販毒是極度嚴重的罪行啊!在新加坡判死刑是司空見慣! [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3472097&ptid=233123]21#[/url] [i]alan3015chan[/i] [/b] o9lSo.x9sc
B g3\?s D
alan兄有冇click入去睇詳情?? [quote] 21# alan3015chan 7j7^NIm8`6s
alan兄有冇click入去睇詳情??
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3472481&ptid=233123][color=#999999]Maxson85 發表於 2010-8-9 09:51 AM[/color][/url][/size][/quote]
我係有既,但係他不是無辜吧? [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3472793&ptid=233123]23#[/url] [i]alan3015chan[/i] [/b] N:t"@o8W9S'h1T([mg
其實佢的確有運毒,但佢唔知個後果好嚴重,2r0N%MUOM.Pv Y9z
可以話佢真係無知,好多人都話無知唔等於無錯。C;r3b2eV~q
但其實匿個case累似係“雞與雞蛋邊樣先存在”...Yr&~9F4ZY
贊成寬恕與懲罰既各執一詞,雙方都有雙方既道理,
個問題係你自己點睇匿件事~
我地願意去幫佢,唔係因爲識得佢,f$_u!S g mN
而係了解+考慮過點解同咩事令到佢要甘做。UN1?~-ZN ~
我個人觀點:爲生存,想俾個好d既生活佢阿媽。]o$@._A
但係唔等於贊成佢去運毒! 佢運毒,無多大利益,亦唔見得個幕後黑手會俾佢多d利益...
佢運毒係因爲唔知毒品既危害性與嚴重性係去到邊,
佢被誤導覺得運毒類似賣翻版光碟一樣係小事.....8F!f\ v4|pR
被拘捕時,佢無否認,直接承認罪行...P"cvR1G!Q_5g
(睇得篇文仔細d你會明白多d....)
總之我覺得匿單案,係一個無知但老實+善良既年輕人不幸既遭遇,一生坎坷既遭遇...#b*g}z1K%^ l
個天已經玩咗佢十幾年,我都希望個社會同政府俾佢生命中既第二次機會,
問下自己個心,睇下周圍既人....
佢冇我地甘幸福、甘好彩... [quote] 23# alan3015chan 'h-KW$^d:Z1KT
其實佢的確有運毒,但佢唔知個後果好嚴重,
可以話佢真係無知,好多人都話無知唔等於無錯。
但其實匿個case累似係“雞與雞蛋邊樣先存在”...V7_$zbV*e
贊成寬恕與懲罰既各執一詞,雙方都有雙方既道理,1ke([1a!{^S }
...+Ph2M.lr(e;~,H
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3472920&ptid=233123][color=#999999]Maxson85 發表於 2010-8-10 12:35 AM[/color][/url][/size][/quote]講得好好!支持你!其實我今日都想打類似一篇同你的感想…只是我今日病發…個頭和全身好痛…總之真係好無奈…人世間實在太多悲哀無奈事…希望個天因為他的善良孝順比個機會佢生存、彌補佢所做的一切啦…亦令佢母親遭受不致太淒慘的事……:cry: [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3472932&ptid=233123]25#[/url] [i]goodnicelady[/i] [/b] ~C _t&Rdx}~
真係希望佢生命有第二次機會... [quote] 25# goodnicelady "gnuB~'u_+V.R-A
uLO-Zy8tA
真係希望佢生命有第二次機會...S @ o#^_P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3473144&ptid=233123][color=#999999]Maxson85 發表於 2010-8-10 03:18 PM[/color][/url][/size][/quote]大家咁話!生命寶貴!人命尤關!有法雖依!但法律不外乎人情!但願上天憐憫!放過這個不明法則善良孝順的年青人…但反之希望港法對這些販毒者嚴加立例…以致不能毒害港人…:haha: [quote] 25# goodnicelady R{;JX{%@~4NZ
真係希望佢生命有第二次機會...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3473144&ptid=233123][color=#999999]Maxson85 發表於 2010-8-10 03:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
既然你地咁有善心,講到咁...............我唯有支持吓啦!:haha: |$f0t)Q*eI!_'V
不過正所謂死罪可免,活罪難饒,相信吾駛死刑都有排踎.............:( [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3473183&ptid=233123]27#[/url] [i]goodnicelady[/i] [/b]
啱~法律不外乎人情。法律係死,人係生,應考慮各種因素而判決!1Q$Y'].X&s iF#{W6z8L
唔一定下下跟番個刑法去判決,凡事縂有例外~
與其處死一個無知既犯,不如俾多d心機去捉d主腦~ _gsm)l`C"p7H
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3473336&ptid=233123]28#[/url] [i]alan3015chan[/i] [/b]
[color=blue][b]既然你地咁有善心,講到咁...............我唯有支持吓啦[/b][/color]pSH6DmS W&Zi.f
[color=#0000ff][color=black]點解你講到好似我地逼你支持甘既?[/color][b]:P :D[/b] [/color]
死罪可免,活罪難饒~係啊,佢自己都話自己有罪,係應該要坐監~
坐監都好過死嚄....況且只要唔死,第日可能仲有機會出番黎~ [quote]
既然你地咁有善心,講到咁...............我唯有支持吓啦!:haha: wei2A+c
不過正所謂死罪可免,活罪難饒,相信吾駛死刑都有排踎.............:(0y J6CLmfNH*LbZ!U;F
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3473336&ptid=233123][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-8-11 12:41 AM[/color][/url][/size][/quote]原來你個人心地都咁好既!:win: 仲好心軟添…:P 真多謝你的支持啦…事實有些地方的法令嚴明是好!但都要講求情有可原既…不過有些地方就真係好似無王管!搞到d人唔驚咪成日犯法,好似那個刁蠻小姐重犯幾次都無重罰咁……如果嚴和無王管能取其平衡就好啦……:good: [quote] 27# goodnicelady
?'kuro p5T1Z
啱~法律不外乎人情。法律係死,人係生,應考慮各種因素而判決!-t)s"m)o)s-rq&b4H
唔一定下下跟番個刑法去判決,凡事縂有例外~
與其處死一個無知既犯,不如俾多d心機去捉d主腦~
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3473338&ptid=233123][color=#999999]Maxson85 發表於 2010-8-11 12:53 AM[/color][/url][/size][/quote]對啊!比多些心機去捉真正害人的主犯,佢地先係罪魁禍首,不但害了年青人,還要害更多更多的人,這些先係法理不容……M:kP#A2n0q+ME
Maxson85,年青人真係估你唔到咁有正義兼人性!:good: 不得不讚揚你的善良正直…個個人好似你咁這個世界就真係好美好……:win: [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3473425&ptid=233123]31#[/url] [i]goodnicelady[/i] [/b] O,JdV;E `
QRx}4sU?u
正義感...唔敢當....現實生活好多時都令到我地對好多事、好多人都麻木曬...
見到匿單野,只係有感而發,好想幫佢...+P0M*@,W)c/c#o$SNb7^
可能係現實度幫唔倒d乜,所以希望係網絡世界可以多d人知道+反映+支持救助匿個年輕人~ [quote] 31# goodnicelady lOq/Tn
正義感...唔敢當....現實生活好多時都令到我地對好多事、好多人都麻木曬...
見到匿單野,只係有感而發,好想幫佢...3oVW,[vx
可能係現實度幫唔倒d乜,所以希望係網絡世界可以多d人知道+反映+支持救助匿 ...#?5T'wC[f#]:s2H
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3473498&ptid=233123][color=#999999]Maxson85 發表於 2010-8-11 03:44 PM[/color][/url][/size][/quote]咁就夠正義啦…如無估錯你都是80後約24-26歲到…但就比較成熟…:win: [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3473506&ptid=233123]33#[/url] [i]goodnicelady[/i] [/b]
*Z:AJ/VW
哇~~估得好准~~!!!!!!:good: 可以[size=13px]懺悔都係好事[/size] 等我都幫幫你啦~ ^.^ [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3473736&ptid=233123]36#[/url] [i]0110851[/i] [/b] }V/NRA\XYw
wZ*`S{n)?"W6p
多謝~功德無量~~:good: 有facebook既可以加匿個群組:E{_H1VO1t5`g
[url=http://www.facebook.com/#!/SaveVuiKong][color=#000000]http://www.facebook.com/#!/SaveVuiKong[/color][/url] 點幫呢-.-...? [b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3474231&ptid=233123]39#[/url] [i]bozco[/i] [/b]
係#1度有條 link ,click入去可以睇倒單case既詳細資料K(SkuW@IbG$l&X
同埋一個簽寫請願書既 link~
各位大大可以做既係廣發#1既帖去其他其他論壇或與朋友分享,
俾多d人知,就好大機會得到更多人既幫助~~多謝~~~:)
頁:
1
[2]