娛樂滿紛 26FUN's Archiver

darkensun 發表於 2010-7-27 12:40 AM

陳碧鏵應否坐牢?

佢將我地D個人資料賣俾其他公司賺錢, 完全冇通知我地, 係咪應該受到徵罰呢??

打狗棒 發表於 2010-7-27 09:20 AM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-7-27 09:22 AM 編輯 [/i]&utH$c TB a l

hl4VNi/dE 雖然此事八達通公司一定係唔啱, 但是出賣極只不過係姓名、年齡、收入(我相信10個有9個亂填)、興趣......等,
0H0egG$m'Xp.J 請問是否真的對卡主搆成嚴重騷擾呢? 我看未必!!!u6GRl2g8u:J
不過, 經過傳媒無限放大, 再加上一眾低智商的愚民炒作, 就變成今日像十惡不赦、誅連九族的大壞事;-E5L.a8B2UV K9k
資本主義就是這樣的, 營商的就是要每分每秒想著賺錢的主意, 只要貨真價實、公平交易, 其他都是屁大的小事;2{.f_U C+i
首先申報利益, 本人有用八達通服務, 但是並沒有參加甚麼「日日賞」的玩意, 所以本人的資料並沒有像230萬貪小便宜的人般被出賣;
.pjn-vd 俗語說: 「便宜莫貪」, 既然便宜貪了, 付出少少, 其實亦理所當然, 天下哪有不勞而獲的好事情?
k(k&@fjz 如果不想所謂私隱被繼續出賣, 請盡快退出甚麼「日日賞」便宜行列或放棄使用八達通服務, 不要再做「又食又罵」的事情。

娛樂 發表於 2010-7-27 11:12 AM

從沒通知事主下就公開資料一定係八達通公司既錯....l8j9kx*Mh.~'O
而且公報既資料可以係電話,地址等等....雖然可能唔對事主有好大的滋擾
*i D8}l.s 但係出賣左無論係事主邊方面既資料都係錯既...所以我認為呢件事絕對係八達通公司要承擔責任
]8|@5a!GQo%O 坐唔坐就唔知啦...都係睇下點法律係點(本人對法律認識唔深)

goodnicelady 發表於 2010-7-27 12:07 PM

似乎不重要,對客戶未必影響大﹖又未必!因好多事都係被透露了資料才讓人有機向一些單純、危險意識低、白痴、或低能的人做成無法估計的損失或傷害咯…我家就因為有一位危險意識低的人受損失,本來少少損失不成問題,但就因為少少損失導致他被我家人鬧到好激動致機乎自殺…而且佢好委屈係受騙…那sale一打來就話叫佢估他是誰,估估吓他就無了那種生疏感,跟住sale同佢傾一大輪計及對他講話不是sell 他,只是答謝他才送番d禮物給他,跟住仲騙他話有佢的資料,只是再攞佢的信用咭確認號碼啫,於是他信以為真就再講多次個信用號碼給sale聽,sale攞左後,就話雖然不收費用,但收手續費好平,只是收$139元手續費啫,不過是要每個月收,仲要起碼收足一年…聽到係咪好鬼激氣呢﹖本來你地可以講鬼叫佢死蠢和貪小更宜咩﹖但可以講佢不是這種人,他只是心地單純而防不勝防,亦只是真的無諗過sale利用有他資料而咁樣欺騙佢……我們一家聽到都好鬼激氣…那個sale用呢種不良手法去騙人…當然我地只有搵消委會解決啦…好彩最終都解決了,但不能將那個sale成之於法真有不甘,不甘心是不想那個sale繼續欺騙更多人啫…騙他一年只是1000幾元叫做有良心…萬一再騙更多的話叫那些無錢的人如何承擔呢﹖所以若不加以重罰就遺害更大…

打狗棒 發表於 2010-7-27 12:20 PM

[quote]似乎不重要,對客戶未必影響大﹖又未必!因好多事都係被透露了資料才讓人有機向一些單純、危險意識低、白痴、或低能的人做成無法估計的損失或傷害咯…我家就因為有一位危險意識低的人受損失,本來少少損失不成問題, ...
X%l5JT$dS sk [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466067&ptid=233301][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-7-27 12:07 PM[/color][/url][/size][/quote]
z UF`;k)u 聽完妳個故事, 我只能回應一句: "有d人天生就係俾人呃, 有d人就天生呃人", 故事中嘅主角就算呢次唔俾人呃, 遲早都喈嘢;!`:c5RE K'l,^ G
呢個世界冇公義, 只有強弱之分, 唔係我吹水, 我就好少俾人呃, 就算咁唔好彩俾人呃咗, 只有慨嘆技不如人, 下次醒目d;
2C/N'PCxE 人蠢冇藥醫, 加埋貪小便宜更加冇藥醫, 唔關單純同意識低回事!!!

goodnicelady 發表於 2010-7-27 12:37 PM

[quote]
d$]-i in|7Tv~ 聽完妳個故事, 我只能回應一句: "有d人天生就係俾人呃, 有d人就天生呃人", 故事中嘅主角就算呢次唔俾人呃, 遲早都喈嘢;
}q[2aE0z 呢個世界冇公義, 只有強弱之分, 唔係我吹水, 我就好少俾人呃, 就算咁唔好彩俾人呃咗, 只有慨 ...
'En9o%P/USC$`Ks!~V [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466073&ptid=233301][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-7-27 12:20 PM[/color][/url][/size][/quote]你講既係好有道理!事實有些人成日被人騙!但如他們資料不被人濫用,他們都無咁多機會被人騙…騙錢事少…一些無知婦孺被誘出來…真不敢想像…對此我地係咪有需要將這個可能受害情況減致最低呢﹖身香港人怎可以有法不依,若個人受騙可以話自己攞黎!但因由有關不應發生的事而引伸出來的事係咪相關人仕要負責呢﹖我們不能話那些弱能、白痴…等抵死就抺殺我們可以防治的事呢﹖也不能話有些比起這事更大的問題就置諸不重視呢﹖政不能完善是必要時間改,但凡事都要從這能改之的所謂不比政事重要的事做起的!否則世界大亂…所謂事小不能正,那大事如政改又豈起正呢﹖

infjlam 發表於 2010-7-27 01:44 PM

[quote]雖然此事八達通公司一定係唔啱, 但是出賣極只不過係姓名、年齡、收入(我相信10個有9個亂填)、興趣......等,;J-}!q$c{F/jb
請問是否真的對卡主搆成嚴重騷擾呢? 我看未必!!!
9a)U%s/?;y Z 不過, 經過傳媒無限放大, 再加上一眾低智商的愚民炒作,  ...txoL];v FFw
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466014&ptid=233301][color=#999999]打狗棒 發表於 2010-7-27 09:20 AM[/color][/url][/size][/quote]
zo _+eUzzl
,je"M'{/i
WX.rE)Y-J7T7Fl 打咁多字做乜?QBnYp9IP
你所講不外乎:
'I t/tteB2I 1)貪字得個貧!DLXm8{2Oz
2)法律面前,窮人含撚

andyho 發表於 2010-7-27 02:28 PM

其實香港人太大驚少怪吧?$S D mJe
無疑八達通取巧有d唔啱,但除左電話推銷滋擾之外,有幾多實際損失?(x|!b'~"l4r0{
相比損失,買層樓幾百萬被地產商呃呎,大家就好像習以為常,雞皮蒜皮的事就當成世界末日。:confused:
:z4`+c5eJ
SlCU~ 再講,邊個叫你貪儲分?申請日日賞要填個人資料,那一刻就應察覺有問題。
Q`3_+[iT"j #`-wlA/~L
我有八達通,但從無申請日日賞儲分,亦從來唔會用信用卡增值,%KWA/yA
因為信佢唔過,相信佢個資料庫無我任何資料。

娛樂 發表於 2010-7-27 03:14 PM

[quote]其實香港人太大驚少怪吧?h&}8yh6j{
無疑八達通取巧有d唔啱,但除左電話推銷滋擾之外,有幾多實際損失?
O(i7I;](\2b 相比損失,買層樓幾百萬被地產商呃呎,大家就好像習以為常,雞皮蒜皮的事就當成世界末日。:confused: XR(PZ!Mc jm\q
f7?wX|!m/QR+D
再講,邊個叫你 ...
9m;o3^2i){1A)g.G dU [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs7/redirect.php?goto=findpost&pid=3466104&ptid=233301][color=#999999]andyho 發表於 2010-7-27 02:28 PM[/color][/url][/size][/quote]CB4W o3S(G \

t8^X sW8\ 沒錯...香港人實在太大驚少怪....
&J$q{YKT%M3d%h 八卡公司同市民其實都係互相利用...X0__ J)e"y"t5zf!xi-h"q
姐係市民拎優惠...公司就搵你地錢\/A1K3qcD/y wN
當某一方面失去平衡...就大家罵黎罵去
&gb.C6cKr p6@1F 只能說無奸不成商...唔應該信佢地d優惠

12d3 發表於 2010-7-27 05:21 PM

其實八達通的成立,不就是售賣客戶的資料嗎? 我一直確信是!
W+YRuA ]9u Q9kfQ.p0eGoV
為達到八達通咭運作, 鐵路公司要加設增值機, 客戶中心員工也要增加工作量, 巴士,小巴, 商鋪也要裝機來收錢; 又不似visa般具有貸款額, 收利息來賺錢. 站在商業角度, 根本是增加了無謂的成本, 而無法增加收入渠道.
x[0U(q1V0Q OF 還有一點是, 八達通咭為什麼會載有個人資料? 除了分辨學生/長者外, 八達通咭根本不需要個人資料便能夠使用, 而處理這些個人資料/紀錄便耗損了人力物力. .tSr*dw
售賣資料其實很合理!

goodnicelady 發表於 2010-7-27 05:47 PM

八達通出賣巿民私隱 掠 4400萬
Y@p"J W@ [url=http://hk.dv.nextmedia.com/template/dv_channel/index.php?fuseaction=dv15.player&mode=section&range=d&dv_iss=20100727&sort=view&id=4104&iss_id=20100727&sec_id=4104&art_id=14281842&av_id=14281934]http://hk.dv.nextmedia.com/template/dv_channel/index.php?fuseaction=dv15.player&mode=section&range=d&dv_iss=20100727&sort=view&id=4104&iss_id=20100727&sec_id=4104&art_id=14281842&av_id=14281934[/url]

infjlam 發表於 2010-7-27 06:10 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-7-27 06:12 PM 編輯 [/i]
)Z4wC \ j%q U [{8iK y B)L
[quote]其實八達通的成立,不就是售賣客戶的資料嗎? 我一直確信是!
ySrGx~({u
'BR4O$hI9L3__ 為達到八達通咭運作, 鐵路公司要加設增值機, 客戶中心員工也要增加工作量, 巴士,小巴, 商鋪也要裝機來收錢; 又不似visa般具有貸款額, 收利息來賺錢. 站在 ...
b O7s8mH ^ K \V)g#Z9p(\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466169&ptid=233301][color=#999999]12d3 發表於 2010-7-27 05:21 PM[/color][/url][/size][/quote]
1Dmp~i9Tsg !Gb,U iz!cb6k
理據完全本末倒置,W I%N `R,["v*kN
我相信任何正常人使用八達通,目的係貪佢交易夠快夠方便,唔駛找續,而唔係希望自己o既個人私隱會被出賣,jKGfn/]3{&^4z+I
八達通每張卡向用戶收取的按金,你知道有幾多?係坐底有幾億呀!
1OpO2J$Bh\ 那些按金,單是利息收入已經很可觀!
ss[7d6W1u;P7k n]#i 4C3z.aUxh A
何況八達通公司怎樣經營賺錢,都是它公司要處理的問題,怎能把這個責任,都算到消費者頭上?或要用一些不誠實(甚至欺騙)手法來賺取收益?:V Ex,i:A ~N
用者自付,冇問題,你要收手續費,都冇問題,只要老老實實,大大方方地公開,給消費者知道所謂何事就可以,a:k"cwM#|
一間公司/機構若失去誠信,令消費者失去信心,等同冇左商譽(goodwill),這種消費者反感情緒係好難磨滅,ee:j b%_5l
日後想再取信於消費者,很難矣...

goodnicelady 發表於 2010-7-27 06:40 PM

今晚有議員話八達通被賣資料所得的錢要回饋給八達通咭主喎…你地點睇呢﹖

andyho 發表於 2010-7-27 09:40 PM

[quote]今晚有議員話八達通被賣資料所得的錢要回饋給八達通咭主喎…你地點睇呢﹖7P$X Cz_G1w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466191&ptid=233301][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-7-27 06:40 PM[/color][/url][/size][/quote]
Gg;{1s9B/ayT@[
0j8q9\$F/cE$Ny 議員恐怕得個"up"字,但如果那4000萬真係回饋俾卡主,
J V u:wd l 從日日賞儲分攞左著數的卡主應嘔番出來,以示公道喎。:D

darkensun 發表於 2010-7-28 01:02 AM

以前讀書LECTURER 有教, 窮人拎其他人資產去賣就係犯罪, 要坐牢, 有錢人將窮人D資產 OR 公眾財產拎去謀利, 通常只會罰款/不了了之, 所以想睇下呢方面香港法律係咪同上世紀歐美係咪睇齊JEH

darkensun 發表於 2010-7-28 01:05 AM

[quote].ogY1};W WA iI

5n&M,i.Q oJ)y8yV0J 理據完全本末倒置, ImalI(kBW&|7[ U
我相信任何正常人使用八達通,目的係貪佢交易夠快夠方便,唔駛找續,而唔係希望自己o既個人私隱會被出賣,
z-Ju;Tw7f.B [ 八達通每張卡向用戶收取的按金,你知道有幾多?係坐底有幾億呀!7Q\p-wkZ"Ws&Z"Q
那些按金,單是利息 ...)C3y9|B7Un:q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466187&ptid=233301][color=#999999]infjlam 發表於 2010-7-27 06:10 PM[/color][/url][/size][/quote])Jn @ a.T(cA#^]
香港人好多都唔只一張八達通, 我因為怕成日增值, 又怕唔見的話損失大, 所以我有三張, 足足有$150按金響八達通公司入面, 如果香港人平均一人一張, 700萬人X$50, $35000萬啦已經
ne'_{#h@%o2H L 仲有一樣野, 人死左唔會識得退還八達通, 所以到死一刻都仲係借緊錢俾八達通公司而不收任何利息...

infjlam 發表於 2010-7-28 01:51 AM

[quote]?LD;zVz E'EbD)P
香港人好多都唔只一張八達通, 我因為怕成日增值, 又怕唔見的話損失大, 所以我有三張, 足足有$150按金響八達通公司入面, 如果香港人平均一人一張, 700萬人X$50, $35000萬啦已經
Pa&w`-a U 仲有一樣野, 人死左唔會識得退還八達 ...i,m3?M&{
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466400&ptid=233301][color=#999999]darkensun 發表於 2010-7-28 01:05 AM[/color][/url][/size][/quote]8p4q&Y'UQ\e

Yo[ |+t#H.c&S[ 八達通要賺錢,從來不是問題重心(邊間公司打開門口唔係為左賺錢?),OK,八達通要出賣用戶個人資料,我地都唔同你計,3W'p^3qWJkKo{KS
最大鑊係八達通由最初死口唔認,唔道歉,到後來抵受不住公眾、政府和議員壓力下,才不得不認衰,不見得光o既商業運作越揭越多,j2D/g6S]'e4N|]
一家公司做到咁爛仔咁冇品,你仲要忍?
z6yn X{"\$?
0Xs dS)KWH 連後知後覺o既曾特首都識擒出黎抽水,你就知八達通有幾抵死幾PK!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.