娛樂滿紛 26FUN's Archiver

都市日報 發表於 2010-7-28 10:25 AM

上司叫我考急救證書啊~

有無邊度有得讀急救證書課程啊?上司話要考返個急救證啊~help:o

碎蛋三文治 發表於 2010-7-28 10:44 AM

或者你去香港醫護學會睇下: [url]www.healthcare.org.hk[/url]mu4@]RB-H~Ija
[1zG!C I%E.y
距開咗三個班:周末兼讀制(14/8)/晚間兼讀制(10/8)/暑期全日制(16/8)
S6x1O'y)H\/E` 個課程640蚊,包一次考試費同埋急救證書,仲送埋急救課程手冊,綳帶包,人工呼吸口面防護膜同埋實習光碟。GAX^}
希望幫到你啦^^

都市日報 發表於 2010-7-28 10:54 AM

甘個證書系賣政府認可架?:confused:

碎蛋三文治 發表於 2010-7-28 10:56 AM

嗯嗯:)
1J]$L O{'lJ;Q,q6m 個急救證書系由聖約翰救護機構頒發,有效期3年,也是香港政府認可架~

jackalc 發表於 2010-7-28 11:04 AM

[i=s] 本帖最後由 jackalc 於 2010-7-28 11:05 AM 編輯 [/i]iu&`J^7uie-Z
Mw*o1b$}JQJ
[url=http://www.stjohn.org.hk/b5/fa_c_AFA.shtml]http://www.stjohn.org.hk/b5/fa_c_AFA.shtml[/url]wZ.d K6A'g+{ @g
%|(OY'S5@2\b`
直接去st john學啦

mnbvc 發表於 2010-7-28 11:11 AM

[quote]有無邊度有得讀急救證書課程啊?上司話要返個急救證啊~help~v/a@mN9Q-i

LTA(~4N6t'@S [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466499&ptid=233393][color=#999999]都市日報 發表於 2010-7-28 10:25 AM[/color][/url][/size][/quote]e&\0nj])X
比你提一提先醒起放榜:yy04: "~d*aqL)Ho*^%T
周叉到刀有得報但咩約翰呢就最..........:naughty:
(F[ pVG5T 岩岩聽完話得左:redface: d+R!^djn Z;Y6R
齋讀240r8~:W$Zn!w,Bx
書80$_e!@r u5Q6Zy0r
崩帶3角巾敷料38l!JX z$|!X
考到既話再比多50羅證
,^C [%\h3b ↑應該邊到刀包考唔包證 j/F [FA3r
又唔明5草:yy29:

打尻衰雞 發表於 2010-7-29 01:53 AM

[quote]nVy)\?7b o b P
比你提一提先醒起放榜:yy04:
5M.e U!I ch~E(^J 周叉到刀有得報但咩約翰呢就最..........:naughty: oe5vz8M qL0rG
岩岩聽完話得左:redface: pRwn2l&{5owL
齋讀240^if/JJkn
書80.x1OPP4yN3d
崩帶3角巾敷料38
iNjQK(px-Q0r W r 考到既話再比多50羅證
/z/S K$^&{tD ^)PsT+V ↑應該邊到刀包考唔包證K4hY3Y WSf j
又唔明5草:yy29: ...5[ ^^;[(M$w1m
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466515&ptid=233393][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-7-28 11:11 AM[/color][/url][/size][/quote]我老母o係老院做,佢都有急救牌
XI1o/~ n.eb Q` 佢唔洗錢讀喎,仲有錢收添h Cc9`9vb'u
續牌就要錢

mnbvc 發表於 2010-7-29 03:28 AM

[quote]我老母o係做,佢都有急救牌
&[ ^{`"q-YD 佢唔洗錢讀喎,仲有錢收添
z^:Z fHY9u7Y&u? ? 續牌就要錢
e Y@-iP-N7?+? [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466939&ptid=233393][color=#999999]打尻衰雞 發表於 2010-7-29 01:53 AM[/color][/url][/size][/quote]4F_8_0qN p
護老院:yy25: M{:B3bW!z D
有讀過護理好似包埋拉:haha:
1Mjr(r:W$a ovTg 對呢方面冇乜興趣齋要個證者:lol:

打尻mnbvc 發表於 2010-7-29 10:14 PM

[quote]rmQ(E-Cl%bqd
護老院:yy25:
)MQUid^ 有讀過護理好似包埋拉:haha: 7FPMZ2bJ&u;D6n
對呢方面冇乜興趣齋要個證者:lol:
jR9}3T"n [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3466966&ptid=233393][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-7-29 03:28 AM[/color][/url][/size][/quote]護理/急救 係分開咖:yy15:
$}1Jn9WyBN,St$A6E ] 多過急救牌,人工多1千蚊咖:yy23:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.