娛樂滿紛 26FUN's Archiver

littleangel0428 發表於 2010-7-23 02:35 PM

蕉皮的用途……(有片)

[i=s] 本帖最後由 littleangel0428 於 2010-7-23 02:36 PM 編輯 [/i]4P^'V:dYi6uP

{hp&B m aI*s+hs [url=http://ent.i-cable.com/cen/program_space2/index.php?video_id=15771]http://ent.i-cable.com/cen/program_space2/index.php?video_id=15771[/url]/l~.[H Wm9`
H ur/p_(z

mNg(va%~*} _K:B 6YD5~6Dq2_W.Mw
[img]http://ent.i-cable.com/cen/program_tips/images/tips_07.jpg[/img] 6{&G ?W?(p
U1p N)M _\$]6Q
強尼同Ali d 戲愈來愈得!
DbU&T-f ` O[ 好搞笑!

mnbvc 發表於 2010-7-23 03:35 PM

我唔食蕉呀 :drool:
.e.`7TIv Q%U c 條女刀幾得:yy14:
K(Z2b#j+`oK9hf 個名仲同以前個同學名一樣添:secret:
|EaZlXY 搞起黎一定會另有一種回憶:P
mX SMd^q
&ON(P)V2|M_
?]|0w.A9F:f &S f_Ph%W

].m+G_4DP%@
T(aK&@!a(~ p.n
4@6O~&|+^'o pG/W N
"@m?7q^/` We f L
&v"W!\)jT)g
w3N}0fV5J yrdU
G%Na r4M Bx't -Cv%Pi a](k1[
+_+AGL \!V;w

X&LR LwE.` D fZ:[&}(j.l1Z;ji
JA8GZ m.DS k&X,I
BX^G%uV$PA"ei
PVF.eM*k`a'G

;[T{R E.?
$W8u X4e#R v
6Bh)y1Y uSVe nu@ Vg^JXU7r(F
,z8^bVK1l-M
1QX;E:W1DU"wW&p

g!HW,I~ v4D C'da[+H7Kv
C\['U*e)Ren:N
?.F2`Zz^
p Z4p3Z[;w P

NVw y }4F(z v_OY5B)]^WO

t8|y MV&] 4~0hx#G4vS4{

l*~G&c|Y/K
Qw)_4E gE m#f8~D}+w!` Q

lL.W;t N/Q+q #fsV0TPX"Ps

~ t!{;U l:DI D)J| q3rs
8tq+V5F!|@x
2p&K1A5|I;lz

,X]8r(n&G m if
3?%B"w R q
/h%M5q p]Rq/^ wRiLM| J
!W;GMQI1ByMR
.k-llb#P

2bEode c2~
l fS/rNNmU (JN,wKv0{`N

-|*vq2w'c5R1dU'zV
/ym,Q-{"]%[ |aGb:ow/Jx

C\+FJ#B5E7K3Wz!~
/bXA&rZc 只係我同學個名係呢個"兄"字
g/q4p?;]J?H 仲要係男黎者:yy04:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.