娛樂滿紛 26FUN's Archiver

knight727 發表於 2010-7-20 01:18 AM

就放Japus offer

如冇offer
6]KST!S_2R 前路何去何從!?

selena127 發表於 2010-7-20 11:26 AM

你指 JUPAS ?? ( 大學聯合招生 )
(B3hDPP_P$zsd4l7T
MDcd:Jh 如果你真係指 [color=black][b]JUPAS [/b], 你多數死梗 !! [/color]

selena127 發表於 2010-7-20 12:36 PM

認真答你 !!
F|e/C+m2^,W
oQEy x%V7B 假設你考三科 AL , 兩科 AS ( UE + 中化 ) !!
!Ln#Z#dcA0{q cN0@*b~}JL)kJ
首先 , UE + 中化一定要有 E 以上 , 最好有 D la , 如果肥左 , byebye !!
(yx$@!p!Q3kK)? O$k
K4x\ f$[v!O^+[ l a 三科 AL , 起碼要 D 以上 , C 就更加好 !!
b;L'{&u#Jv(E
"HP XQR @ 另外 , 你 JUPAS ( 希望我無理解錯 la ) ge 選擇係好重要 !! \Z q+o5o'\/_w4vs
簡單來說 , 你的選擇是否熱門 ?? 熱門的如會計果類 , 個個都 take , 考得差就 ..........4e nW]%bNE
有 d 冷門就易入 , 如哲學等等 !! 聽人講要求低 !! j&h.Ij[R$j KY%PmB

e Q$K-fjF;\;F 此外 , 你在校裏校外有無獎狀 , 老師 , 校長信 , 聽說有幫助 , 但效果不大 !! U:MW;d Zq

1v5a_4_J m1`9}N 總結 , 5 條 A 就萬事順利 , 但又做不到 !!
Za(p\&z!o!I LV*u u lF-w uMu MB2^n
輕鬆 d la , 反正你現在又改變唔到任何野 !!

自由神 發表於 2010-7-20 12:40 PM

[quote]認真答你 !! O u)RhHN~F BMFp

Rl-UIA1`_ DL8`0n 假設你考三科 AL , 兩科 AS ( UE + 中化 ) !!
/e5b)IT'z:iB3R2z(E&I g+cb#aW C8I ~?%n
首先 , UE + 中化一定要有 E 以上 , 最好有 D la , 如果肥左 , byebye !!
!Lv;o i"v~+|B NaG3a+ic o3W4s
三科 AL , 起碼要 D 以上 , C 就更加好 !!
9Ms'lmm(V(|g z8Y )btq |8ZzS2w
另外 , 你 JUPAS ( 希望我無理 ...4[$]%U3PeG-JTI q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3463222&ptid=232772][color=#999999]selena127 發表於 2010-7-20 12:36 PM[/color][/url][/size][/quote]放左高考成績嫁啦
N|5}~6b bX 佢等大學收留佢姐:D

selena127 發表於 2010-7-20 01:00 PM

[quote]放左高考成績嫁啦8G\;~X2H c%q5M
佢等大學收留佢姐:D
c:aa V"tQ{Oue [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3463225&ptid=232772][color=#999999]自由神 發表於 20/7/2010 12:40[/color][/url][/size][/quote]
;A:|)Ecw_8w Kk ZG Z7f%F
對不起 , 不在香港無留意 !! 7`2t9` tB },|5N
:Y Gy;g L
樓主不如 post 埋成積 + choice !!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.