:o[color=Purple]係咪咁豬排呀? 咁果兩條仔相貌又如何?人品又點呢?[/color]
"2隻千年餓狼爭1件極級豬扒"
香港之恥也...
[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-2-15 09:48 PM:
[img]http://www.26fun.com/attachment.php?aid=116449&checkid=9e1f1[/img] [/quote]
[樂+100000][樂+100000][樂+100000][樂+100000][樂+100000][樂+100000][樂+100000][樂+100000]6mt9A!p,J?6{:ii
[樂+100000][樂+100000][樂+100000][樂+100000]
.................ha ha ha.................
條女咁ga樣仲要爭.........無野下化-.-
仲要當街當行爭.........r6a/f]QjS
頂佢地唔住
不論當事人或圍觀狗吠的人,場面做成如此及引來警察哥哥和姐姐,都是不對.
請各位自重!!!!!!!!
我覺得係做戲!`"[u[8YA3}C!SN
A 同 B 相遇都有 D 機會, C 都出現,實在太巧合!除非條女有上千萬條仔!
假設香港有 100 萬人去街,有 10 萬人係旺角,一個人同一時間只可以見到1000人。A 或 B 或 C 去旺角只有10%。見到對方機會只有 1000/30萬。(你有無可能見到 1000 人?)` lJpP.w/K[
*b]vkb#bR#D(B
A 見到 B 只有 10% x 10% x 1000/10萬。(重要假設條仔無女仔都要去街!)D~%}A5}.K7m x
三個人遇見機會只得 10% x 10% x 10% x 1000/10萬 x 1000/10萬K3jw^N8q&j
我覺得無可能。重要 C 出聲?咁情形下,又得個鬧交?又要唔見紅?(咁激動都唔見紅?)
一係 D 人拍戲,一係報紙獨家報道!
[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-2-15 09:10 PM:/{u
o.{'|p7[7~-Aw]"p1?
_ C/B#j1L
P1h.R9a#@@4|C+]
[size=4][color=Maroon][b]係一班友玩求婚,真係只是"玩",皆因佢地由菜街頭"求"到菜街尾,不過又唔知點解d香港人會咁無聊陪佢地癲....一大群人團團圍住佢地,最後係永X門口玩嘢時, ... [/quote]ch?9p[
我都係受害者=.=
我想影相個陣,比人一撞
部機就掉落地下散左=.=
會唔會真係個d乜乜劇團專登係情人節攪套戲俾人睇呀!!
做黎喚醒港人對愛情觀既睇法,借情人節同三角戀黎叫人反思,唔好一腳踏兩船!!
可能係一個學術研究
測試香港人o既無聊程度
so interesting
[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-2-15 09:57 PM:0^1W;xVVZ$U
HZN|;\o7xu?