娛樂滿紛 26FUN's Archiver

屎上腦 發表於 2010-8-3 08:35 PM

打機打到識楂車 講就低能 信就智障

玩咩game可以玩到楂到車出街,第一次就楂到仲要劈完酒後,講個個就低能,信個個就智障,肯定之前楂過係無撞:nogood: ,D#|}~)tU/tM)W
個官罰佢一年內唔可以考牌同停牌,但就要3個月內上駕駛改進課程,改進課程唔知洗唔洗楂車,但一個上完改進課程要一年後先可以楂車,上個課程真係有用咩,定有咩其他目的:confused:
T_/k9n,\RO 要咩智慧先可以做法官,用物理邏輯點都解釋唔到[url=http://www.26fun.com/bbs/space-uid-153395.html][img]http://www.26fun.com/bbs/uc_server/avatar.php?uid=153395&size=middle[/img][/url]

Geohot 發表於 2010-8-4 12:24 AM

[quote]玩咩game可以玩到楂到車出街,第一次就楂到仲要劈完酒後,講個個就低能,信個個就智障,肯定之前楂過係無撞:nogood: VS6L%m!IK,g9|he
個官罰佢一年內唔可以考牌同停牌,但就要3個月內上駕駛改進課程,改進課程唔知洗唔洗楂車,但一個上完改 ...
}&n(HM|5NtG [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3469957&ptid=233913][color=#999999]屎上腦 發表於 2010-8-3 08:35 PM[/color][/url][/size][/quote]$j p3u)btD4_ J9C

[7T'Hd_!YDK 老細你個名同我地一位會員mnbvc好夾:yy02:

jojojojoj 發表於 2010-8-4 04:10 AM

牌都冇上乜鬼駕駛改進課程, 晒氣:nogood:

infjlam 發表於 2010-8-4 05:12 AM

[quote]牌都冇上乜鬼駕駛改進課程, 晒氣:nogood:E9@5KU#H2] u#vE
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3470112&ptid=233913][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-4 04:10 AM[/color][/url][/size][/quote]
(p,]%ZM"Je@~ 'u"U%Nl7fxBYW
依家D法官,真係食得屎

mnbvc 發表於 2010-8-4 10:10 AM

[quote]
%NT!n$r-U b n;{#^)`+S;l
NNv:L2M"tB8o 老細你個名同我地一位會員mnbvc好g#L%k `,p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3470048&ptid=233913][color=#999999]Geohot 發表於 2010-8-4 12:24 AM[/color][/url][/size][/quote]6~beL-c*B^
夾你條noon:noway:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.