娛樂滿紛 26FUN's Archiver

aiqianli 發表於 2010-7-25 11:04 PM

經已失望

我好失望,我發咗幾個貼出嚟,但完全無人理到,點解?點解?:( :( :( 8|,k;L6i+ju P

sK IT Jm%Pw 求求你保護我,可是我更差理由

selena127 發表於 2010-7-26 12:43 AM

回吓你 la !!
pC h9eS['} K C,W
#f+U9O(p6Y 你有 d post 都幾無聊 , 無人回係正常 !!
*u:z q'u`| bVC5kA.S9u
此外 , 近來此版好靜 , 無乜人回 !! 我都唔知點解 !!

02110833 發表於 2010-7-26 05:37 PM

好多人都係睇完廢時回 可能懶掛~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.