有冇人覺得吉野家越黎越唔好食
今日去大沙田間吉野家,叫左個特盛牛肉飯,食d牛肉好似食緊香口膠咁,,,跟住出去叫人比碗牛汁,,,佢竟然用超細既紙皮杯裝少少比我,,,,(((乜d牛汁好貴ga咩?!)))
d牛汁又好似冇以前咁濃咁........ [quote]今日去大沙田間吉野家,叫左個特盛牛肉飯,食d牛肉好似食緊香口膠咁,,,
跟住出去叫人比碗牛汁,,,佢竟然用超細既紙皮杯裝少少比我,,,,(((乜d牛汁好貴ga咩?!)))
d牛汁又好似冇以前咁濃咁........ ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3462562&ptid=232657][color=#999999]kch123 發表於 2010-7-19 03:01 AM[/color][/url][/size][/quote]唔係丫:oZ#n/P eFc
個雞牛雙併餐都好好食啊,又有泡菜又有湯:kicking:'o0QC`\g
講起天日都去食一食先:drool: 一直刀唔掂q$By9B?}
以前午市14好食
但之後個股市炒到飛街所以佢刀不停加價刀算
仲要d汁越黎越咸d牛就LS"\l;Js @MQ
早幾日行過見又加到17.5添:yy01: [quote]唔係丫:o
個雞牛雙併餐都好好食啊,又有泡菜又有湯:kicking:
講起天日都去食一食先:drool:$b!zrx+y$|1E
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3462569&ptid=232657][color=#999999]勇勇 發表於 2010-7-19 03:09 AM[/color][/url][/size][/quote]7Ont^3V-j[+p%o+h
使多d 錢啦, 去食個定食.... @ XM:T)i+aE3Q
條囡會嗌大聲D [color=#ffffff]歡迎光臨[/color]:dev: [quote]一直刀唔掂cKg TY%a(h,BK8T
以前午市14好食S SJD5z|t B
但之後個股市炒到飛街所以佢刀不停加價刀算
仲要d汁越黎越咸d牛就 P9`2dm6xx8F7uE
早幾日行過見又加到17.5添:yy01:P%~K6K7e
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3462625&ptid=232657][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-7-19 04:11 AM[/color][/url][/size][/quote]唔係掛.......冇食3~4月,唔會變到噤差:yy28: [quote]Hs*Nu2eVnZ4p:d8t
使多d 錢啦, 去食個定食....
條囡會嗌大聲D 歡迎光臨:dev:[s/lV)hmE$dC-Gh
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3462629&ptid=232657][color=#999999]ATX 828 發表於 2010-7-19 04:32 AM[/color][/url][/size][/quote]同意:yy02:
所以我依期成日去食日本定食,($100左右)又多野食有好味道:yy14:
沙田新城市有間(壽司派),唔係好貴,d野好食,食物個樣又靚:yy16:1X#ti i r _,KW
d拉麵都唔錯咖,$60有找:yy08: 由此至終 都唔好食 細個都覺得麻麻,唔特別,到大個就好少食,因為覺得唔值咁既價錢 ,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔 ,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔,唔 [quote]細個都覺得麻麻,唔特別,到大個就好少食,因為覺得唔值咁既價錢~z@M)O
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3463704&ptid=232657][color=#999999]sm123456 發表於 2010-7-21 09:00 PM[/color][/url][/size][/quote]&DU Xw3N:oHG
Totally agree, 以前有次食下午茶, 叫咗個甚麼麵, 點知食落口原來係"出前一丁"?xT3a&D4b:x
心諗有冇搞x錯, 一間咁有名嘅日本食店, 竟然用丁麵, 咁我使乜幫襯你, 我自己唔識煮咩? 從此都好少幫襯!!! 好耐之前灣仔第一間店10年前...真係好好食, 牛又靚又有7寶粉又有酸薑...家陣乜都冇:yy34: [quote]好耐之前灣仔第一間店10年前...真係好好食, 牛又靚又有7寶粉又有酸薑...家陣乜都冇:yy34:s/fIv&P^ d9hOf
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3464899&ptid=232657][color=#999999]d228216 發表於 2010-7-24 01:53 PM[/color][/url][/size][/quote]2?1ib&xM#~ suEY
所有嘢嚟到中國人地方都會慢慢變質, 因為佢地知中國人只重外表, 不重內涵, 美其名迎合中國人口味, 實質係偷工減料...... [quote]| h8SS^Nt)x
所有嘢嚟到中國人地方都會慢慢變質, 因為佢地知中國人只重外表, 不重內涵, 美其名迎合中國人口味, 實質係偷工減料......S-V?7P_1I O.~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3464913&ptid=232657][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-7-24 02:09 PM[/color][/url][/size][/quote]
要正宗,去日本食喇!?R;e+sM#`k
雖然中point,但26fun抽水哥風範始終如一:good: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]&zJ4cvd H1VZ%W
s8{5Q4~l
要正宗,去日本食喇!
雖然中point,但26fun抽水哥風範始終如一:good:){#{uhs!j ^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3465071&ptid=232657][color=#999999]infjlam 發表於 2010-7-24 11:31 PM[/color][/url][/size][/quote]100分:yy03: [quote]但吉野家套强姦片超好睇 bor1f;Nx_.R
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3465121&ptid=232657][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-7-25 12:32 AM[/color][/url][/size][/quote]i;mo"Vn@u0ASf
爛Gag,懶幽默...:yy24: [quote]|LI!k L-e
爛Gag,懶幽默...:yy24:` ed2@Wu
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3465127&ptid=232657][color=#999999]infjlam 發表於 2010-7-25 12:52 AM[/color][/url][/size][/quote]0分 **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]ZZ&?+z!v.?
真人真事 bor.....
not gag or懶幽默
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3465131&ptid=232657][color=#999999]chewlun3 發表於 2010-7-25 12:56 AM[/color][/url][/size][/quote]
8F^4u2t`Oz#\;jt\
So?Y i8w `y r
f6v5[1Md'ej#T
人地係問:有冇人覺得吉野家越黎越唔好食?:yy22: 8N6P5E/o6z
你覺得强姦片超好睇?你係咪睇4仔睇到精蟲上腦?:yy31:
頁:
[1]
2