娛樂滿紛 26FUN's Archiver

ktwu2007 發表於 2010-7-11 10:42 PM

廣洲女警近距離殺人片,全長8分鐘清楚見到連開4槍

[i=s] 本帖最後由 ktwu2007 於 2010-7-11 10:44 PM 編輯 [/i]
M O*BJ/V3IH [ $b5F6Y1m!U(|7\ x P
中國女特工, 真係唔弱:good: &TO t9MBOU W+Kl/G
'Kd/\&J(Q
[youtube]4kt2PJGdnMY[/youtube][url=http://www.youtube.com/watch?v=4kt2PJGdnMY][color=#0000ff][/color][/url]

alan3015chan 發表於 2010-7-12 12:29 AM

:good:

goodnicelady 發表於 2010-7-12 12:36 AM

好精彩:good:

mK頭ck@G點 發表於 2010-7-12 12:58 AM

手起刀落:yy02:

head 發表於 2010-7-12 02:26 AM

如果換轉係hk 個女警 實俾人插:yy22:

mnbvc 發表於 2010-7-12 02:34 AM

[quote]如果換轉係hk 個女警 實俾人插
#qe)S7z0g [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3459123&ptid=232086][color=#999999]head 發表於 2010-7-12 02:26 AM[/color][/url][/size][/quote]
_"Cc"UR6r6F 梗係+\_ a2HI N!u?
你係個人質既話甘大命比佢救到隻耳仔刀................:haha:

mnbvc 發表於 2010-7-12 02:43 AM

tvb淨係播頭一槍
dFadW6R2t^L V 反而覺得個女警有古惑I:QA6Sk~'].m*W U
照片睇第一槍已經可以制止佢
"G-X VOg'v 之後幾槍可以話多餘.vp5H&k[
似一定要ko佢1Hs!h D\
加上個賊講被逼
Q].Kf OB"|}U 應該現場有佢識既人係到

mK頭ck@G點 發表於 2010-7-12 03:06 AM

[quote]tvb淨係播頭一槍dKvC*W"[8K
反而覺得個女警有古惑
T oI,W-?%W AW R5k 照片睇第一槍已經可以制止佢_m#r%Z\g*M
之後幾槍可以話多餘Br4Wyz QJ-u
似一定要ko佢"bB6{ ~.c2e1up
加上個賊講被逼
7l RkU"o g"T 應該現場有佢識既人係到s iU,f(k#j Hw
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3459135&ptid=232086][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-7-12 02:43 AM[/color][/url][/size][/quote]會唔會諗多左啊:yy31:

mK頭ck@G點 發表於 2010-7-12 03:08 AM

[quote]如果換轉係hk 個女警 實俾人插:yy22:
S W'@,NZZK\ A [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3459123&ptid=232086][color=#999999]head 發表於 2010-7-12 02:26 AM[/color][/url][/size][/quote]HK....條女一定要退休:yy04:

mnbvc 發表於 2010-7-12 03:19 AM

[quote]會唔會諗多左啊u2?p-S.a$I2N'|

8t+b&isL#ci [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3459157&ptid=232086][color=#999999]mK頭ck@G點 發表於 2010-7-12 03:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
j1uH%Gznk/V%w 唔係點解開甘多槍者:yy25:
!|8I HhL@+w)s$_ 唔通上面開槍唔洗報告就開多幾槍

mK頭ck@G點 發表於 2010-7-12 03:25 AM

[quote]X9G1X],M7W5N+X0hx]
唔係點解開甘多槍者:yy25:1B8G^j+u/Q+K
唔通上面開槍唔洗就開多幾槍 P8D9|O-{vHcU:i
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3459176&ptid=232086][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-7-12 03:19 AM[/color][/url][/size][/quote]大陸可能真係唔洗報告,佢地覺得D人命噤CHAPE:yy30:Q3nj~JQTC
不過我都覺得係有D野,條友只係揸住支刀仔,無雖要4響:yy33: b6N#T2l S0uX rB Y
個女警有D似我姑媽:yy04:

head 發表於 2010-7-12 03:32 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3459135&ptid=232086]7#[/url] [i]mnbvc[/i] [/b]$B:qaX?[;da
+UdyjG}jL
講到個女警好可疑喎:yy31: :dev:

mK頭ck@G點 發表於 2010-7-12 03:37 AM

[quote] 7# mnbvc W%H/s?D ]u]:R)I
N2tj%l~| n
講到個女警好可疑喎:yy31: :dev:
|L*BUmC2G%q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3459186&ptid=232086][color=#999999]head 發表於 2010-7-12 03:32 AM[/color][/url][/size][/quote]我姑媽冇可疑啊:D

goodnicelady 發表於 2010-7-12 03:52 AM

[i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2010-7-12 04:21 AM 編輯 [/i]
n7Wf.d(g7o8S
?Q] o3C@7_2n/GY [size=4][b]其實我覺得係無必要開4槍咯!1槍就可以控制局面情況!讓女仔可以鬆綁,而且其他同袍已[/b][/size]
\y'g4M6I&n [size=4][b]由四 [/b][/size][size=4][b]面八方湧出來支援,再開多第2槍補飛就穩穩當當,老虎都唔識郁,死得9成!YV v/Y!z:Dp
咁再開第3-4槍就一定死實,背後動機為何呢? 係有心致他死地﹖其實佢罪不致死啫!是否夾[/b][/size]
a6m jB[9L%K [size=4][b]雜著[/b][/size][size=4][b]好多[/b][/size][size=4][b]對所有匪徒報復心理嗎﹖又或者是大陸處理手法不容有失嗎﹖!有殺錯無放過!﹖又[/b][/size]:m:Jl1]v.|1s(EG
[size=4][b]或佢地對人命看得不重要及[/b][/size][size=4][b]不值錢﹖[/b][/size]s:K8KN;el$~f
[b][size=4][/size][/b] I0TK`!xu8S
[b][size=4][/size][/b]
e/_sSy*H!l7z [b][size=4][/size][/b])C.L0xS Pn-e N

i+U?if g2^WZA#? [table][tr][td][b][size=4]我覺得在人慈的角度一定不需要開4槍咯!但剛紀嚴明的中國,不容有失,更不容有人明刀明槍跟官警對峙,否則事如麻豆般都一定死硬!根本女警的出現,是擺到明要那匪徒係又要死!唔係又要死!就算在大陸本來對於鼠竊狗偷之事是不需要死的!但那賊匪居然明目張膽的與警員對峙!在視人命如草介的中國怎不唔會要他死﹖六四之事的民運那些都只不過是手無寸鐵的學生哥們!但所看到結局如此收場皆因都是明朗化的對立,才做成…死傷不少…… [/size][/b]b9P'W(A A-q]!H
[/td][/tr][/table]

奉命 發表於 2010-7-12 03:55 AM

[quote] 其實我覺得係無必要開4槍咯!1槍就可以控制局面情況!讓女仔可以鬆綁,而且其他同袍已
6]R9o ME2RRy 由四 面八方湧出來支援,再開多第2槍補飛就穩穩當當,老虎都唔識郁,死得9成!
x N-et Y&| 咁再開第3-4槍就一定死實,背後動機為何呢?  ...f%U o"[email protected]
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3459197&ptid=232086][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-7-12 03:52 AM[/color][/url][/size][/quote]有見地.........但拉到噤遠:haha:

mK頭ck@G點 發表於 2010-7-12 04:02 AM

[quote] 其實我覺得係無必要開4槍咯!1槍就可以控制局面情況!讓女仔可以鬆綁,而且其他同袍已#g |!\:D~,xu
由四 面八方湧出來支援,再開多第2槍補飛就穩穩當當,老虎都唔識郁,死得9成!Z1`#nOT!eN(l4{ O-P
咁再開第3-4槍就一定死實,背後動機為何呢?  ...
1?%b7i{.W3~|;XZ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3459197&ptid=232086][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-7-12 03:52 AM[/color][/url][/size][/quote]第1槍已經中頭(好似),真係唔洗再開槍的:o

goodnicelady 發表於 2010-7-12 04:19 AM

[quote]有見地.........但拉到噤遠:haha:4r/`w"xXN8l
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3459201&ptid=232086][color=#999999]奉命 發表於 2010-7-12 03:55 AM[/color][/url][/size][/quote]因為是小妹的謬論麻!:naughty:

jeremyng 發表於 2010-7-12 05:15 PM

:good:

chewlun3 發表於 2010-7-12 06:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.