娛樂滿紛 26FUN's Archiver

infjlam 發表於 2010-7-29 02:03 PM

專拍差人惡行的阿叔

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-7-29 02:28 PM 編輯 [/i]P z.b!]q!Lh

/d j*U3{)h%Y [youtube]fv2O7NcubOQ[/youtube]8^zX#n!wGG/@$g

&f%rCTS8U.Z 雖然唔係時時認同專拍差人惡行那位阿叔o既說法,R-xH5bh
但部份差人行徑,又真係幫唔落,成個有牌爛仔(可參考阿叔其他「極醜惡」系列)w(y%uS7t:R9{r

|0v$L5ze~W 5IR3O@oi.l)R e2Q
阿叔講野個style,爆粗得o黎好鬼死正,不慍不火,
R1j+^ b2J"TZ{0H 同埋佢D揭後語,又真係幾抵死:yy03:
'@!jW,YT$k *Y A QU!R*E.s a
eL'hv*yX
盲佬貼符......倒貼RL(P&}i
阿婆賽跑......老X都走:yy31:Vww3}~8a(K j;Jm*J$m1y
!fD-COg
w`(N VeC

q*VL@"hg V7Si [youtube]PfKjrKLLGZg[/youtube] hH-n7b|8Y L#Cg
+?l5{O`)@1n

8|G/ueK)gB4P .dF^yBf+d
TcKk?]2X:LE
差佬只捉單車踩上行人路,但不敢捉行人行單車徑:gun:
^fJ|9}Z Fo#Dyilz4E*W
水貨佬、無牌小販公然霸佔單車徑,差佬懶理:gun: :gun: 0G*li#{%K
電單車違泊,雜物,單車違泊佔去半條單車徑,差佬照樣闊佬懶理:gun::gun: :gun:
n[T.t y] C^ -bL6JKQB_1j8J4o.q'[

}&L H;t5Ryc;`/U [size=4][b]選擇性執法!:nogood:單車徑已經咁窄,長期被非法霸佔,卻視而不見![/b][/size]jrE"c]&V:AUG
[size=4][b]卻專恰阿公阿婆踩極少人行兼非常闊落o既行人路![/b][/size] {h:\?A grk3W
[size=4][b]正一本末倒置!欺善怕惡![/b][/size]

mnbvc 發表於 2010-7-29 03:29 PM

[i=s] 本帖最後由 mnbvc 於 2010-7-29 03:32 PM 編輯 [/i]
e_@%uIci fAN Da.{
[quote]fv2O7NcubOQd8h~\L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3467035&ptid=233461][color=#999999]infjlam 發表於 2010-7-29 02:03 PM[/color][/url][/size][/quote]-\;IWl-Rm
甘佢米刀陰陰濕濕影返差佬:yy04:
2X9g|\jOG 呢個世界乜9刀講夠惡
(BvYuy p 惡過人就乜刀得OUf,D1d
大粒佬你睇下有冇人拉(臭胡案、紅藍灣、數叉港、7萬蚊呎呀..................)3tm1dp&~c
我試過踩單車路
dJT/V$n v!E}h7~ 有2條仆街夫婦大搖大擺推住架bb車企係個減速柱2邊:nogood:
z a"b._4B}*t!b 玲9班仆街刀唔9走]a'K,Jv q$J
係要我煞車避
#gQ,w3S*z7J BKR!L B4dV 話佢地唔睇路仲要比佢條仆街爆粗吊返話唔識睇路
w/TvU G/L} Fw 我爆返粗話佢邊L個唔識睇路
X ff6Z.wG @\1`,p$wwU 單車路企晒成條路叫人點過EW/?(E2S*])\
唔L夠講追L住我想打我
R2`w8R'o!dt,@ ui 唔係趕時間我實玩9佢'HXC%c3fc&J8`K
不停係後面吊L9佢地
8k)fiR"pW!|rv-a1K 到想追黎打就踩車走
%p0Z1Yo-gL5X 講呢單做錯野既賤種搞到唔爆粗刀唔得:yy13: {+oC p4^ ?"R
呢d甘既賤種可以野蠻到甘既程度4Fqm&at9vH"I
唔洗睇刀知架b車入面隻野
P6D5PP-|R-G0g`W 大左刀唔方好人:yy09:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.