歡迎自由神歸位,並祝生日快樂!
[i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2010-7-10 06:06 PM 編輯 [/i]S-\pm"U?5|9m!nb:f6is(_.rJ(t"G_
送上生日歌及賀卡,希望你鐘意!!Gnn*W F3R8D
[url=http://www.youtube.com/watch?v=rEc8rGonrQw&feature=fvw]http://www.youtube.com/watch?v=rEc8rGonrQw&feature=fvw[/url]
M1KN ^%N9o D9p6k._
[url=http://www.youtube.com/watch?v=N3TwZRyWb6w&feature=related]http://www.youtube.com/watch?v=N3TwZRyWb6w&feature=related[/url] 多謝你呀~靚花~ [quote]多謝你呀~靚花~}n6px4x y*l,Z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3458575&ptid=231993][color=#999999]自由神 發表於 2010-7-11 12:58 AM[/color][/url][/size][/quote]咁我同你慶祝左咯喎!:yy02: happy birthday to freedom god~~~:yy02: [quote]多謝你呀~靚花~-T9P/Yq4fM m%Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3458575&ptid=231993][color=#999999]自由神 發表於 2010-7-11 12:58 AM[/color][/url][/size][/quote]
生辰快樂自由四眼哥哥, love [quote]多謝你呀~靚花~.F)J?luA
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3458575&ptid=231993][color=#999999]自由神 發表於 2010-7-11 12:58 AM[/color][/url][/size][/quote]不客氣啦!昨日有去邊度慶祝呀﹖生日過得開心嗎﹖:yy02: [quote]不客氣啦!昨日有去邊度慶祝呀﹖生日過得開心嗎﹖:yy02:DSH$Xx4f5?5^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3458869&ptid=231993][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-7-11 01:31 PM[/color][/url][/size][/quote]未有半步離開過屋企喎~:haha: [quote]未有半步離開過屋企喎~:haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3458870&ptid=231993][color=#999999]自由神 發表於 2010-7-11 01:39 PM[/color][/url][/size][/quote]吓!孤獨一人在家渡生日呀﹖家人呢﹖ [quote]吓!孤獨一人在家渡生日呀﹖家人呢﹖A0b.y'V,~C,qLD
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3458881&ptid=231993][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-7-11 02:07 PM[/color][/url][/size][/quote]上班了......d`@tMI5s5u
家陣無所事事真係好有趣
之前2個月都忙著~一下子回到家中,生日天,反而無所事事~ r0A,|\+D3S8~
哈哈~都真係世事如棋:haha: lDt'U#w5Oe
暗暗覺半點空虛~還是在外工作好~ [quote]上班了......
家陣無所事事真係好有趣
之前2個月都忙著~一下子回到家中,生日天,反而無所事事~CE[x_6P
哈哈~都真係世事如棋:haha:
暗暗覺半點空虛~還是在外工作好~ ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3458882&ptid=231993][color=#999999]自由神 發表於 2010-7-11 02:13 PM[/color][/url][/size][/quote]係啊!起碼有寄託呢!你空虛是否因為你之前段感情的失落呢﹖ [i=s] 本帖最後由 自由神 於 2010-7-11 02:43 PM 編輯 [/i]
[quote]係啊!起碼有寄託呢!你空虛是否因為你之前段感情的失落呢﹖,xl` T1|8JuH
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3458885&ptid=231993][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-7-11 02:26 PM[/color][/url][/size][/quote]感情既失落?可能吧
昨日8點10分回到香港,我七個女孩子~一個一個幫佢地去輸送帶拎行李r1l8r;r,?@
一個一個的拉出去^!G0gWs@i)B
見到一個一個各自的家人,男朋友接機....B0ueU#c*Q}
心中既喜又空虛3m2D2lNdO?Tc
喜:這6、7個星期任務功德完滿~我亦放下擔子~