR+I J.i-pJ8Z
但開了路又被阻擋, 在場擠擁不已, 實在無路可退 ]K.VY(~].L{
後來再多五-十名警員到場, 包括一D 高級警察及交通警= =
P/M[.{~9k8N 不停地開路
G,A*d&z^rm 而此時女子突發脾四, 話男子B 唔見左, 又唔肯去差館, 又大叫話情人節,這事件乃私$~%P+Ap+Rnc&l8SFbI
人性質,
)[$s!uu.J y,i| 差人無權過問0Y%|X)Wz@Idb&j

s,E|u.Ly#_?~ 當時圍觀者極眾,議論紛紛,此時有人認為警察介入三角戀(呢句果陣勁多人叫,笑到死)
&J b [Q;g)]c 此時差人認為此情況會進一步惡化,便要求二名男主角停止"角逐女主角", 但所言無效,
MC8boc*|W7o 當時對話如下8t%sk#e3W

%v!^ cj9Rf 差佬:
c O-k4Kcr 你地咁樣搞會搞到有意外嫁H@Rm&f1B krS

+g8o p4ZYZRH h 女子(大叫):
q!Lm}-E3t9WVbH1Ea 我唔覺會有意外...大家!你地控唔控制到自己既情緒呀
&q~ G?5?C#[Z2}
` w h/Dg!@ E 全埸:3Is4q)t:D
控制到!! wowowow~~~~j7^ e*A1g,@

3H x;`2B^ 差佬(啞左):N4Y2L$sm nP
.......
?;n%Ul GR+g2s -j9KH8_6Ljn
d差佬無聲出果野激抵死!!更新一: 當時圍觀者極眾,議論紛紛,此時有人認為警察介入
*t^"oT7O 三角戀(呢句果陣勁多人叫,笑到死)
a$R4N:h.@4z"[ 此時差人認為此情況會進一步惡化,便要求二名男主角停止"角逐女主角", 但所言無效,OO*iI]cp2Ge^
當時對話如下
v7p8nB}w
ZE{qU] 差佬:qAAkc"B
你地咁樣搞會搞到有意外嫁tM;nn"\!?*x%lk \

s#j|e7{5l 女子(大叫):9E~5d Y4U"|-C3M
我唔覺會有意外...大家!你地控唔控制到自己既情緒呀-E Z!Y5W['`

%?[|Gwe` 全埸:
v/H:y#^Xg&B 控制到!! wowowow~~~~+I:X$H?}%l"k
.[l'IM/x$O @
差佬(啞左):2Z|7x+z,y
.......
TF*DkT '`gf.y4B&UO
d差佬無聲出果野激抵死!!#G^N(o o(^,R'@;P

)rp!a kwQ+Dx{!D5I2Jy 旁觀者繼續高喊助威-nh4AJN$^ wE
此時警方把男子B 帶回中心
C^ ACm9aA 並主力開路N%pZ`4w
擾攘一輪後終於開路成功
,ut^0hX g-~ 而男子B 更向在場人士呼籲x{-K1|xPdY6J?
歷時一小時十五分鐘的鬧劇終告一段落= =F's m}0me

)w-Ku'c+e4x_ [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-2-18 at 11:10 PM [/i]]

警員甲 發表於 2005-2-15 01:59 PM

咁好玩呀??有無相睇啊..新聞有無講架??無唔好亂作喎...:cool:

大寶蕉 發表於 2005-2-15 02:01 PM

[quote]Originally posted by [i]警員甲[/i] at 2005-2-15 01:59 PM:
s5Zh)x+F d{X ITQ&FnG 咁好玩呀??有無相睇啊..新聞有無講架??無唔好亂作喎...:cool: [/quote]
k7p:`"_aQ~ o^i4r D A9[Ef(^
有seed..自己dl黎睇吧!

警員甲 發表於 2005-2-15 02:09 PM

[quote]Originally posted by [i]大寶蕉[/i] at 2005-2-15 02:01 PM:
dIpL9R t2T
+s"lOG'KT
K'r[i7J*\(U[ 有seed..自己dl黎睇吧! [/quote]
,XT:q`h C,@.C P 得小部份架喎..:o

射手 發表於 2005-2-15 02:23 PM

好過癮喎...

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-15 02:27 PM

:lol:
:K.j!E5pH'Pe/b +i)l }Gji(V5`y
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-2-15 at 02:46 PM [/i]]

jubjub 發表於 2005-2-15 03:05 PM

so funny,
s3Q$a:{%L'K c\jk but can't hear what they say

警員甲 發表於 2005-2-15 03:12 PM

做seed中,要下就快~

dell2004 發表於 2005-2-15 04:14 PM

好搞野

'nice' 發表於 2005-2-15 05:41 PM

D相唔係好清,所以覺得條女麻麻

lv123 發表於 2005-2-15 07:56 PM

其實個女仔漂亮嗎?值得嗎?

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-15 08:46 PM

[size=4][color=Maroon][b]都係移個主題去主板aio等多d師兄發表下 ~:P2O7b Rx7@1m
睇下遲d回覆多咗再集中番係吹水版:P[/b][/color][/size]

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-15 08:48 PM

[size=4][color=Maroon][b]有相架喎, 好好笑!!:D [/b][/color][/size]
%{3u5}.eG*MR
4Xf4[ z&R~4L [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=116392&checkid=5f456[/img]
nOB{0}+ii)A!xxq [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=116393&checkid=4d878[/img]
\U`B c-@m?7k*m [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=116394&checkid=a9b81[/img]
7c+^A c q]g4` [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=116395&checkid=ff64b[/img]
ft%r5n%y Z-\0Z,PHLc;^O'F
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-2-15 at 08:50 PM [/i]]

simc23 發表於 2005-2-15 08:57 PM

好想睇真條女個樣呀~

oialansq 發表於 2005-2-15 08:59 PM

條女好得 ga??

MiG 發表於 2005-2-15 09:00 PM

至X討厭呢D痴男怨女以為自己好X形好似拍緊戲0甘....扮晒明星:mad::mad: M#U4[CF TE5F#c
原來尋日就係呢三條粉腸搞到條路插針都唔入:mad:6^:^ gA+iJ,l*Fda1C
個差人都唔知點解0甘好人仲同呢D粉腸講道理....一條“懷疑擾亂公安罪”就足夠塔晒三條PK返去喇~~~﹗:mad:

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-15 09:10 PM

[quote]Originally posted by [i]MiG[/i] at 2005-2-15 21:00:D~ b ^:?*UXcB
至X討厭呢D痴男怨女以為自己好X形好似拍緊戲0甘....扮晒明星:mad::mad:o Bp5u{H$Q T
原來尋日就係呢三條粉腸[color=Red]搞到條路插針都唔入[/color]:mad:
V ?Z"]3jH2K+ho| 個差人都唔知點解0甘好人仲同呢D粉腸講道理....一條“懷疑擾亂公安罪”就足夠塔晒三條P ... [/quote]
I4K6r2Uw by
*F`RLu-b/X W vi^ e lC)A
[size=4][color=Maroon][b]係一班友玩求婚,真係只是"玩",皆因佢地由菜街頭"求"到菜街尾,不過又唔知點解d香港人會咁無聊陪佢地癲....一大群人團團圍住佢地,最後係永X門口玩嘢時,終有人報警....人潮才慢慢散開.... ;)[/b][/color][/size]

simc23 發表於 2005-2-15 09:16 PM

[quote]Originally posted by [i]oialansq[/i] at 2005-2-15 08:59 PM:S(`L@t5I SY
條女好得 ga?? [/quote]}2g mgGB(HJ
#q@]*[7fg
睇哂D片都睇唔真呀)v`C#k7kW
幾個人離佢兩尺任映都得~ D\`m3m"x"Lc
J j gK|m
&h W NF$y+r.{!^$n'p9AC
[quote]Originally posted by [i]MiG[/i] at 2005-2-15 09:00 PM:
8z'|vz7t M 至X討厭呢D痴男怨女以為自己好X形好似拍緊戲0甘....扮晒明星:mad::mad:
)PF`(E~{D 原來尋日就係呢三條粉腸搞到條路插針都唔入:mad:\,zd.x"R A9z)Z1T
個差人都唔知點解0甘好人仲同呢D粉腸講道理....一條“懷疑擾亂公安罪”就足夠塔晒三條P ... [/quote]3r|3rSS+S1[*p
j f~(ztA4Q
都唔可以怪哂佢三位,咁既事如果都圍到幾百人,圍觀既都有問題,三四米外都唔會知佢地做乜啦~
j4_*ajZ6b:sI? 我覺得之前有段小輪上男女大唱情歌個段難頂好多~

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-15 09:29 PM

[quote]Originally posted by [i]simc23[/i] at 2005-2-15 20:57:
.BI9WNn_-d!S 好想睇真條女個樣呀~ [/quote]
[0r`G~3o/GAU
R%N"Ps+i%D"jp [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=116419&checkid=62221[/img]
5DWGN:`@,OO C [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=116420&checkid=da937[/img]
$l]N?7gg [img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=116421&checkid=d45c0[/img]1RL&Z q)z$j/kU|
[img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=116422&checkid=c83d5[/img]T X.e@,~!o6@+d&t'e
{O6e"gr-@
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-2-15 at 09:33 PM [/i]]

MiG 發表於 2005-2-15 09:36 PM

[quote]Originally posted by [i]simc23[/i] at 2005-2-15 09:16 PM:
ms-rxA{8U4G O
m-u(t^G!]
^W\*w4f H;k 睇哂D片都睇唔真呀-Q([[#Z{"Cys#G
幾個人離佢兩尺任映都得~
1l)G0|xJ
2|R:qxo-F(D+U3`@)_
Z%s/oPCu^ ,W3K/o&_;|T

$y+O6y-LH3CQ7~+b 都唔可以怪哂佢三位,咁既事如果都圍到幾百人,圍觀既都有問題,三四米外都唔會知佢地做乜啦~
ndl1A Kx!@ A#v9A*P K 我覺得之前有段小輪上男女大唱情歌個段難頂好多~ [/quote]i _h|u9cs
小輪上0個個係“核凸兼肉麻”.....但呢次就真係擾亂公安﹐同埋應響路人...如果當時有人受左傷﹐叫十字車又開唔到入去﹐搞出人命係唔係呢3個人負責﹖F;x6te V
三個人之中個女既就最抵死~仲扮晒明星問人可唔可以控制情緒...
!u;ECN(X ]#yG.h 0個既個金毛飛又係抵死既...最好拉埋返去~~~﹗

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.