專拍差人惡行的阿叔
[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-7-29 02:28 PM 編輯 [/i]P z.b!]q!Lh[youtube]fv2O7NcubOQ[/youtube]8^zX#n!wGG/@$g
雖然唔係時時認同專拍差人惡行那位阿叔o既說法,R-xH5bh
但部份差人行徑,又真係幫唔落,成個有牌爛仔(可參考阿叔其他「極醜惡」系列)w(y%uS7t:R9{r
5IR3O@oi.l)R e2Q
阿叔講野個style,爆粗得o黎好鬼死正,不慍不火,
同埋佢D揭後語,又真係幾抵死:yy03:
*Y A QU!R*E.s a
eL'hv*yX
盲佬貼符......倒貼RL(P&}i
阿婆賽跑......老X都走:yy31:Vww3}~8a(K j;Jm*J$m1y
!f D-COg
w`(N VeC
[youtube]PfKjrKLLGZg[/youtube] hH-n7b|8YL#Cg
+?l5{O`)@1n
.dF^yBf+d
TcKk?]2X:LE
差佬只捉單車踩上行人路,但不敢捉行人行單車徑:gun: