娛樂滿紛 26FUN's Archiver

selena127 發表於 2010-7-19 03:53 PM

新人新 post !!

近來 , 好像有一個現象在 26 fun 發生 !!
6EXcy:JOY 就係新人發 ge post , 大多數都係得幾粒字 ( 十字以下 ) , 有 d 仲好無聊 , 唔知佢地想做乜 ( 可能想加分 )
Aw0^;r%O'?i$yf
I0KhN}g-y+K 我覺得此風不可長 , 想問各版主或版友有無解決方法 !!
1hw8xb^T(PoS*g VI5w2Fx:o1`[}D7K

-Ol9c$|5NBx\j 另外 , 有單新聞 , 男童著Crocs鞋 電梯夾爛4趾 藍田港鐵站發生 劏開鞋頭 攝罅拖行 !!
*| V2h;yAR/o3y&n ;hyv jaHY
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/100717/4/j7sl.html]http://hk.news.yahoo.com/article/100717/4/j7sl.html[/url]r%zQ,Lv

,EM;Y~gwq1D 可憐 , 得兩歲半 , 可以就此毀了一生 , 此鞋發生過咁多意外 , 好心禁止生產 la !!

Winters 發表於 2010-7-19 04:02 PM

無計架,改版之後,九成以上嘅相都要流量先睇到.DTBe8v9x
唔駛流量嘅,就只係得600x400.:hitwall:
V+u(O pI%q 試問班友點攞分呀.:haha: _#uN RU,I
-SzG2A$|^/Qw9c
一切都係制度問題,巴打一係POST去版務區問問.
+{w4v;[-d$d 不過要有心理準備,你嘅提問會石沈大海.:help:

123123ac 發表於 2010-7-19 06:52 PM

我覺得del流量#{?*zH0Q.Wy^gr
好麻煩

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.