娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-7-16 12:35 AM

香港導遊狂鬧恐嚇大陸遊客!!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2010-7-16 01:03 AM

[font=細明體, monospace][size=3][size=13pt]實話實說,一竹竿又好似有點兒偏袒[/size][/size][/font][font=細明體, monospace][size=3][size=13pt]...........[/size][/size][/font]
g*sz&g:\3iB`nY? "h0m:NH~4p Q}
[font=細明體, monospace][size=3][size=13pt]歸根究底,惡性競爭,整個旅游業制度有問題。[/size][/size][/font]-H}"?8q s(k Ng
[font=細明體, monospace][size=3][size=13pt]長期結搆性問題導致惡性循環,長期積弱,問題深化,得不嘗失[/size][/size][/font]
4NJ0bS1dsX st|1Z5@}T)F8T
[font=細明體, monospace][size=3][size=13pt]香港產業所余無幾[/size][/size][/font][font=Times New Roman, serif][font=細明體, monospace][size=3][size=13pt]..........[/size][/size][/font][/font][font=新細明體][size=3][size=13pt]雖然話賤物斗窮人,梗有來客[/size][/size][/font][font=Times New Roman, serif][font=細明體, monospace][size=3][size=13pt]........[/size][/size][/font][/font]
+aXb R8vCQ:a2G [font=細明體, monospace][size=3][size=13pt]為己為人,(為本土事業聲譽及長遠效益着想,為到港旅游的旅客着想)[/size][/size][/font]
zz0n-| o:}4KK [font=細明體, monospace][size=3][size=13pt]跟本就應該一早就要放蛇打擊黑工及重新釐定合乎多方利益的相關政策。[/size][/size][/font]

benny1219 發表於 2010-7-16 01:12 AM

應該成立一個新的旅遊業議會
cD D5t,O,@g 現在果個旅遊業議會毫無公信力可言   自己人監管自己人 有屁用咩  |S3['x?
`@ cS9I;~:d
早排睇報章 有啲導遊被迫  因為要貼錢打工  幫公司預支遊客食宿  若果遊客唔多啲消費  佣金彌補唔到預支開支  導遊不單白做仲要蝕突
,R+kSn3w
Y3G'mE ? 零團費根本係有問題...旅遊業議會究竟有冇做過野呢 我就唔知  只知一路都無法解決問題

vv1668vv 發表於 2010-7-16 01:38 AM

[font=新細明體]上次“死人”單野之后草草了事[/font][font=Times New Roman, serif]....:yy35: [/font]y3X"Kog UMg%}
G_1tq B5hE;Z&c\6O8R
[font=新細明體]黎緊暑假旺季 [/font][font=Times New Roman, serif].......... :yy31: [/font]

電梯男 發表於 2010-7-16 08:50 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-7-16 09:36 AM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-7-16 12:27 PM 編輯 [/i]|5Ddx-[SG\7b
-[)S!@Bx b
此事只不過是中國小農社會的內訌小事, 自97香港解放後, 歐美日旅客續年驟減, 換來的就是忽然富貴的祖國同胞;+G.u [f4?3t4L
以前做導遊要識英文、日文 .......等幾國語言, 但現在只要在北京永定河畔跟烏龜王八同住操流利普通話者就可入職;
+h8RQ;Wc 基本上只是大陸人帶大陸人遊香港, 跟香港人扯不上半點關係, 香港根本無須負責。
-F/_`}GnzO 更甚者, 就算當那北嬸導遊是香港人, 她也不過是鬧人罷了, 李肇星不是曾經說過: "有飯吃已經是最好的人權"嗎? &mY)`#gS-U
現在那「陀北嚮導」只是說將酒店房門鎖上, 又不是說不給飽飯給團友們吃, 請問香港沒有人權之話從何說起?
~V%Ti~#f 而且那嚮導說得也不是全錯, 現在我們祖國崛起了, 同胞身上沒有十萬八萬, 學甚麼人出外旅遊? 丟人現眼嗎!!!
^4tZo Y\"f)}b&eLY 個人的尊嚴算甚麼? 國家的面子不能失嗎!!! 香港人不是一向看不起祖國同胞嗎?
Cg u Uv'wM0f 現在老子有錢了, 來到了香港, 不就是要用錢來證明祖國今時不同往日嗎? "Kh'PK$w,y x`f
那位「北嬸嚮導」罵得對, 使不起錢, 就留在鄉下餵豬種菜, 不要通處亂跑, 對不對?

vv1668vv 發表於 2010-7-16 11:59 AM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2010-7-16 12:05 PM 編輯 [/i]lx&V$gJS7`)g}
pG Gk a8YA R+[
[quote]董耀中、謝偉俊、田北俊全部垃圾 :yy36: 6s)y L;q8}oz
$P'jG FY^'`(_-{0_

1v-Dzg8|)w kzM 剩係識得唱巧香港 :yy09:
8@1P7g S f+\ B4f8a"?| [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3460986&ptid=232337][color=#999999]電梯男 發表於 2010-7-16 08:50 AM[/color][/url][/size][/quote](hJ?+A~M#h
.m(R5r^ s0k)M O{dJ
[font=新細明體]填笑?? 做埋[/font][font=Times New Roman, serif]D[/font][font=新細明體]野直投害鳩鄉講仁[/font]
.ow7Z!FnLw
XJ:C7w6dgSmeg [font=新細明體]自己選唔島,即刻走去格離,大搞飛深震戶籍,夏鄉功人來 [font=新細明體]講[/font][/font][font=Times New Roman, serif]..........:yy31: [/font]-z$u~ n Tuf#iZ
[font=Times New Roman][/font]
%U%^7F1Sl_"G [font=Times New Roman][/font]

selena127 發表於 2010-7-16 12:58 PM

[url=http://hk.news.yahoo.com/article/100715/3/j6ql.html]http://hk.news.yahoo.com/article/100715/3/j6ql.html[/url]
%]Vx-NK_D_9O h/^9f8}R
yahoo 都有講 !! Ms.u/{a3PD

;k|/B\ m_X3jG/j4o 其中一句 :
(E3CB7k^b 她說:「這個世界怎麼可能會有免費午餐呢?你想一想,這麼老遠坐飛機,你們一千多塊錢,連飛機票的錢都不夠了……我們不是慈善機構!」
"X$s1{!ET;j
k!bm q*C,f2q 我覺得佢又講得無錯 , 平就預左無好野 !! 無錢就咪學人旅行 !!,? aRZx#M
/T:g&Go$Snp
另一方面睇 : 香港越來越似大陸 , 中央係咪應該開心呢 ??

電梯男 發表於 2010-7-16 01:01 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

goodnicelady 發表於 2010-7-16 01:38 PM

[i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2010-7-16 01:40 PM 編輯 [/i]
g#^/H(L CG
5m*q ?a$F8`)?Y#q;~3Q 嗱!小妹又有另一番睇法喎!雖然無錢就唔好去旅行!講得好對!但身為共產國家的我,錢就無乜,但偏偏就可以跟到個合我河車的旅行團,梗係趁未發表言論自由時去體會一番言論自由的香港啦!鬱左咁耐,難得共產國家在我有限的資產下可以有得去吓都要見識吓架!萬一一句不啱聽的說話要被屈去嘆吓監時,怕一世都無機會去吓香港咪唔低!係架啦,錢就啱啱夠去團仔!要買野就無可能架啦!但都要睇吓言論自由而又無錢買野既香港,見識吓先得架麻!講完謬論![;@%k*\G-H5O
話回來!雖然諒解她可能為二餐,但其實個導遊就真係過火了!唔理你帶團賺得幾多或無得賺都好!都不能強迫性的要人買野咯!無簽下契約一定要買野先去得旅行架﹖佢賺唔到就咪鬼做咯,好過影衰哂香港旅遊業咯!

打狗棒 發表於 2010-7-16 01:56 PM

[quote]香港旅行社請大陸黑工導遊,無法無天牙 :yy36:
O?OK8H cJ2U:{
.AHzf'OiO
AQ"?5n&mXx4A _ 香港旅遊業玩完牙 :yy28:
_8s:|:Fw`9f:h [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3461043&ptid=232337][color=#999999]電梯男 發表於 2010-7-16 01:01 PM[/color][/url][/size][/quote],I"~TW+JI?W%{1hp
完? 你完佢都未完, 香港被解放了13年, 已經變成一個麻木不仁的地方, e0zV;F#? qM:Mta
人人拜金主義, 好大喜功, 前有「領匯事件」, 後有「高鐵事件」, 有錢賺使乜同你講道義?#D^Z&]8I'`7N(kx5JXr
再者, 參加平價團來港五日四夜, 邊有死錯人? 唔屈番你一筆, 條數點計得掂?
NH!bt5o)| 等於我地香港人跟團番大陸, 咪一樣俾人帶去d「山卡啦」地方買嘢, 買果d唔係假貨就係cheap貨,twLI8\7B3e
一個明搶, 一個暗屈, 哥倆不相伯仲, 呢個世界係咁架啦, 鬼叫你窮兼生活在一個咁嘅國家?w0Nldgt
金勞詹話齋: "唔鍾意呀? 移民囉......"

goodnicelady 發表於 2010-7-16 02:00 PM

[quote]
#f5T(c)p3n-| Zc 完? 你完佢都未完, 香港被解放了13年, 已經變成一個麻木不仁的地方,
9T N}4o3e-g X/o"S1~ 人人拜金主義, 好大喜功, 前有「領匯事件」, 後有「高鐵事件」, 有錢賺使乜同你講道義?V^o6?[:| c
再者, 參加平價團來港五日四夜, 邊有死錯人? 唔屈番你一 ...
,@:gG:lf!R1D#kW [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3461058&ptid=232337][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-7-16 01:56 PM[/color][/url][/size][/quote]講得好精彩!但我地的經濟無得選擇!只可以移民返大陸咋!即是打個百鴿轉都係中國,二極化的其中一極就是窮困的我們走不出這個五指山咯!:yy29:

自由神 發表於 2010-7-16 03:21 PM

我呢d窮人生活在這裡咪要含忍囉~

goodnicelady 發表於 2010-7-16 04:32 PM

[quote]我呢d窮人生活在這裡咪要含忍囉~
7a:h8C m$c^ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3461077&ptid=232337][color=#999999]自由神 發表於 2010-7-16 03:21 PM[/color][/url][/size][/quote]可以點喎!

vv1668vv 發表於 2010-7-16 11:58 PM

[font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]岩 [/font][font=Times New Roman, serif]0[/font][font=新細明體]岩新聞[/font][font=Times New Roman, serif]......[/font]
2r:b$E!_ Vun'b W"F\P R.O
[font=新細明體]條女 畀人[/font][font=Times New Roman, serif]([/font][font=新細明體]旅游公司) [size=7][color=red]“格”且[/color][/size] 左[/font][font=Times New Roman, serif].........[/font][font=新細明體]以后不獲錄用[/font][font=Times New Roman, serif]........[/font]

goodnicelady 發表於 2010-7-17 12:02 AM

[quote]0岩 0岩新聞......0h,MqB(^'@R I,k
,ylY {[?/g
條女 畀人(旅游公司) “格”且 左.........以后不獲錄用........
+lM0M$b:Zb0Hu'?sr [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3461289&ptid=232337][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-7-16 11:58 PM[/color][/url][/size][/quote]咁揚!被隔扯...始料之事…:yy29:

vv1668vv 發表於 2010-7-17 12:05 AM

[quote]咁揚!被隔扯...始料之事…:yy29:-ZT"A/pj0q"i+z:a
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3461294&ptid=232337][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-7-17 12:02 AM[/color][/url][/size][/quote]$Z4Tq2bK!e5[d7_#Q}

$Sn&cy K:FD/J2?6aT
&f3lUos`1b [font=新細明體]都系 良莠不齊制度下 的 犧牲品  遮[/font][font=Times New Roman, serif]............:yy22: [/font]

goodnicelady 發表於 2010-7-17 12:08 AM

[quote]f'A] FGr

'~\7j?5Pw m T:g6~.F ]l
都系 良莠不齊制度下 的 犧牲品  遮............:yy22: u8Tc0?j3t&p [|G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3461297&ptid=232337][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-7-17 12:05 AM[/color][/url][/size][/quote]又不是犧牲品!可以講是代價咯!佢亦都不能如此喪話遊客架!遊客有權只是遊玩而不買野!:yy03:

vv1668vv 發表於 2010-7-17 12:19 AM

[quote]又不是犧牲品!可以講是代價咯!佢亦都不能如此喪話遊客架!遊客有權只是遊玩而不買野!:yy03:
!X&N+fHTo [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3461303&ptid=232337][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-7-17 12:08 AM[/color][/url][/size][/quote] W\&t(BN$?
JsQ vtY \${-HM
8i}iwU O(b#n#k

[\2@3M X/T,M#E7v [font=新細明體]其實喱[/font][font=Times New Roman, serif]D [/font][font=新細明體]案例可能只屬于 冰山一角。[/font]
w+R P L6~0N4e M\{5`O&mj1c4k
[font=Times New Roman, serif]03[/font][font=新細明體]開始以來, “殺雞取卵”事件,對內地游客 出言粗暴,簡直多不勝數[/font][font=Times New Roman, serif].........[/font]
K^1Wn)w%sJN
9} } p/hN!jk [font=新細明體]偶爾畀人拍到,放上網,起哄,喱條女唔好彩[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font]
9Q8d.?Kph4o
2o9H4Op6dvRwk [font=新細明體]如果有 真正 管促力 既 法例規管,相信唔會型成喱種“無法無天”心態及行為。[/font]

goodnicelady 發表於 2010-7-17 12:21 AM

[quote]
E%b%vA_*Y(Z0|
2t v n2Z u F;Ad{*Q%w
1a'WwjFB
其實喱D 案例可能只屬于 冰山一角。6B HHJW-d

-P%tB6x^]Y 03開始以來, “殺雞取卵”事件,對內地游客 出言粗暴,簡直多不勝數.........#S Ki,X#q"~9g
'?(j6_1a#Ou.g ],I
偶爾畀人拍到,放上網,起哄,喱條女唔好彩...#}3j)gi/h
B6P5yR#n;U K
如果有 真正 管促力 既 法例規管,相信唔會 ...+Su M1A"P yz/dtDE
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3461311&ptid=232337][color=#999999]vv1668vv 發表於 2010-7-17 12:19 AM[/color][/url][/size][/quote]總之任何情況總有開創先河……

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.