娛樂滿紛 26FUN's Archiver

Maxson85 發表於 2010-7-23 10:07 PM

新加坡運毒.死囚懺悔走錯路(大家来帮帮忙)

[b][size=4][color=blue]各位大大,小弟啱啱係facebook度見到匿則消息,[/color][/size][/b]:c} U3|9Kzr
[b][size=4][color=blue]請救下匿位因爲無知被利用既小朋友,給佢生命中既第二次機會~!!!![/color][/size][/b]4HQ?t8n@,Q
[b][size=4][color=blue][/color][/size][/b]
6V$HOaC2h [b][size=4][color=blue](入面有個link係廣集各位既請願,請幫幫忙~~)[/color][/size][/b]
.c O_#t} [b][size=4][color=blue]您既一個支持,可能可以拯救一個身世可憐被黑幫利用既小朋友...[/color][/size][/b] ozOrL%{$j[
,h*{tv]$kn#r8y
[color=red][b]*僅此聲明,此絕非廣告、玩笑、無聊吹水帖,如可以,麻煩版主破例將此帖廣佈各版...[/b][/color]0g8Nu6F.|"D4E8r
[color=red][b]  多謝~!!!!!!!![/b][/color]u0S'U%x:L,y
!F/uAbu%{#[
[size=5]http://2ndchance4yong.wordpress.com/[/size]

Maxson85 發表於 2010-7-23 10:18 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3464639&ptid=233123]1#[/url] [i]Maxson85[/i] [/b]
:}%q!y'G H(H0t (w3K,\F6v [0B
多謝自由神兄~~可否幫幫忙廣發出去?個小朋友好可憐....

自由神 發表於 2010-7-23 10:19 PM

[quote] 1# Maxson85  9[e?"l#|VF

hf0I.v!w!Bl 多謝自由神兄~~可否幫幫忙廣發出去?個小朋友好可憐....
"{XEz9a3g-o [|_7q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3464642&ptid=233123][color=#999999]Maxson85 發表於 2010-7-23 10:18 PM[/color][/url][/size][/quote]幫你highlight~:)

Maxson85 發表於 2010-7-23 10:21 PM

唔該曬~~~

自由神 發表於 2010-7-23 10:26 PM

[quote]唔該曬~~~
k%m~F^Q/\4f [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3464644&ptid=233123][color=#999999]Maxson85 發表於 2010-7-23 10:21 PM[/color][/url][/size][/quote]識左咁耐,唔使講唔該啦
Z)Nq-Y/[0BQ$WFN*E 近排幾好嗎你?

Maxson85 發表於 2010-7-23 10:46 PM

哈哈哈~~客氣慣咗~~近排ok啊~~你又點啊??fK ^Fc8p&o+w
我舊年畢業咗之後一直留係屋企幫手d小生意,遲d應該要出去搵野做嚕~~%Fv x_9[0n
匿度近排都好似靜咗好多....

自由神 發表於 2010-7-23 10:50 PM

[quote]哈哈哈~~客氣慣咗~~近排ok啊~~你又點啊??Q9^ M3T lE k9[
我舊年畢業咗之後一直留係屋企幫手d小生意,遲d應該要出去搵野做嚕~~G9Nu-V _NEd5J~7At!C
匿度近排都好似靜咗好多....:NE(zT+z5n*M8M
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3464657&ptid=233123][color=#999999]Maxson85 發表於 2010-7-23 10:46 PM[/color][/url][/size][/quote]聽落你發展得幾好喎~ gE} yBf zlw
我都未畢業,還有一年9C-X^Q[7nG8Of
Y qTa1Y/k8lb
呢度靜左呀,等你番黎一齊搞旺佢嫁 Br o~:agree:

Maxson85 發表於 2010-7-23 10:56 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3464660&ptid=233123]7#[/url] [i]自由神[/i] [/b] 7A-H~e-q
a.w"`%R aT8e%~t
哈哈~~你仲未畢業??甘計我應該老過你嚄...哈哈B4do g*g2V;xB
先一排有好多新人係度搞事,而家... y$dR:D/n?|!R
都係唔好講落去,費事一陣開口未完又整多幾單...:secret: d XNX5mQ"d?
好~~等埋你畢業一齊搞旺佢~~~!!!!!!!!:clap: :agree:

自由神 發表於 2010-7-23 10:58 PM

[quote] 7# 自由神  ?;Nem0}?9uYj
9qgH.B_2@N#c
哈哈~~你仲未畢業??甘計我應該老過你嚄...哈哈
enDwJLI J @ 先一排有好多新人係度搞事,而家...
K"z/as+x9f 都係唔好講落去,費事一陣開口未完又整多幾單...:secret:
YH&K.u2d^ 好~~等埋你畢業一齊搞旺佢~~~!!!!!!!!:clap: : ...
RK(HHW5@ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3464667&ptid=233123][color=#999999]Maxson85 發表於 2010-7-23 10:56 PM[/color][/url][/size][/quote]我細個唔生性,咪不停留班囉:redface: -yj:S ~N*a0L
可能我年紀大過你嫁:D i5j6U/F.ob/x i

.EH5~I f/zM 好好!約定你!:agree:

Maxson85 發表於 2010-7-23 11:01 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3464668&ptid=233123]9#[/url] [i]自由神[/i] [/b] Z0@cjM2B
8p@HB#{P }E_/V&w
哈哈哈~我都唔好得你幾多,我都簁咗好多時間係學院同大學度~~
XE_ ? ~ 約定喇~~!!!!!!!!!

d228216 發表於 2010-7-23 11:47 PM

[quote] 9# 自由神   ^ rK-]Y*e2G7C%f
#qn1e ^dE0a
哈哈哈~我都唔好得你幾多,我都簁咗好多時間係學院同大學度~~
.L^N8^8`/|z 約定喇~~!!!!!!!!![ ~~0X1?2F0y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3464670&ptid=233123][color=#999999]Maxson85 發表於 2010-7-23 11:01 PM[/color][/url][/size][/quote]好耐冇見:D

Maxson85 發表於 2010-7-24 12:38 AM

yo~~~$@$LCU'u:D Hm
&_q&QVO"j~lq
版主大哥~真係好耐無見~~
YuE.`2Ji] (其實大家見都無見過..:P )

goodnicelady 發表於 2010-7-24 09:33 PM

已幫手貼到其它論壇……好心有好報…

goodnicelady 發表於 2010-7-25 01:18 PM

明白和理解人們冷漠的原因,但本人仍不能忽視生命的可貴……
Nm&{~h$p 法不能不依,否則社會無規治,就形成一個可怕的社會……
0S?4ov|8i ^9eo!W 但對於一些情有可原的處境,小妹自以為事的而又希望盡人士……
9QK mE V5\ F 的去挽回曾是無知被誘害及願懺悔的青年……
v k&Rd1n 真真的希望社會給他一個重生的機會……

Maxson85 發表於 2010-7-26 12:15 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3465281&ptid=233123]14#[/url] [i]goodnicelady[/i] [/b] 1H3h"V;E#g9\ R/t)g0W

f\^w PF9rI goodnicelady姐你好~多謝你post去其它論壇~
.A}#_D[ C 其實我初頭見到個標題“運毒死囚懺悔走錯路”果陣個心度閙咗句“抵死!!”K3F:{o5^nu.B$t
但係我click咗入去先發覺事情既真相...所以先呼籲大家幫下匿位小朋友....p A~rr H`B%z
的確,如果今次格外開恩既話可能潛在negative impact,
0x ]O0D&u*SiG 但係法律不外乎人情,況且如果佢真係無事都唔代表一定會有坏既影響...,V5@!SSu j7`%{
就此次事件我個人絕對希望個小朋友被免卻死刑....

goodnicelady 發表於 2010-7-26 12:52 AM

[quote] 14# goodnicelady  
@%Ws@ GG"L] pA
t[*j!C8f4hu]x fp:A goodnicelady姐你好~多謝你post去其它論壇~
[#`g?#fJ 其實我初頭見到個標題“運毒死囚懺悔走錯路”果陣個心度閙咗句“抵死!!”
1mP-Rnj9v.V1w6L 但係我click咗入去先發覺事情既真相...所以先呼籲大家幫下匿位小朋友... ...zqQ C?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3465520&ptid=233123][color=#999999]Maxson85 發表於 2010-7-26 12:15 AM[/color][/url][/size][/quote]不用客氣!你都是 個善心的人!願你都好心有好報……:good:

Maxson85 發表於 2010-7-26 01:32 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3465538&ptid=233123]16#[/url] [i]goodnicelady[/i] [/b]
"@5_!Du-C[y
n:Y5YlG 大家甘話~好心有好報~~

goodnicelady 發表於 2010-7-26 01:40 AM

[quote] 16# goodnicelady  
+N p(FflM} !X:~lBv&d2P-cO$^
大家甘話~好心有好報~~
4w8_0ng E6r([3u [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3465559&ptid=233123][color=#999999]Maxson85 發表於 2010-7-26 01:32 AM[/color][/url][/size][/quote]其實都無真係要好報,最緊要個個開心,人人安樂,國泰民安…

Maxson85 發表於 2010-7-26 11:20 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3465567&ptid=233123]18#[/url] [i]goodnicelady[/i] [/b]
i;Q~A v%u
$G Y8` F6GHU 啱~最緊要開心~施恩莫望報~

2622000 發表於 2010-8-7 11:40 AM

[size=13px][table=98%][tr][td]你地試吓行出街,兜巴星個警察叔叔一巴,然之後同佢講,我傻既![/td][/tr][/table][/size]

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.