娛樂滿紛 26FUN's Archiver

goodnicelady 發表於 2010-7-4 02:26 PM

[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455904&ptid=231371][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-7-4 01:57 PM[/color][/url][/size][/quote]8P#a]r k/t{8i
似乎你已經認定左性工作者就只是賣身妓女, 我已經講左係廣義上唔係狹義上[size=0px]& n* ^, [/size]
7q#^{+d!J8q0R.n7A [color=red][b]每人對自己的界定不同!但狹義上都是性工作者﹖未免言重了![/b][/color]OS!D AP)Hunp
之前都講左, #5, 唔係只係話"封殺簽名會", [size=0px]$ h& z[/size]
$BwFJW q:HAW5X9F-G8H [b][color=red]我指是那些貿發局的人啊![/color][/b]
VW9i WNg9~%s [ 你會唔會未睇清楚我所講, [size=0px]* H+ t- [/size] Z+Km^)t v,n_pg
[color=red][b]或者是!因我的確睇得好快!我其實都是主要針對那些貿發局的人!只是有感你對0靚模看法太偏激![/b][/color]
m4KtWd9[7` 講多次寫真攬枕呢d野真係應該o係書展賣? ;}:pDZw.txd ?
[b][color=red]不是應唔應該問題﹐而是適合與否問題!其實我都覺得不適合!但舊年的攬枕似乎不是書展賣﹖而是在動漫節喎!
#U` i.t%V1v#J [/color][/b]而家唔係唔比騰出空間給她們簽名會[size=0px]) w) z, S5 K0 O$ `[/size]$`}8Il ce:V
[b][color=red]佢地就是不比佢地在書展簽名會!其他展會無禁![/color][/b]
D:Q-JN7nO l}B 但係咪要係書展做先搵到[color=red][color=dimgray]食?[/color][b]當然不是!只是背後的意義問題!佢[/b][/color][color=red][b]地只覺受侮辱啫,同時感到被標籤左!所以不忿被傳媒叫0靚模就禁,根本班評委只是為了個0靚模字眼而禁!但0靚模的名字不是佢地自己改,變相所有的0靚模都受侮辱和被貶![/b][/color]
'_$nBlI&z 係咪要拍段片通街比人扯爛衫先生存到?[size=0px]  G+ I[/size]
4J0]B+o2I q [b][color=red]這個宣傳手法好有問題!我直情不恥呢個0靚模的行徑!我認為佢簡直變相鼓吹暴力色情事業![/color][/b]
']9_wE&R+| 我都只係覺得書展唔係一個適合既地方去賣呢d野[size=0px]- a* w& O# p( L, z[/size]+vbm-\;g
[b][color=red]這點我認同!但可惜貿發局批賣書不批簽名會![/color][/b]!kTW V8@6J
更加唔係一個適合既地方去露佢地條事業線!7u!uhp/_:Y(nG3?
[b][color=red]舊年我都有去!但我不認為某些低胸裝是大問題!反而我覺得有些0靚模的意態好意淫!但不是全部,只是某部份![/color][/b]
x0c| Rc Z [b][color=#ff0000][/color][/b] Fm4L4P1Y.W(^;[&V2i
[b][color=blue]註:我認為人人有言論自由!但切記未明真相而去判斷所有的0靚模都是賣胸賣肉或者是技女是好不公平的,十族都有一清!!因好多大明星都曾全露,只不露點!甚至有些男星都不例外![/color][/b]

alan3015chan 發表於 2010-7-4 02:38 PM

[quote]g#z"zk^%\E5t+GR
6`,[vCh*[2g6h]
如果拋胸露肉擘脾烏身都係藝術, 真係有d侮辱了藝術
1xH1st _&d [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455906&ptid=231371][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-7-4 02:01 PM[/color][/url][/size][/quote]K N @Jdt
我問你咩係藝術,你又答吾出!係咁藝術藝術,人up你又up!識吾識架你??:confused: &kF3` U%s2h#E
侮辱藝術遠比你侮辱她人強!

alan3015chan 發表於 2010-7-4 02:47 PM

[quote] XDAtn
其實先要睇藝術既定義 ... 有D人覺得AV都係~~
Ih#Rs;o [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455901&ptid=231371][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-7-4 01:53 PM[/color][/url][/size][/quote]1ar3xgTG/w
甘仔,我吾知你識吾識,日本的頂級影音器材,以前試機天碟dvd,而家藍光碟,都係用av碟試架!/a2rg {!_ Kw
日本人係吾會歧視av女郎,不像香港一些衛道之士。露吓胸大脾只係小兒科!"w[ T}Dl4{^D
人地性感小小大驚小怪...............

迦樓羅女王 發表於 2010-7-4 03:08 PM

[quote]好精彩喎!聽落幾吸引!等我得閒一定會睇!不會辜負你的一片好意!
` O5y0i zMS6a.l [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455900&ptid=231371][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-7-4 01:52 PM[/color][/url][/size][/quote].d8y.|'T&F"D4a
姐姐 , 你可以唔可以品評埋個大眼妹 , 我e+比佢迷住左:redface:

goodnicelady 發表於 2010-7-4 03:13 PM

[quote]#R{IR/U9F
姐姐 , 你可以唔可以品評埋個大眼妹 , 我e+比佢迷住左:redface:
_ Z&D"W[s8Y0I4L [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455932&ptid=231371][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-7-4 03:08 PM[/color][/url][/size][/quote]邉個大眼妹呀﹖我出門啦!你send比我,等我回來睇啦!

迦樓羅女王 發表於 2010-7-4 03:15 PM

[quote]邉個大眼妹呀﹖我出門啦!你send比我,等我回來睇啦!-W5k1w9hPcH
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455933&ptid=231371][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-7-4 03:13 PM[/color][/url][/size][/quote]
4RKsee+HN 就戲中那一個 ... 好似話係當年et個童星 , 有一排霉到震 ,-bCsL&G6u x!A,\%v
淪落做第四女角 , 仲要係大波無腦果種花餅 ... 不過e+就紅到震~~

jojojojoj 發表於 2010-7-4 04:21 PM

[quote]jojojojoj 發表於 2010-7-4 01:57 PM
9}lysj$zG.NC 似乎你已經認定左性工作者就只是賣身妓女, 我已經講左係廣義上唔係狹義上& n* ^,
X y!A#P#@` F\0?K 每人對自己的界定不同!但狹義上都是性工作者﹖未免言重了![8H/G:]_.l!f
之前都講左, #5, 唔係只係話"封殺 ...SFEWSF
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455921&ptid=231371][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-7-4 02:26 PM[/color][/url][/size][/quote]
7QNc1^V%C Z N9`#K Jv h?%C"mzbi?s9[
我都已經話左唔係"狹義上都是性工作者"
9H-wv:T_'[ @&t2Yr "不比佢地在書展簽名會!其他展會無禁"點解一定要係書展搞?0u-~oK%e#HA o+x
問題咪就係係適合與否度, 就好似係喪禮上對住家屬唱"年年都有今日歲歲都有今朝"咁%GE*n ZA
之後就話唱生日歌有咩問題, 點解唔比唱
? T*RY$t)by 當然搞到咁貿發局都有好大責任, 唔係話一方錯晒
$d1?OY(m V@/n c 你話佢地覺受侮辱, 但又不停做令自己受侮辱既事, 有時根本就係自己攞黎6XX'v~q `MP%P$y
我係其他版都同你討論過, 而今次所指既都係一樣, !R1K-R9w^Mht
唔係指全部後生模特兒, 亦都唔係只係話人著低胸裝,$L_ \-C+n0v*e
指既係你所說意淫既一派
&pHs`P,J)T+X k 你講得啱o靚模個名唔係佢地改,
6nhM%ztdii 但口裡說不既同時, 有沒有見到佢地行為上很樂意成為o靚模?

jojojojoj 發表於 2010-7-4 04:33 PM

[quote]/A+F p8|1Z
甘仔,我吾知你識吾識,日本的頂級影音器材,以前試機天碟dvd,而家藍光碟,都係用av碟試架!$p-~S;NL0g \1oY,{JS
日本人係吾會歧視av女郎,不像香港一些衛道之士。露吓胸大脾只係小兒科!U5z1uE8SeT8py's
人地性感小小大驚小怪............... ...r!S0|fe6}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455926&ptid=231371][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-7-4 02:47 PM[/color][/url][/size][/quote]:S l%|,|:V0EI7M

D&{:T!rc.M;l*K 哩d咪真小人同偽君子既分別,
)`do9d7emp 當然我唔係話av女優係小人,
#\0}(Y0es!t 露係唔會比人歧視,Ff_-cs
但人地av女優做得出唔會唔認,
L0J,v(y/UWxu 唔似香港果班, 又要賣弄身體色相, 又要扮晒藝術健康9P]4x%w5T Dr6J RZz
仲有攞其他國家比簡直係冇意義, 講咩日本你唔去攞印度黎比?&QE*a;`N5z(~[X
你唔去講"荷蘭唔禁大麻, 只係小兒科, 唔似香港一些衛道之士, 又話禁毒, 人地索兩野就大驚小怪..............."??

alan3015chan 發表於 2010-7-4 05:33 PM

[quote]:rN5]3U|;b%W

:zq1^"\&i+K 哩d咪真小人同偽君子既分別,
n.@6x*^R'l h 當然我唔係話av女優係小人,
6S ^*UfG(k 露係唔會比人歧視,!~c%w d6|Oh7h#J
但人地av女優做得出唔會唔認,
El?-xF(B1K k(Z4W 唔似香港果班, 又要賣弄身體色相, 又要扮晒藝術健康+e"lE D U&m
仲有攞其他國家比簡直係冇意義, 講咩日本你唔去攞印度 ...
k~ge1E4_g l$ms [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455957&ptid=231371][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-7-4 04:33 PM[/color][/url][/size][/quote]
1DQTzbb3{.s 你鹵味你都9吾撚搭8,我同甘仔講關你撚事咩?&I,RoX ['V_f
同印度比?我同你都冇撚得比啦你咁撚藝術!!!

goodnicelady 發表於 2010-7-4 08:27 PM

[quote]
,c I8FG9O(KG9Ip}3} 就戲中那一個 ... 好似話係當年et個童星 , 有一排霉到震 ,
K{m4iT"qSq 淪落做第四女角 , 仲要係大波無腦果種花餅 ... 不過e+就紅到震~~} oGt#hebw
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455934&ptid=231371][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-7-4 03:15 PM[/color][/url][/size][/quote]恕我愚昧!我無乜睇電影和電視!所以不知你所指何人﹖

jojojojoj 發表於 2010-7-4 09:00 PM

[quote]H+] ??;f](X4s|
你鹵味你都9吾撚搭8,我同甘仔講關你撚事咩?0Am;t4e1~/Hxq
同印度比?我同你都冇撚得比啦你咁撚藝術!!!c)M"q ]*HM
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3455984&ptid=231371][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-7-4 05:33 PM[/color][/url][/size][/quote]'p ^1DnB,y(G[~"?O

`(UFA8@4[qt 唔比得人引用你咪PM囉, 個壇又唔係你既

andyho 發表於 2010-7-4 09:48 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-7-4 09:50 PM 編輯 [/i] K7Zt+f6Wz\,v r

["ypzCdP 好多巴打上entfun,無非為cap女藝人相,走下光,露下事業線就更好。:love: LkpsF~E1Hy
黃秋生呢番言論,又豈是我們巴打們寬鬆的道德標準會認同的?:lol:
$u7`x m'f 周秀娜點會是妓女?簡直是巴打們心中的純潔聖女。:D

im0.07 發表於 2010-7-5 05:15 AM

The truth is :5_&M z3M#HV

2@Q{Pc9r8J$x 周秀娜 isn't a 妓女(Under-table ? We don't know):yy03:
(? @&g`8w7~U&l
d P8ik,?2l/i:twY butQUp0`T~:u4Z @;V
mj]w.E/qS*x
黃秋生 is a porn star,that's for sure  :yy02:

selena127 發表於 2010-7-6 01:40 PM

當然不是 la 1u O$M#a^1|;p

Op,N I:l o 但我又找不到她們的分別 !! p6Wy1ku:B
N TP(O[*?0R#J
有 d 野 , 心知 la !!

kuru 發表於 2010-7-8 11:02 PM

唔駛咁話人囉, 黃生都唔好得去邊

勇勇勇 發表於 2010-7-9 02:59 AM

雞......未免太過狠喇(jt)ivmEeXKO
最多話佢出賣色相啦

Winters 發表於 2010-7-9 01:22 PM

[quote]好多巴打上entfun,無非為cap女藝人相,走下光,露下事業線就更好。:love: 'c!S M5|Nx"ph
黃秋生呢番言論,又豈是我們巴打們寬鬆的道德標準會認同的?:lol:
h4yC4v:i+]QM)wS 周秀娜點會是妓女?簡直是巴打們心中的純潔聖女。:D ...
qm)ZAPi \ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3456060&ptid=231371][color=#999999]andyho 發表於 2010-7-4 09:48 PM[/color][/url][/size][/quote]m4iwS*^ As Z
本來諗住打大段野,不過師兄已經講哂我想講嘅野:D

打狗棒 發表於 2010-7-9 01:49 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-7-9 01:58 PM 編輯 [/i]
c/NvKaN6p }\
,K:D A JHG| M{U 馬壇有食力簡、政壇有金勞詹、影壇有成龍同黃秋生, 全部講嘢都唔經大腦!!!:Ml6yQ)Ghg
但係我都讚成書展趕絕0靚模, 等我呢d真正想睇文化書嘅人唔使同班宅男迫入場;.fpy r+t&h;m;nZ K`
最好有關單位另外搞一個「宅男展」, 專門展覽一些0靚模寫真集、電玩遊戲、電話、攬抌、有味底橫.......等等, 可讓一眾宅男可飽手眼之癮, 各式其式, 各取所需!!!

goodnicelady 發表於 2010-7-9 02:54 PM

[quote]馬壇有食力簡、政壇有金勞詹、影壇有成龍同黃秋生, 全部講嘢都唔經大腦!!!!~:cT`/v
但係我都讚成書展趕絕0靚模, 等我呢d真正想睇文化書嘅人唔使同班宅男迫入場;o7}:Ht-K_
最好有關單位另外搞一個「宅男展」, 專門展覽一些0靚模寫真集 ...
]b0b'~p6L D3t [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3458129&ptid=231371][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-7-9 01:49 PM[/color][/url][/size][/quote]
,z u~ V1h CjIe7w 講得好!講得妙!那班所謂的貿發局﹖評委會﹖居然以傳媒叫過佢地做「0靚模」就要禁﹖何為叫做0靚模﹖定意何在﹖真是啼笑皆非!真是笑大人口﹖甚麼叫做公平﹖!甚麼叫做道理﹖!以佢地自以為自己的價值觀去認定0靚模既罪﹖判人死刑都尚且有個「罪名」難道佢地呢班所謂既貿發局文化人就叫做道理﹖是聖旨﹖是法官﹖雖然佢地有佢地既睇法﹖不能否定有些0靚模是真是好意淫!但都不應如此一支竹干打哂一船人﹖被稱0靚模就禁﹖那我叫佢地這班貿發局人員做0靚模得唔得﹖!我的介定是無思想、無腦、無公平、無正義、……一大堆我所評定對貿發局的睇法!所以佢地無資格去批判0靚模!因為佢地一樣係無腦!簡單如此等見解都可以歪曲為「被叫0靚模」都要禁!太可笑!難道不可以分開區域去處理咩﹖不可以各得其所咩﹖做技女都是人,都是為二餐,只不過佢地被視為不光彩,反之有不少大名星都同樣是做這行,不過眼不見為無!但佢地卻被稱為大明星,其實都只不過是高級技女啫,但所持待遇就簡直十萬八千里!那些歌星、藝人……甚至男星等都曾坦胸露臂啦!為何佢地就可以在書展到簽名會﹖去錦上添花﹖相反那些窮到機乎無得選擇的人不可以給她們一個機會咩﹖不是叫佢地在書展簽名會,只是叫佢地給與另一空間那些0靚模做簽名會啫!點解要做得如此絕對呢﹖能分流對大家都有利而無害!何必要佢地無反身機會呢﹖

頁: 1 [2]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.