娛樂滿紛 26FUN's Archiver

littleangel0428 發表於 2010-8-13 10:16 AM

有無人試過去廟街睇相?

[url=http://ent.i-cable.com/cen/program_idea/index.php?video_id=16106]http://ent.i-cable.com/cen/program_idea/index.php?video_id=16106[/url] (有片)Td$M9ng"S,u,a.i
:A7K"D8Rt~x
雖然都知d街邊睇相果d,唔一定係好高人,但完呢條片後,覺得果位阿姐吹得好大wor~~~

mnbvc 發表於 2010-8-13 02:11 PM

[i=s] 本帖最後由 mnbvc 於 2010-8-13 02:16 PM 編輯 [/i]m4gh"m(I"xF

hExd6M9y7Cio [quote]http://ent.i-cable.com/cen/program_idea/index.php?video_id=16106 (
m6C!qa$pK:}` jw"EA}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3473903&ptid=234522][color=#999999]littleangel0428 發表於 2010-8-13 10:16 AM[/color][/url][/size][/quote]p0JM Zu C3C"N
笑到o嘴真係冇野好講:dev:
.T+c$FN(T(?N9Mg6]Aial 我地緣份已盡 [img]http://www.tradeduck.com/uploads/thumb/30308_10685598t2.jpg[/img]

屎勇 發表於 2010-8-13 06:15 PM

[quote]#D[?A6z!Hr
笑到o嘴真係冇野好講:dev:q7a5A,IN;Uz7xUh,v
我地緣份已盡 [img]http://www.tradeduck.com/uploads/thumb/30308_10685598t2.jpg[/img]
@myuujz5z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3473945&ptid=234522][color=#999999]mnbvc 發表於 2010-8-13 02:11 PM[/color][/url][/size][/quote]
W`5X;?qK!U6cd)o
W8FRNT_ [url=http://www.26fun.com/news/5fb5b1760869.jpg]http://www.26fun.com/news/5fb5b1760869.jpg[/url]

打狗棒 發表於 2010-8-14 12:34 PM

蘇師傅都係老廟出身, 玄學之事, 信則有, 不信則無, w6vy"tZ!Prq
香港政府年年都派人去車公廟求籤, 「眼前鬼卒皆為妖」又幾準喎!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.