法律幫晒有錢人﹖是否應再重判﹖
法律在人人面前是平等的﹖但今次法官所判是否真的平等﹖是否天子犯法與民同罰﹖今次醉駕好彩無死人啫!但若再放她,下次撞死人由誰人負責呢﹖她是個有病的弱女嗎﹖!無人真想要置她於死地!大家都是有同情心!但有法不依﹖又何以服眾呢﹖判罪並非要置死她,而是令她真的明白何為法﹖何為錯﹖何為道理﹖何為交通安全﹖何為人命﹖是否放過她就表示得饒人處且饒人呢﹖就算今次放過她未必是對她好的!因她不是第一次犯例!亦因她還未知道要改過﹖人人好似她醉駕﹖人人好似她襲警都可否一樣如她的輕判﹖那公理何在﹖ Msga#o Org2t[url=http://hk.dv.nextmedia.com/template/dv_channel/index.php?fuseaction=dv15.player&mode=section&range=d&dv_iss=20100804&sort=view&id=4104&iss_id=20100804&sec_id=4104&art_id=14308981&av_id=14309300]http://hk.dv.nextmedia.com/template/dv_channel/index.php?fuseaction=dv15.player&mode=section&range=d&dv_iss=20100804&sort=view&id=4104&iss_id=20100804&sec_id=4104&art_id=14308981&av_id=14309300[/url] 成件事,o個條女犯罪時既態度,行動
完全唔值得輕判
特別係呢件事受到社會廣大關注下 g1}.~{7K^$e
更應嚴懲,以敬效尤
----------------------------------
另外岩岩睇新聞a-A j]]8|.a
發現原來警方用左一個較低既罪名控告佢
好令人質疑究竟係咪"朝中有人好辦事" [quote]成件事,o個條女犯罪時既態度,行動(s-b] g)g5^U
完全唔值得輕判c^iH8fI1F~
特別係呢件事受到社會廣大關注下
更應嚴懲,以敬效尤(O)bP*ME-M"Qt}0z
----------------------------------q6QH/fu7Me*G5It
另外岩岩睇新聞
發現原來警方用左一個較低既罪名控告佢
好令人質疑究竟係 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3470326&ptid=233956][color=#999999]兩腳一伸 發表於 2010-8-4 06:38 PM[/color][/url][/size][/quote]就算不是!都要比面個包大人啦……所謂官官相護…唔出奇喎… 起馬拍佢一碌啦:yy34: [i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-8-5 01:36 AM 編輯 [/i]
冇用o架........ s eJZ_
香港只要有錢有地位,就可以有特權,屢次獲得輕判,瀟遙法外,
呢D就係所謂「有強權,冇公理」:yy09:
有錢有地位人士隻狗,連吠都大聲D呀,你吹得佢脹o羊:yy24: 終審法院法官包致金姪女的襲警案判刑覆核,裁判官阮偉明決定維持原判:giveup: [quote]終審法院法官包致金姪女的襲警案判刑覆核,裁判官阮偉明決定維持原判:giveup:5A mYgW,h
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3471166&ptid=233956][color=#999999]自由神 發表於 2010-8-6 05:10 PM[/color][/url][/size][/quote]噢!無眼睇…:hitwall: 成件事,o個條女犯罪時既態度,行動[size=0px]3 o1 Z l4 h2 G$ f[/size]
完全唔值得輕判v hE&lA5?s4m.kR6I
特別係呢件事受到社會廣大關注下[size=0px]5 k( h% l3 k7 f7 d4 n[/size]q7a2N hZ0z:b:b&@
更應嚴懲,以敬效尤[size=0px]$ E% @7 [/size] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]:yy02: :yy02: 呢啲咪叫"港式"法律
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3471616&ptid=233956][color=#999999]小小康 發表於 2010-8-7 12:50 PM[/color][/url][/size][/quote]我以為是中國式法律添… 摑警女嘲記者: like a zoo&CEitA J [3Dk
[url=http://hk.dv.nextmedia.com/template/dv_channel/index.php?fuseaction=dv15.player&mode=section&range=d&dv_iss=20100807&sort=view&id=4104&iss_id=20100807&sec_id=4104&art_id=14320367&av_id=14320921]http://hk.dv.nextmedia.com/template/dv_channel/index.php?fuseaction=dv15.player&mode=section&range=d&dv_iss=20100807&sort=view&id=4104&iss_id=20100807&sec_id=4104&art_id=14320367&av_id=14320921[/url]TC^5NZfS
後尾果句嘲諷峰擁群眾為動物已經睇得出佢無悔意和囂張!不可一世……護送的狗係度和應她的諷刺性說話也是睇到都火… 都唔係話重判定放過,E;a#uBP&O PJ7G
最起碼要判得合理, NS |G:p:c
襲咁多次警都可以冇事仲要出黎串串貢
咁都唔叫"法律幫晒有錢人"真係唔知叫乜 [quote]都唔係話重判定放過,
最起碼要判得合理, _7iA I(wA @
襲咁多次警都可以冇事仲要出黎串串貢
咁都唔叫"法律幫晒有錢人"真係唔知叫乜
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3471780&ptid=233956][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-7 07:57 PM[/color][/url][/size][/quote]佢咁串盞惹民忿!衰左都不懂收歛遲早衰…:nogood: [quote]佢咁串盞惹民忿!衰左都不懂收歛遲早衰…:nogood:i-|/F f&WI VB(o
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3471783&ptid=233956][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-7 08:02 PM[/color][/url][/size][/quote]|0f:~g2T ~|R
我睇東方話佢話d記者係動物!:mad:
吾知堅定流?:confused: [quote]佢咁串盞惹民忿!衰左都不懂收歛遲早衰…:nogood:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3471783&ptid=233956][color=#999999]goodnicelady 發表於 2010-8-7 08:02 PM[/color][/url][/size][/quote]W9x;t \ G.o
識收歛就唔會打幾次差佬, 下次就算車死人或者一巴摑死左個差佬都可能罰幾千了事, 等佢衰可能要等到下世 [quote]w%c%i3wr6y0O hA_
A|l+KX5H0h
識收歛就唔會打幾次差佬, 下次就算車死人或者一巴摑死左個差佬都可能罰幾千了事, 等佢衰可能要等到下世
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3471878&ptid=233956][color=#999999]jojojojoj 發表於 2010-8-7 11:29 PM[/color][/url][/size][/quote]車死人或者一巴摑死左個差佬都可能罰幾千了事﹖唔係麻﹖咁仲成世界既﹖ [quote]
我睇東方話佢話d記者係動物!:mad:
吾知堅定流?:confused:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3471797&ptid=233956][color=#999999]alan3015chan 發表於 2010-8-7 08:32 PM[/color][/url][/size][/quote]睇佢個樣講野咁串係都唔出奇呢… 摑警案震盪 500黑衣人遊行
躁鬱症患者:病唔係藉口[url=http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100809&sec_id=4104&subsec_id=12731&art_id=14325423]http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20100809&sec_id=4104&subsec_id=12731&art_id=14325423[/url]
【本報訊】包致金姪女辣掌餘威銳不可擋,不少巿民和警員昨日為她獻出人生第一次遊行,有躁鬱症[url=http://hk.ndx.nextmedia.com/DFA/rdr.cfm?q=FC12C5E077E2CC15B5A3BDA73B10FE06EAFCD60239CFBE07B61117A59A38C398E19B2AB77CC3E138E734B4D1882474F0FAFC3F2B29B395BEA4B11938E60D8AA3A3F6743B4490AEA9F394F916B4E830CEB4A2454A670CCCDA89FA5F372E0F72EDE0A79C1166C216F3FA6B47B87A730FCA6412E5478674DA420239F1ECA7FBDCF54C58B936F1BE94A82F326480BB54859514103576A39965BD7663ABF6516603A9&ndxRef=http%3A%2F%2Fhk.apple.nextmedia.com%2Ftemplate%2Fapple%2Fart_main.php%3Fiss_id%3D20100809%26sec_id%3D4104%26subsec_id%3D12731%26art_id%3D14325423&CFID=13547907&CFTOKEN=2b00a65683af1a96-56212F55-0E8F-91AD-6B750704E1133F2C&ndxDEST=http://www.cancer-fund.org/tc/][color=#0000ff]患者.it~+~7\)Y
[/url][/color]高呼病人不是「大晒」,有醉駕判監者的親友呼寃「窮人含忍」。其中網民自發遊行,短短五天內號召了近 500人,網路上的怒火燒到現實。
遊行隊伍身穿象徵法律已死的黑衣,中午 12時在立法會門外集會,高呼「還我廉潔社會」、「打倒官商勾結」、「捍衞公平審訊」、「抗議法律不公正」和「維護前線執法人員尊嚴」口號,其後遊行至禮賓府遞交請願信。