娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jason24997 發表於 2010-7-26 09:43 PM

動漫節

有冇人去動漫節???去既話買咩野???;SC fp]e+J

R.Q6N4]-f'b lc2}Mlp 我去念住買家教野

selena127 發表於 2010-7-27 12:02 AM

[quote]有冇人去動漫節???去既話買咩野???
w[ L3x*J5jEc
ED)Z0Xl 我去念住買家教野
&j%hO1a/Fq#bd [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3465824&ptid=233288][color=#999999]jason24997 發表於 26/7/2010 21:43[/color][/url][/size][/quote]
5mP1s iah L bL;k 家教野 ??? what is  that ??

jason24997 發表於 2010-7-27 03:19 AM

[quote]
b!R G&f5?Q0\k 家教野 ??? what is  that ??&O{N+K E
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3465911&ptid=233288][color=#999999]selena127 發表於 2010-7-27 12:02 AM[/color][/url][/size][/quote]
ya]rG?`U 家教教師REBORN

娛樂 發表於 2010-7-27 02:10 PM

我真係唔太建議去書展啦
!t;gca6O#\%H4AT~ [L C[%A#^P'q
第一 人真係好多3w3q dE CcP
第二 Do靚模經已令到書展唔再係書展R W6Ua8\2h
第三 我唔想出街:redface:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.