娛樂滿紛 26FUN's Archiver

goodnicelady 發表於 2010-7-25 05:08 PM

14歲少年弒母殺弟妹後自殺

[url=http://hk.dv.nextmedia.com/template/dv_channel/index.php?fuseaction=dv15.player&range=d&sort=promo&mode=section&id=15335&dv_iss=20100724&iss_id=20100724&sec_id=15335&art_id=14272802&av_id=14273262]http://hk.dv.nextmedia.com/template/dv_channel/index.php?fuseaction=dv15.player&range=d&sort=promo&mode=section&id=15335&dv_iss=20100724&iss_id=20100724&sec_id=15335&art_id=14272802&av_id=14273262[/url]

yakyi 發表於 2010-7-25 05:13 PM

his behavior is still not understood:confused:

jason24997 發表於 2010-7-26 09:35 PM

佢太變態了~殺自己呀媽同個妹...點殺得落手呀=.=(~6V+m v:G#C4XL
就算打機上腦...都冇可能會咁呀....

娛樂 發表於 2010-7-27 02:14 PM

相信背後新聞可能沒報到過...報紙上既野唔係話可以100%信哂'lA4EJ*c3k
我個人認為可能思想受到他人影響*Hx6|/[%DGlw
更有機會接觸到邪教之類既東西

goodnicelady 發表於 2010-7-27 02:33 PM

[quote]相信背後新聞可能沒報到過...報紙上既野唔係話可以100%信哂
*K/H%h(a;yKxG7q 我個人認為可能思想受到他人影響
Il!~.k+O"{,uR 更有機會接觸到邪教之類既東西e?^.MAR2k8vYq
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466100&ptid=233216][color=#999999]娛樂 發表於 2010-7-27 02:14 PM[/color][/url][/size][/quote]認同…可能還有隱性精神病!同香港最近單15歲男仔殺母妹案差不多…

迦樓羅女王 發表於 2010-7-27 03:01 PM

[quote]相信背後新聞可能沒報到過...報紙上既野唔係話可以100%信哂Cy3A9U^#t d
我個人認為可能思想受到他人影響
@iV7B4EG.Ua;@pc 更有機會接觸到邪教之類既東西
3Yn$aw0KG'Mh [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466100&ptid=233216][color=#999999]娛樂 發表於 2010-7-27 02:14 PM[/color][/url][/size][/quote]
G vT{%jh!D 可只可以咁講 , 其實人人都有機會發狂 , 係本人十幾歲果陣 ,'h*z R+hY'fx1W
因為成日都比同學蝦 , 一樣唸住如果執到支鎗 , 就去隊冧班px ,
_}&h,I2h-? 之後就自殺 ... 細細個會唸埋一便有咩咁幾???
p9Zmg0bL uS%w(y*bg/v
一d人郁下就叫變態 , 一d專家郁下就話係咩隱性精神病 ,
q%rLBh Pj M 我肯定咁同大家講 , 有咁唸過既靚仔 , 至少都佔10% ,
z*C@eq6Z-B6T:X 只不過這10%中 , 又有90%之後會變得正正常常 , 好似我咁~~

娛樂 發表於 2010-7-27 03:04 PM

[quote]
Ug7`"Z y+R 可只可以咁講 , 其實人人都有機會發狂 , 係本人十幾歲果陣 ,
)Q|7Lk)I9a R(k j 因為成日都比同學蝦 , 一樣唸住如果執到支鎗 , 就去隊冧班px ,v`(a"Xh
之後就自殺 ... 細細個會唸埋一便有咩咁幾???
)We E\T [C:at _6xy
&@)sO1u;z 一d人郁下就叫變態 , 一d專家郁下就話係咩 ...
s8@d'm][ c [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs7/redirect.php?goto=findpost&pid=3466123&ptid=233216][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-7-27 03:01 PM[/color][/url][/size][/quote]&i.G LAJR

OF#onn } h_I/YA 沒錯....而家社會真係好大壓力...令到好多人都受唔住壓力做出唔理性既行動,N e`A9Az!ow
專家們可能忽視左個少年日常生活既環境....因為周圍唔同既野都可能影響一個人既行動

goodnicelady 發表於 2010-7-27 03:27 PM

[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466123&ptid=233216][color=#999999]迦樓羅女王 發表於 2010-7-27 03:01 PM[/color][/url][/size][/quote]Pu9\ GL"]@8N[
可只可以咁講 , 其實人人都有機會發狂 , 係本人十幾歲果陣 ,[size=0px]( @' [/size]
}p,p [ v#D [color=magenta]當然乜都有機會發生啦…話明機會呀麻!你發狂左幾多次呢﹖[/color]
.V^4PA g 因為成日都比同學蝦 , 一樣唸住如果執到支鎗 , 就去隊冧班px ,
+eOCj4MF)Xth [color=magenta]我都試過被人蝦,但只想得饒人處且饒人![/color]
7JTA^ n o._QUH\ 之後就自殺 ... 細細個會唸埋一便有咩咁幾???
7V Q~%rUZ;f.B [color=magenta]殺完個蝦你的人去自殺﹖咁橫死掂死,打完劫益埋家人有錢使,先去自殺死,起碼被人話夠畺呀…死得咁笨架﹖咁奇﹖[/color][color=magenta]無人話奇喎﹖你又怎知人未試過﹖你殺的係蝦你的人,但題目主角所殺的是自己親人喎﹖好有分別架…
`qwm8B|{ [size=0px] T. d[/size]
y |N2Xo [/color]一d人郁下就叫變態 ,/J z&nr1p
[color=magenta]殺蝦自己人梗係好正常啦,但殺自己親人喎﹖如不咁形容有何形容詞呢[/color]﹖
#o C#k?F!PD 一d專家郁下就話係咩隱性精神病 , ` f^^s%QC
[color=magenta]你話我呀﹖專家﹖受之有愧喎…[/color][size=0px][color=magenta]$ Q' z/ I- m1 U*[/color] `5 _[/size]3Y7t\ ^G W;\[
[color=magenta]你唔知咩﹖其實本人所指主角有精神病是體諒佢身不由己,是因病成禍咋喎﹖你不是話你年紀大了嗎﹖何解不懂理解架﹖[/color]
4j,K(EV}}ON;{ 我肯定咁同大家講 , 有咁唸過既靚仔 , 至少都佔10% ,[size=0px]$ D3 d/ o( C2 }5 [) g- _  E* z[/size]8|?^1P|6E x.AB
只不過這10%中 , 又有90%之後會變得正正常常 , 好似我咁~~e Gc%}frPx
[color=magenta]你怎樣履定10%和90%呢二個數據呢﹖你正正常常﹖[/color]
6JL9{uG B(ny [color=magenta]咁言下之意你都曾不正常,那用甚麼形容詞去形容你所謂不正常呢﹖[/color]

迦樓羅女王 發表於 2010-7-27 03:40 PM

[quote]迦樓羅女王 發表於 2010-7-27 03:01 PM/~Xy)N @~o
可只可以咁講 , 其實人人都有機會發狂 , 係本人十幾歲果陣 ,( @'
8[xEP3IX @ 當然乜都有機會發生啦…話明機會呀麻!你發狂左幾多次呢﹖
6N)E O8[|)c 因為成日都比同學蝦 , 一樣唸住如果執到支鎗 , 就 ...
Ge'F"Kg(a p Q:n o7z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466139&ptid=233216][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-7-27 03:27 PM[/color][/url][/size][/quote]
? l!ug:I 答你最後一問 :
#{z V(G6t~| 睇咸片鐘意睇 40yro+/50yro+熟女 , 或者重型sm ,7r&a9`j4tXtx0m
或者其他奇型怪狀(肥妹/肌肉妹/高妹/侏儒妹/平胸妹 ,
B+Z4I&de s 層連孕婦同人妖相都睇過下) , 鐘意食人故事的文章 ...eo.n.]1w1u

RY4Y*F_8|w 不過我其實輕度變態的 , 有男人專登滾大人地個肚 ,3jZZ5i5H.l bX
又迫人落仔 , 果d先真正變態~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.