娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2010-8-14 11:03 AM

掉那星副局長政治助理超高薪酬不變

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

gt2686 發表於 2010-8-14 11:22 AM

咁多個就只係得梁卓偉做到野..

電梯男 發表於 2010-8-14 11:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

andyho 發表於 2010-8-14 11:34 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2010-8-14 11:41 AM 編輯 [/i]
yE H;i8y
jb.IDQ"g [font=Arial][size=9pt][size=3][color=#000000][font=新細明體]樓主鬧得對,政治助理唔應該凍薪,而係應該加薪。[/font][/color][/size][/size][/font][font=Arial][size=9pt]
'}q:j3L0hh+_2X [size=3][color=#000000][font=新細明體]香港人大部分係順民,成日話要和諧,最憎人鬧政府。[/font][font=Arial][/font][/color][/size]
(YI%g+MR4@R` [size=3][color=#000000][font=新細明體]既然無王管,我係特首,唔將政治助理呢[/font][font=Arial]d[/font][font=新細明體]肥缺益自己友就傻啦,[/font][font=Arial][/font][/color][/size] ? sg,]']
[size=3][color=#000000][font=Arial]10[/font][font=新細明體]幾萬一個月已經好節制,我覺得加雙倍甚至三倍人工都無問題,特權階級係好需要架。:good: [/font][/color][/size][/size][/font]Z)u8I0f4k^z
[font=Arial][size=9pt][font=新細明體][size=3][color=#000000]身為賤民的,有飯食,主人唔鞭打你都偷笑啦,仲想點[font=新細明體][size=12pt]?[/size][/font]有咩資格對政府指指點點呢[font=新細明體][size=12pt]?:dev: [/size][/font][/color][/size][/font]
w7A_C`Qp @U:s ]"?mB;n'xS;j

lqS:C9si [/size][/font]

電梯男 發表於 2010-8-14 11:34 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-8-14 11:37 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

andyho 發表於 2010-8-14 11:39 AM

[quote]_ h ^-rO7pvs

.h\h9A#i-} 快餐店平均時薪只得22蚊  :yy34: -Gxm bu*H|
9O Hs.r/Fc-ws
看更係全港人工最低仲要返足12個鐘牙 :yy32:
#_X i2@&QLJ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3474230&ptid=234553][color=#999999]電梯男 發表於 2010-8-14 11:37 AM[/color][/url][/size][/quote]_sUn`B;e W/u

*h7}T_v4gk 我學d愛國人士及有錢佬說[size=3][color=#000000][font=新細明體]:[font=新細明體]「咩呀?唔滿意去移民囉[font=新細明體][size=12pt],嘈咩呀嘈?[/size][/font]」:noway: [/font][/font][/color][/size]

bozco 發表於 2010-8-14 11:45 AM

thanks for sharing

infjlam 發表於 2010-8-14 11:56 AM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2010-8-14 12:03 PM 編輯 [/i]
Y/Q3`%Ja #A&b ?_d h
挑!
6O9{v*PV#s9nu 成班狗官睜著眼睛,講一些連自己都唔相信o既大話,
'W$t B D)om0s8k E 佢地連副局長同政治助理做過D乜都講唔出:nogood: )p6\;oI }/Z7j
一句「整體而言工作表現乎合要求」(即係冇要求:lol: ), b1E6qEN(b5T,iZ
即係大鑊飯,無需問責咁解o羅:agree: 'f9m;D2blF`"`8[
私人企業僱員若咁o既表現,一早豉椒炒魷喇:gun: ;n.w3F_:^+i u
家下政府擺到明玩晒,你吹o羊:sleep: BNI.F.M'Bu
檢乜鬼討?檢完,咪又係話薪酬合理o羅,Jq }Z0L:Cf
所有人都係搵o野o黎做:D

電梯男 發表於 2010-8-14 11:57 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2010-8-14 11:58 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2010-8-14 12:22 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2010-8-14 12:25 PM 編輯 [/i]
iP L6{NR'N
6^1H3Z)q.Y WU%D.D 無論何時, 財富與利益均是向權貴或親政府人士傾斜, 吹咩?qwHiTPbA7S3w
夠薑就搞革命, 推翻現政府, 咁到時你鍾意委任邊個, 咪你話事囉!!&J;fr4Ua*\
唔好講班「副局、政助」, 就係班功能組別議員已經浪費公帑多年, 咁又點? 咬我食咩?0R6i4s }1~
無權無勢, 無武器, 無外國勢力支援的蟻民, 只有逆來順受; ?5NPJDT
條氣唔順? 咪學大陸某些烈士般, 手起刀落, 白刀子進, 紅刀子出, 一個夠本, 兩個有利, 敢唔敢?
+zj,o$Rgj iQ 唔敢? 咪咁多聲氣.........:sleep:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.