chewlun3 發表於 2010-7-25 03:15 AM
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****
呀傑 發表於 2010-7-25 03:31 AM
直到依家我只食過2次!!:secret:
yakyi 發表於 2010-7-25 04:59 PM
may be, need to try a few outlets to check whether the standard is declining
infjlam 發表於 2010-7-25 10:50 PM
話時話,其實點止吉野家,就連大家樂D水準都差晒喇,
6N;ry0[!k
^
佢地依家杯熱檸茶係苦o既(以前好好多),
+F9{)ZcR @_
就算冇其他選擇,都唔去大家樂食:nogood:
#w5{Q9q!I"@H#W"W
]z#J.x
J+X^
好多食肆,只要一發大o黎搞,到上埋市,就保持唔到以前食品水準和服務:hitwall:
t.e.b 發表於 2010-7-25 11:45 PM
D烏冬好難食:nogood:
娛樂 發表於 2010-7-26 12:33 PM
唉...而家d人只係識搵我地D錢...
I
bm&w"qFj-N
完全無諗過提高個D食物既質素
@P+pyTk*G(R7v)Q
O{
有陣時...比起大家樂啊...
'{)M-Yt0[%J }]
自己煮飯仲健康仲好食過佢TIM
02110833 發表於 2010-7-26 05:35 PM
一向難食