娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mnbvc 發表於 2010-7-29 11:36 PM

大家樂新野勁貴勁唔掂

賣下廣告之前賣38排餐刀變賣45
P7Z b)~"N$|h`C O%O(X 諗住刀係試下佢個新野c$R-@ ?,c6Wzd+b r+F
點知d雞肉鞋到咩
Zo"]?2M$` 而且而加冇炒飯跟得2張唔好食既面粉皮
/y8a@OW 變到甘樣刀唔洗旨意我下次幫襯食佢牛排
0Hm)eNBq#X,B 諗住出糧食豪d happy d
QEn1m5M"n 點知換黎勁後悔同而加勁肚餓:gun:

打瓜d佬 發表於 2010-7-29 11:59 PM

29號出糧噤早:yy14: JtN.L+qXug
出左糧可以去食雞喎:yy08:
_'gM6V!z/RWG 麵粉皮:yy25:

mnbvc 發表於 2010-7-30 12:30 AM

[quote]29號出糧噤早:yy14:
G%t2F&g"Q#h 出左糧可以去食雞喎
mqB*Zqr1fm"]7^W
8B XC)o:u!h,P [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3467343&ptid=233504][color=#999999]打瓜d佬 發表於 2010-7-29 11:59 PM[/color][/url][/size][/quote]
wJ!k#WXO1f 好似d印度薄餅個d呢

打瓜d佬 發表於 2010-7-30 12:34 AM

[quote]
#A%G&Cm@2`{ 好似d印度薄餅個d呢
L6e)Y"b;A6d [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3467373&ptid=233504][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-7-30 12:30 AM[/color][/url][/size][/quote]哦.......明白晒:) TUrW@
去唔去旺地食雞啊:naughty:

mnbvc 發表於 2010-7-30 12:37 AM

[quote]哦.......
,Ets9f:Y2}3jI(Uq .v,fPZ^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3467381&ptid=233504][color=#999999]打瓜d佬 發表於 2010-7-30 12:34 AM[/color][/url][/size][/quote]
9O^(I4e#] 你請就去羅:dev:

ATX 828 發表於 2010-7-30 05:38 AM

唔好食咁多la....
{_@6U2pz$D:V0I.N 因注, 未到30~40歲, 就有齊哂d 血管病.

skyhookii 發表於 2010-7-30 05:54 AM

最低工資效應

infjlam 發表於 2010-7-30 06:50 AM

大家樂食物品質差晒,坐得又唔舒服,唔好去大家樂食喇:cheers:

mnbvc 發表於 2010-7-30 10:01 AM

[quote]大家樂食物品質差晒,坐得又唔舒服,唔好去大家樂食喇:cheers:
IyO|l)HQn [t1r7m9C [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3467484&ptid=233504][color=#999999]infjlam 發表於 2010-7-30 06:50 AM[/color][/url][/size][/quote] [ KEfS+G9V`%Q
2大刀好削\^Vz'Z`a
之前食阿活咖哩食到嘔甘濟
P1Z9j)TOFn4q%F R 半碟飯刀食唔到
vXG+?1JG\%iA%G 枉佢賣廣告勁sell:nogood:

infjlam 發表於 2010-7-30 12:37 PM

[quote]
#Y8wu8| c z 2大刀好削*qvD ad'zgY?-n
之前食阿活咖哩食到嘔甘濟;Lu6hh/_St'{t|
半碟飯刀食唔到,@ U4UO4G b9k(d$Xe
枉佢賣廣告勁sell:nogood:
)A6^q/C@2EPy6CJ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3467512&ptid=233504][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-7-30 10:01 AM[/color][/url][/size][/quote]
5V6~` nQ)L 7KX Ke;[o8d(L
連鎖快餐店係最快對市場作出反應o既食肆,smZG6W {^)J|4J
食品價格話加就加,食品質素偷工減料亦係最辣最狠,
&@J:kl/V#H+}x 因為很大程度它們早已壟斷市場,附近茶餐廳唔係摺埋就係被業主加租逼遷(因被連鎖快餐店扯高租金)
Tf {'JBY(hLn 市民再冇選擇,局住食,唔幫襯佢唔得:crybye:

打狗棒 發表於 2010-7-30 01:59 PM

香港人是一群奇怪的動物, 每天投訴電視台節目質素, 但收視率卻屢創新高;WT*wg^K t4@ W
每天投訴快餐店食物水準下降, 但相關店舖卻其門如市?
R7^b}'E 邊罵邊幫襯似乎已經成為香港人的風俗習慣, 我看不用50年, 香港已經與大陸徹底融為一體,
9?T2y)} ck3[ 低品味、低要求、罵不還口、打不還手的「順民主義」已經徹底抬頭!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.