娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 你地用邊個台?
littleangel0428
發表於 2010-8-6 11:55 AM
你地用邊個台?
[url=http://ent.i-cable.com/cen/program_idea/index.php?video_id=15995]http://ent.i-cable.com/cen/program_idea/index.php?video_id=15995[/url] (有片)
Px2_q R Bw!s
@6lHsXP6i^*n
}AKn A xD
我自己用緊數碼通!
)]'dq"zgV2lE
Q9dW4?&zK,b;S8^
!y!ys2Q/a%C5F#L9l
題外話:估下三個係咩台?我估到兩個咋
3?&?mF.GT0Mu
中仔:
P*g/o{&{jV&N